Møller Ålesund overrasker igjen...

Anbefalte innlegg

har fått vete etterpå at batteriet utvikla knallgass og den kan antenne med en gnist, stemmer dette?

 

Det stemmer ja, når batteri lades så blir det dannet knallgass, og den er meeget eksplosiv: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig hyggelig å høre. Jeg hadde bilen på verksted der forrige uke. Lurer på hvor fort de klarte å kjøre med mine 102 hk :D

 

Uttalelse fra en Møller Ålesund ansatt ang å kjøre unødig med kundebiler: "Hadde du hatt noe til motor så kanskje.." Så du er nok trygg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uttalelse fra en Møller Ålesund ansatt ang å kjøre unødig med kundebiler: "Hadde du hatt noe til motor så kanskje.." Så du er nok trygg. ;)
Betryggende å få høre slikt : rolleyes Vet de hadde inne en orginal Cosworth Sierra sedan 2wd der inne for mange år siden. Den fikk virkelig gjennomgå,ble spunne av et dekk på parkeringsplassen på nedsia ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glad jeg aldri skal ha bilen inn på Møller for service : haha :

Lundalen er masse bedre : rock :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti han karen der jeg også ja.. Kjørte fra Åndalsnes forrige helg så kom han plutselig opp i ræva på bilen i inngangen på andre tunellen på vei hitover.. Alle som kjørte der søndagen vet nok hvordan føret var, så jeg tok det litt rolig. Men når han lå 8-10 meter bak bilen min inn i tunellen og jeg hørte han gira ned i tredje og ga gass så måtte bare jeg også gjøre det samme :)

 

Klarte ikke å dra fra ham opp tunellen gitt.. Men det skumleste var igrunn at han fortsatt følte for å ligge 10 meter bak min bil når jeg hadde tømt 4.gir og ikke synes det var så tøft å kjøre med 16" piggfritt lenger....

 

Kom ut av tunellen igjen så kjørte jeg rolig videre, etter en liten stund så kjørte han forbi og forsvant..

 

I og for seg OT i denne tråden, men han kjører så det holder med sin egen bil iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti han karen der jeg også ja.. Kjørte fra Åndalsnes forrige helg så kom han plutselig opp i ræva på bilen i inngangen på andre tunellen på vei hitover.. Alle som kjørte der søndagen vet nok hvordan føret var, så jeg tok det litt rolig. Men når han lå 8-10 meter bak bilen min inn i tunellen og jeg hørte han gira ned i tredje og ga gass så måtte bare jeg også gjøre det samme :)

 

Klarte ikke å dra fra ham opp tunellen gitt.. Men det skumleste var igrunn at han fortsatt følte for å ligge 10 meter bak min bil når jeg hadde tømt 4.gir og ikke synes det var så tøft å kjøre med 16" piggfritt lenger....

 

Kom ut av tunellen igjen så kjørte jeg rolig videre, etter en liten stund så kjørte han forbi og forsvant..

 

I og for seg OT i denne tråden, men han kjører så det holder iallefall..

 

Han kjører som han ser ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjører som han ser ut.

 

Han hadde med seg dame og en liten baby når han kjørte etter meg, og uten å si hvor fort det gikk, jeg lot meg provosere til å tømme tredjegiret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig for dere i Ålesund, men her i oslo bruker jeg kun Audisentrum. de er vant med gromme biler og har ikke behov for å ødelegge min. Leverte inn bilen engang på møller for å skifte en slange på innsuget som var lekk når jeg ikke hadde tid til det selv. Liter per mil måleren var en god del høyere enn når jeg leverte den inn, så spørs om det ikke ble en litt lang og hard prøvetur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde med seg dame og en liten baby når han kjørte etter meg, og uten å si hvor fort det gikk, jeg lot meg provosere til å tømme tredjegiret.
Sier vel litt om iqen når han kjøre gris med ungen sin og samboern/dama i bilen : rolleyes Utrolig at verksmesteren prøva å unnskylde han

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier vel litt om iqen når han kjøre gris med ungen sin og samboern/dama i bilen : rolleyes Utrolig at verksmesteren prøva å unnskylde han

 

Kan jo ikke holde på sånn i lengden, det sier seg selv : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde med seg dame og en liten baby når han kjørte etter meg, og uten å si hvor fort det gikk, jeg lot meg provosere til å tømme tredjegiret.

 

Ah! Han har jeg også vært borti! Han yppa på meg også engang... Kom opp på sida mi på innfarten og da såg jeg en unge i baksetet... Ble ganske forbanna ja...

 

Bilen min skal aldri inn på Møller... Holder meg til andre verksted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur på møller i dag igjen..

Har som sakt kun snakket med verksmesteren å han burde jo gjort noe da.

Men isteden for så sir han at det er to versjona av saken å nokke mer enn å beklage se kan ikke han gjør.. Han viste ikke ka anna han skulle gjør heller for å få meg fornøyd igjen, så ga han et forslag om at de kanskje kunne ta inn bilen min å feilsøke litt eller noe annet på si bekostning å vise at de ville yte service å ta inn igjen ryktet sitt. Men det var ikke akutelt! Jeg skulle få igjen de 300kr jeg hadde betalt uten om det så var ikke det så mye anna å gjør.

 

Så spurte jeg om de ikke likte å ha et godt rykte på seg, men virket som han ga faen for når jeg sa at ditta kommer ut å jeg kommer til å fortelle folk om saken å slikt så da fikk de bare ha lykke til videre om det var slik de skulle behandle kundenes bil. Så sa han bare at om jeg skulle gå ut å spre rykte så sa jo det litt om meg da...

 

Da ga jeg bare beskjed om å beholde de 300kr å ha lykke til videre for de kommer aldri til å se noe mer til mine biler! Fikk vel å merke beskjed om at tonen min begynte å bli ubehagelig da men blir så forbanna : bråk : å helpe lite når han sitter å rister på hode å flirer når jeg gir han noen forslag på ka de kan gjør for å vise litt respekt tilbake for feilen dem har gjort..

 

Han spurte faktisk om jeg trodde de leiket butikk... og ja det ser no nesten slik ut men håper no for all del at det ikke er slik dem drive

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge leve Møller.. Håper noen av høvdingene leser dette å druser skallen i bordet såppas dem skjønner alvoret!

Hadda det vært en "voksen" person som klaga, så hadda dem KANSKJE vist litt meir respekt! Idioti : bh :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge leve Møller.. Håper noen av høvdingene leser dette å druser skallen i bordet såppas dem skjønner alvoret!

Hadda det vært en "voksen" person som klaga, så hadda dem KANSKJE vist litt meir respekt! Idioti : bh :

 

Mvh

 

Det urke e inne på her e jo det værste me heile greia da! hadde det vært en "volksen" mann så hadde dei sikkert lagt seg flate isteden for å forsvare den mekanikern alle er så gla i her inne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å sei de sann: Hvis du levere inn s rs gt gti eller liknande på "vanli" verksted er de nok litt stor sjanse for at dei kan bli testa: bh : Når ei måtte ta hjulstilling på møller Å va ei ganske nervøs, men ei fekk rette mekanikeren da: rock :

Såg for mei s4 i god fart i brusdalen for å sei de sann:fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter en tur på byen nå så endte det opp med et slag i tryne fra dama hannes.. jævlig bra må jeg si :) han sto bak å såg ikke akkurat så lur ut da jeg snudde meg å såg stykt på han.. vel å merke mens hun sto å brølte et eller anna drit til meg da! ga me egentlig en go faen for ditta blir for dumt!! vil han ha bråk så er det helt greit men da får han stille opp sjøl å ikke sende dama... virker som han har fått hørt det fra møller da værtfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å da var trussel nr 1 motat pr tlf... jaja kjekt at folk riger kl halv 5 om natta å later som de er politiet å sir jeg skal passe på ka jeg sier her på forumet!

 

Så til de som føler seg truffet da så kan de ringe meg på DAGTID å fortelle meg ka de mener....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da det glade vanvidd for slags vei utviklingen i denne saken tar da... :confused:

 

Kan jo nesten høres ut som om denne saken burde bringes opp på et høyere plan i Møller-systemet, dersom de ikke har bedre kontroll på de ansatte hos Ålesund lokalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, dette høres ikke bra ut... Tror møller må ta noen runder me de ansatte ja...ellers vet jeg om noen som kan:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter en tur på byen nå så endte det opp med et slag i tryne fra dama hannes.. jævlig bra må jeg si :) han sto bak å såg ikke akkurat så lur ut da jeg snudde meg å såg stykt på han.. vel å merke mens hun sto å brølte et eller anna drit til meg da! ga me egentlig en go faen for ditta blir for dumt!! vil han ha bråk så er det helt greit men da får han stille opp sjøl å ikke sende dama... virker som han har fått hørt det fra møller da værtfall :)
You gotta be kidding me ??? : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He lest på dinne posten her no nokken dager og er rett å slett sjokkert..

Att nokken kan oppføre sej slik mot kundene sine er jo lite profesjonelt ja.

Ej e ganske ny som Vag eier men tror det ej skal holde passelaten langt fra møller fremmover ja..

 

Åsso han som sendte dama si på deg virker nå som en skikkelig luring ja, trur de ej rett å slett ha tatt en høg en der å då ja: haha :

 

Neis, får nok berre holde meg til dei lokale heltene her ute i holmene til service og div annet ja: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det skje at batteriet eksplodera når luftinga ikkje er påkobla eller var det greit å ikkje lenge slangen å berre stikke den bak batteriet?? har ikkje peiling på sånt å lure litt på det. vist det "kunne" skjedd at det eksploderte er jo det en alvorlig feil frå han som skifta det då.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig hvilken dreining denne historien tar da, men dere har jo kommet med masse "fælt" om han fyren da, så du/dere kan vel ikke forvente noe mere hvis han er som dere sier "litt kort i toppen"

 

Sånne folk gjør masse ting uten å tenke over konsekvensene, de handler før dem tenker. Disse "gærningene" er det best å holde seg unna (ikke fordi dem er farlig for deg eller at du føler at dem er en trussel, for det er dem jo sjelden, men fordi slike folk ikke fører med seg noe godt) og heller heve seg over, ikke gjøre som noen her inne og la dem bli provosert og kappkjøre med dem. Hva er vitsen, hva vinner du på det liksom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Dette må da være det lureste han har gjort? Neppe..

 

Ett tips Espen: Print ut heile dinne tråden å sleng den på disken til han du var med første gangen!

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette her må da være det sykeste jeg har vært borti=) dette er kundeservice på sitt beste veit du, mmmm, stå på møller!! dette holder til GULL!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.