Møller Ålesund overrasker igjen...

Anbefalte innlegg

Jada da skjedde det mest utrolige eller ka jeg ska kalle det..

Hadde for ei tid siden en liten visit på møller ålesund med bilen for å sjekke feilkoder der de skulle kjøre bilen å se om de fikk opp noe. Forklarte de ka feilen var å kor lite som skulle til for å merke det.. Sendte to kara avgårde å lot dem sjekke opp litt.

De fant en feil kode etter en halvtimes kjøring, greit nok å jeg fikset den saken å ga meg en go F i møller..

 

I kveld da jeg var på tur i byen så plutselig vrengte en a4 over veien å begynte å følge etter meg å låg kun å syka seg bak å virket som han ville kapp kjøre.. Sneik meg gjennom byen rolig å kjørte som jeg hadde planlakt ei runde rundt å ut igjen på innfarten på vei hjem.

 

Fortsatt med fyren klint opp i ræva på bilen å dreiv å syka seg.. Å litt forbanna som jeg ble da så ga no jeg på å parkerte han men fyren kom no opp i ræva på meg igjen å fortsatte ferden innover. Når jeg var kommet inn på shell da så var han der fortsatt men da prøvde han å stoppe meg på et vis noe som jeg hadde lite troa på fordi han sikkert skulle prate piss.

Kjørte videre mot sula for å sette av ei å fra shell til sunde så dreiv han å blinket på meg å skulle få meg til å stoppe hele tiden men jeg liker forsåvidt dårlig slike folk! så jeg kjørte videre.. stoppet til slutt på sunde etter å ha latt han kjøre forbi meg å skulle sette hun av men da kommer faen me han knallen opp på sida mi.

Første han sa når han fikk hode ut av ditta vinduet det var jo såklart kor mange hesta jeg har.. svarte 10 jeg så kanskje han forsto at jeg ikke hadde troa på å prate. MEN så plutselig begynne han å sir han har kjørt bilen min.. jaha sa no jeg å sa da hadde no han måtte ha drømt, men etter en diskusjon! så sir han at det var han som hadde kjørt bilen min når den va på møller for feil kode lese turen. Jeg såg no ken som kjørte bilen å det var værtfall ikke han!

Men så forteller han at de byttet ut han som kjørte bilen fordi han kjørte så forsiktig at de ikke fikk opp noe turbo trykk, så de byttet til han tvilsome karen som dukket opp i kveld.

Å for å få opp turbo trykket da så hadde han vist lakt i vanlig fart da å så såtte bilen i 2gir å gitt flat fjøl for å få opp turbo trykket å få fram feilen.... Da sa jeg bare jaha, LESTE du ka som sto på arket om feilen på bilen?? øøøh nei huska ikke sa han.. Nei der står det faktisk at feilen kommer først i 4 gir å du trenge ikke å gjør anna enn å kjøre fartsgrense å gi på til den bikker 3000 i 4gir så kommer feilen!

Så spørs det om han forsto at han dreit seg ut å skulle da begynne å ro med å fortelle meg ka feilkoda dem fikk opp å ka anna det kanskje kunne vær...

 

MØLLER suge RÆV! (ikke delelageret) : bh :: bråk : En smule irritert no å det hjalp ikke på at der satt to andre i den bilen å flira når han overbeviste meg at han hadde kjørt bilen..

 

Regner med at folk respekterer andre sin bil når de er ute på prøve tur for å finne en feil å ikke kjører gris med den! å i det minste leser eller spør ka som er feilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditta hørtes ut som en som kjøre en svart/mørk A4 1.8T........... til fornavn. Han ekje av dei lureste akkurat :rolleye: Frista bare mer og mer å ha bilen på Møller på service og andre ting : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UTROLIG irriterendes når sånt skjer.. ville tatt meg en tur opp til sjefen og forklart hva som har skjedd... krevd å få igjen hver en krone de har tatt for jobben, samt krevd å få en eller annen form for erstatning samt en beklagelse fra møller.

Har selv opplevd lignendes når jeg hadde "my toy" A4'n min... Hadde den på service i Molde og utpå dagen så kom plutselig MIN A4 på rånetur i sentrum av Molde med ikke mindre enn 4 mekanikere i... nedrulla ruter, anlegget på fullt og råna...

Kan vel si at det koka litt da... Fikk ihvertfall servicen gratis samt diverse annet etter å ha snakka med sjefen der...

Greit nok at bilen gjerne må prøves for å finne feil, men at det ikke skal gå å levere fra seg spesielle biler på service etc og bli møtt av en så uprofesjonell holdning er en SKAM fra møller systemet...

 

Diskusjonen har vel vært oppe her før og...

 

Ville vel også sendt en mail til møller sentralt om dette og som sagt krevd en formell beklagelse samt en eller annen form for kompensasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada da skjedde det mest utrolige eller ka jeg ska kalle det..

Hadde for ei tid siden en liten visit på møller ålesund med bilen for å sjekke feilkoder der de skulle kjøre bilen å se om de fikk opp noe. Forklarte de ka feilen var å kor lite som skulle til for å merke det.. Sendte to kara avgårde å lot dem sjekke opp litt.

De fant en feil kode etter en halvtimes kjøring, greit nok å jeg fikset den saken å ga meg en go F i møller..

 

I kveld da jeg var på tur i byen så plutselig vrengte en a4 over veien å begynte å følge etter meg å låg kun å syka seg bak å virket som han ville kapp kjøre.. Sneik meg gjennom byen rolig å kjørte som jeg hadde planlakt ei runde rundt å ut igjen på innfarten på vei hjem.

 

Fortsatt med fyren klint opp i ræva på bilen å dreiv å syka seg.. Å litt forbanna som jeg ble da så ga no jeg på å parkerte han men fyren kom no opp i ræva på meg igjen å fortsatte ferden innover. Når jeg var kommet inn på shell da så var han der fortsatt men da prøvde han å stoppe meg på et vis noe som jeg hadde lite troa på fordi han sikkert skulle prate piss.

Kjørte videre mot sula for å sette av ei å fra shell til sunde så dreiv han å blinket på meg å skulle få meg til å stoppe hele tiden men jeg liker forsåvidt dårlig slike folk! så jeg kjørte videre.. stoppet til slutt på sunde etter å ha latt han kjøre forbi meg å skulle sette hun av men da kommer faen me han knallen opp på sida mi.

Første han sa når han fikk hode ut av ditta vinduet det var jo såklart kor mange hesta jeg har.. svarte 10 jeg så kanskje han forsto at jeg ikke hadde troa på å prate. MEN så plutselig begynne han å sir han har kjørt bilen min.. jaha sa no jeg å sa da hadde no han måtte ha drømt, men etter en diskusjon! så sir han at det var han som hadde kjørt bilen min når den va på møller for feil kode lese turen. Jeg såg no ken som kjørte bilen å det var værtfall ikke han!

Men så forteller han at de byttet ut han som kjørte bilen fordi han kjørte så forsiktig at de ikke fikk opp noe turbo trykk, så de byttet til han tvilsome karen som dukket opp i kveld.

Å for å få opp turbo trykket da så hadde han vist lakt i vanlig fart da å så såtte bilen i 2gir å gitt flat fjøl for å få opp turbo trykket å få fram feilen.... Da sa jeg bare jaha, LESTE du ka som sto på arket om feilen på bilen?? øøøh nei huska ikke sa han.. Nei der står det faktisk at feilen kommer først i 4 gir å du trenge ikke å gjør anna enn å kjøre fartsgrense å gi på til den bikker 3000 i 4gir så kommer feilen!

Så spørs det om han forsto at han dreit seg ut å skulle da begynne å ro med å fortelle meg ka feilkoda dem fikk opp å ka anna det kanskje kunne vær...

 

MØLLER suge RÆV! (ikke delelageret) : bh :: bråk : En smule irritert no å det hjalp ikke på at der satt to andre i den bilen å flira når han overbeviste meg at han hadde kjørt bilen..

 

Regner med at folk respekterer andre sin bil når de er ute på prøve tur for å finne en feil å ikke kjører gris med den! å i det minste leser eller spør ka som er feilen..

 

Gå rett opp til høvdingen og forklar hva som har skjedd! kanskje får en situasjon! Er det mulig,lure på ka han håpte sku skje e? at du skulle rådigge han fordi han hadde grisekjørt bilen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditta hørtes ut som en som kjøre en svart/mørk A4 1.8T...........Roger til fornavn. Han ekje av dei lureste akkurat :rolleye: Frista bare mer og mer å ha bilen på Møller på service og andre ting : bh :

 

Blir du med å stapper en kronespillautomat oppi "bak" på han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir du med å stapper en kronespillautomat oppi "bak" på han?
Hehe :P har jo jobba lamed dinna skapningen der på MAN for mange år siden. Kan du skjønne at han ikke fikk jobb der etter lærling-tia ?? ;) Faren hanna har vel et par automata på lur vil e tro : smil :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han med bart og litt skjegg det der sant, blå dioder i A4'en (Driiittøft!?)?

 

Kjørte sånn bak meg også en gang, da han hadde A3 og jeg hadde golfen på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han med bart og litt skjegg det der sant, blå dioder i A4'en (Driiittøft!?)?

 

Kjørte sånn bak meg også en gang, da han hadde A3 og jeg hadde golfen på veien.

Blå parklys eller dioder ja.......;) Hadde 4 dørs A3 før. Utrolig at mekanikere kan kjøre gris med bilene til folk uten å få smikk!!!! E hadde klikka firkanta hadde nokken gjort slikt med min bil : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok han med en mørk a4 med kål sota ruter helt fram å hårvekst i fjeset å diverse blink dingsa... å ikke minst lexus lykter! hadde ikke sløppe han inn i bilen om jeg hadde sett ken som skulle kjøre!

 

Men ken skal jeg prate med da? verksmester? Eineste fornuftige personen der er jo han Endre på delelageret..

 

Tror e låg å banna i fler tima før jeg sovnet i går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok han med en mørk a4 med kål sota ruter helt fram å hårvekst i fjeset å diverse blink dingsa... å ikke minst lexus lykter! hadde ikke sløppe han inn i bilen om jeg hadde sett ken som skulle kjøre!

 

Men ken skal jeg prate med da? verksmester? Eineste fornuftige personen der er jo han Endre på delelageret..

 

Tror e låg å banna i fler tima før jeg sovnet i går!

 

Gå rett til Knut Arve Sæter daglig leder du! like greit og gå rett til topps og klage! håper for smake!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg Møller rett har de lest tråden allerede ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å pratet med verksmesteren i dag å han skulle ta opp saken med han som kjørte bilen. Virket som han forsto at slikt skal ikke skje å beklaget seg veldig å var enig om at slik skal ikke skje.. Han skulle da ta opp saken å prate med han som kjørte å ringe meg på igjen.

 

Gikk et par timer så ringte han meg å sa at han hadde snakket med sjåføren, men han hadde en helt anna versjon av saken da. Skulle vist på sula å besøke slekta si kl halv 12 på kvelden med bilen full i venner... Jaja så han kunne fortsatt ikke anna enn å beklage på det sterkeste å viste egentlig ikke om noe mer han kunne gjør. Så sa jeg at det var ikke aktuelt å betale for dinna turen så får igjen 300kr da som egentlig ikke er all verden..

 

Så det virker som ikke det ble tatt så alvorlig alikavel, men det har vel noe med at jeg er ung å blabla... skal opp i morgen å få tilbake 300kr så er det vel ikke anna å gjør enn å holde se langt unna verkstedet der

 

kan ikke akkurat si meg fornøyd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å pratet med verksmesteren i dag å han skulle ta opp saken med han som kjørte bilen. Virket som han forsto at slikt skal ikke skje å beklaget seg veldig å var enig om at slik skal ikke skje.. Han skulle da ta opp saken å prate med han som kjørte å ringe meg på igjen.

 

Gikk et par timer så ringte han meg å sa at han hadde snakket med sjåføren, men han hadde en helt anna versjon av saken da. Skulle vist på sula å besøke slekta si kl halv 12 på kvelden med bilen full i venner... Jaja så han kunne fortsatt ikke anna enn å beklage på det sterkeste å viste egentlig ikke om noe mer han kunne gjør. Så sa jeg at det var ikke aktuelt å betale for dinna turen så får igjen 300kr da som egentlig ikke er all verden..

 

Så det virker som ikke det ble tatt så alvorlig alikavel, men det har vel noe med at jeg er ung å blabla... skal opp i morgen å få tilbake 300kr så er det vel ikke anna å gjør enn å holde se langt unna verkstedet der

 

http://www.useriøst.no håper dei leser tråden og får se all den dårlige pr dei får! kjipt at en slik butikk skal forhandle bilmerka "våre". Dei kunne begynt med bmw isteden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han ansatt som mekaniker der, eller er han kompis med han mekanikeren som fikk jobben med bilen din?

 

Hvis han skrøyt til deg at han hadde kjørt gris med bilen din, så har jo du allerede fått vite det, da er det vel ingen vits for han å nekte for dette til sjefen sin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jobber der ja.. virket som han hadde mer tro på han enn meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp gps med logg funksjon.. skal jeg ha meg hvis jeg får meg grom bil en gangh.. da har du det svart på hvitt hvilke hastigheter bilen har vært i.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jobber der ja.. virket som han hadde mer tro på han enn meg.

 

Bra at arbeidsgiver forsvarer sine ansatte men må vær måte på da! besøke slektninger halv 12? hva hadde det med at han sku prate med deg og gjør da? og trodde verksmester at du dikta opp at han prøvde mange "moves" for å få deg til å stoppe? my god

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hastighet må no gudane vite men når dem gjør stikk imotsatt av det dem skulle gjør da så ser ikke jeg helt vitsen med at de gjør noe som helst! Å i tillegg bytter ut første sjåføren med en anna for han ikke turte å kjøre hardt nok.. om man er mongo eller ustabil så klare no KEN som helst å ligge i 50, sette bilen i 4 gir å gi på til den bikker 3000.. ditta forklarte jeg dem fler ganger til sjela bak disken å de som kjørte den.

 

Aldri trodd noe slikt skulle skje på et merkeverksted så vet ikke helt ka jeg skal gjør heller anna enn at ditta irriterer meg kraftig! å det ska mye til før jeg i det hele tatt setter bilen på et verksted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han e jo ikke kjent for å kjøre så fint akkurat......dinna A4en hannes kjøre jo han gris med 24/7 så tvila på han behandla S3en din nokke bedre. Hadde gått rett til daglig leder med den saken der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han e jo ikke kjent for å kjøre så fint akkurat......dinna A4en hannes kjøre jo han gris med 24/7 så tvila på han behandla S3en din nokke bedre. Hadde gått rett til daglig leder med den saken der.

 

For en gangs skyld enig med pål!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en gangs skyld enig med pål!:)
Hehe bra Big : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ken skal jeg prate med da? verksmester? Eineste fornuftige personen der er jo han Endre på delelageret..

Tror e låg å banna i fler tima før jeg sovnet i går!

Ikke glem han på delelageret!!! Hadde f*en me ikke klart å få sove siden ditta kålhaudet har kjørt bilen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe virker som det var en som lissom veit alt ditta der ja...håper det ikke va han om hadde servicen på bilen min da i dag..hadde den inne på 70tusen service..rekner med at dei gjør det dei får betalt for da vertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig hyggelig å høre. Jeg hadde bilen på verksted der forrige uke. Lurer på hvor fort de klarte å kjøre med mine 102 hk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va en tur der for å skifte batteri for tre fire veke sida. når eg skulle trekke bak strømkabel til forsterkar for eit par veke sidan såg eg der låg en tynn slange med en "nippel" på som berre var lagt bak batteriet. eg forsto ikkje kva den slangen skulle til so eg reiste ut igjen på møller å fikk en til å sjå på det. han sa at slangen skulle vere til luftinga på batteriet og at den som skifta batteri sist ikkje hadde gidda å sette på ny slange som passa.( han viste ikkje at det var på møller dei skifta batteriet) eg sa at va no kjekt å vite at når en slange ikkje va lang nok so berre gjøymde dei den vekk uten å gje beskjed om det på verkstedet der. han vart litt paff og sa ikkje noke meir, men gjekk å sette på ny slange. har fått vete etterpå at batteriet utvikla knallgass og den kan antenne med en gnist, stemmer dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.