Møller Ålesund overrasker igjen...

Anbefalte innlegg

Husker dere den saken med en Subaru som ble grisekjørt på service ifjor eller var det ifor fjor ?? Der hadde jo eier av bilen montert gps i bilen (med logg-funskjon såklart) Viste seg at mekanikeren hadde kjørt hastigheter bortimot 200 kmt : rolleyes Så tror ikke slik grisekjøring med kundebiler er noe nytt fenomen som bare er på Møller Ålesund,desverre : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer det, det var faktisk her i kongsberg, det var en racerigget bil, hastighetskurvene hadde vært helt ville, mye gassing og bremsing, hadde virst vært helt nedsotet bremser eller noe, det han ble mistenksom på, han som gjorde dette fikk ikke sparken han heller, fordi han var sånn en flink annsatt, men han mistet lappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I en slik sak hadde jeg anmeldt det til politiet. For det og utgi seg for og være politi er jo straffbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette her må da være det sykeste jeg har vært borti=) dette er kundeservice på sitt beste veit du, mmmm, stå på møller!! dette holder til GULL!!!

 

Du, han det dreier seg om representerer neppe hele Møllerkonsernet? Så det er vel feil av deg og si at kundeservicen til "Møller stinker" av den her grunn.

 

NB: Jeg syns ikke "Møller stinker" Jeg er faktisk en veldig fornøyd Møller kunde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo ikke møller generelt jeg mener da=) men han sa jo han var innom verkstedet og snakket med verksted mesteren da, han var jo en koselig kar han også....... virker jo som om at dem råtter seg sammen mot han på en måte da, hvertfall 2 i møller som ikke er mest service innstilt å hyggelige da! så sier vi at resten av gutta er tøffe=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det begynner å bli for dumt dette her.. Å at dama hannes slår til meg å samme dama (meget lik stemme) ringer meg halv 5 om natta å utgir seg for å vær politi å hakker ned på kjøringa mi og sir jeg skal passe på ka jeg skriver HER og at jeg skal holde kjeft å passe meg. GÅR DET ANN : dum : Men det som gjor meg mest forbanna var at hun/han dro inn fadern i dinna saken.. at han skulle passe på ka han sir.

 

 

 

Hadde vel reget med et slag eller noe slikt fra han men det stopper jo ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer det, det var faktisk her i kongsberg, det var en racerigget bil, hastighetskurvene hadde vært helt ville, mye gassing og bremsing, hadde virst vært helt nedsotet bremser eller noe, det han ble mistenksom på, han som gjorde dette fikk ikke sparken han heller, fordi han var sånn en flink annsatt, men han mistet lappen.

 

Da må du skrive Møller-Ålesund, ikke Møller, for Møller er stort men det er ikke Møller-Ålesund. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du skrive Møller-Ålesund, ikke Møller, for Møller er stort men det er ikke Møller-Ålesund. :)

 

hehe, gikk nok litt fort i svingene her gitt=) skal huske på det til neste gang veit du!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det begynner å bli for dumt dette her.. Å at dama hannes slår til meg å samme dama (meget lik stemme) ringer meg halv 5 om natta å utgir seg for å vær politi å hakker ned på kjøringa mi og sir jeg skal passe på ka jeg skriver HER og at jeg skal holde kjeft å passe meg. GÅR DET ANN : dum : Men det som gjor meg mest forbanna var at hun/han dro inn fadern i dinna saken.. at han skulle passe på ka han sir.

 

 

 

Hadde vel reget med et slag eller noe slikt fra han men det stopper jo ikke...

 

Er bare å levere en anmeldelse det da.... så får hun forklare seg for politiet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du skrive Møller-Ålesund, ikke Møller, for Møller er stort men det er ikke Møller-Ålesund. :)

 

Siden det i hele saken her spesifikt er snakk om Møller Ålesund, så kan jeg aldri tenke meg at det er så veldig mange som ikke skjønte det allerede fra starten av......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det i hele saken her spesifikt er snakk om Møller Ålesund, så kan jeg aldri tenke meg at det er så veldig mange som ikke skjønte det allerede fra starten av......

 

Med mindre de ikke har LEST topic eller noe sånt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ikke bra ut det her. Muligens off-topic .. men jeg er veldig godt fornøyd med Møller Trondheim hvertfall. Kjempegod service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det i hele saken her spesifikt er snakk om Møller Ålesund, så kan jeg aldri tenke meg at det er så veldig mange som ikke skjønte det allerede fra starten av......

 

Det skal du aldri ta for gitt, det kan være flere som misforstår og tror det at han mener Møller, ja hele Møller-konsernet.

 

Når du skriver noe så skal du være presis og korrekt, og du skal skrive på en slik måte at den andre part forstår klart og tydelig hva du mener, og hvem du mener det om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal du aldri ta for gitt, det kan være flere som misforstår og tror det at han mener Møller, ja hele Møller-konsernet.

 

Når du skriver noe så skal du være presis og korrekt, og du skal skrive på en slik måte at den andre part forstår klart og tydelig hva du mener, og hvem du mener det om.

 

tilbake til topic kanskje?

 

Syns du skal politianmelde ho/han jeg espen! bare å lage mest mulig hel...

Du sku bare smikka ho rett ned!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Du sku bare smikka ho rett ned!

 

 

Er det så smart da? Da er man jo like dum som dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det frista å smikke rett ned ja, men tar denne saken seriøst så får heller vente med den delen om det skal vær nødvendig.. Vold løse ikke alltid problemer ;) selv om det frister til tider.

 

vurdert å anmelde ho ja, men kjekt med et navn på dama da.. så får se om de drikker seg full i kveld å ringer på igjen å leiker politi en gang til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så smart da? Da er man jo like dum som dem.

 

Er fullt klar over at det ikke er den voksne og beste måten å gjør det på men noen folk nærmest fortjener det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det frista å smikke rett ned ja, men tar denne saken seriøst så får heller vente med den delen om det skal vær nødvendig.. Vold løse ikke alltid problemer ;) selv om det frister til tider.

 

vurdert å anmelde ho ja, men kjekt med et navn på dama da.. så får se om de drikker seg full i kveld å ringer på igjen å leiker politi en gang til.

Updates Espen? Sladder? Blei det noe telefan terror?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det flere som lurer på, har det skjedd noe mere juicy i den her saken? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nei va dårlig dag i går.. verken telefon eller slag :P var edru å gjømte meg i bilen så sikkert derfor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn en reply for å vise min støtte for saken din, slik at tråden får flest mulig lesere og mest mulig treff/svar og oppstyr, slik at folk virkelig kan få øynene opp her.

Møller (ÅLESUND....) som verksted og personen som kjørte bilen din her, har begge et veldig dårlig rykte, og Møller (ÅLESUND....) som bedrift burde virkelig legge seg i selen og forandre image og innstilling slik at de blir en bedrift som kan representere de bilene de forhandler.

Ser på alle spørreundersøkelser at VW er et av de bilmerkene som flest forbrukere klager på/er minst fornøyde med, og i mine øyner er det helt soleklart at dårlig kundebehandling, som i dette tilfellet, kan være en av årsakene.

Har lest ti-talls tråder på forumet tidligere om dårlig behandling på Møller (ÅLESUND......har alle forstått at det er ÅLESUND nå?) og har selv ikke noe til overs for verksted-biten. Skal såklart ikke skjære alle under samme kam (slik som FRP), for der jobber både seriøse og dyktige folk, men som helhet og som bedrift, er det klart at folk i Ålesund (og kanskje andre plasser?) er svært misfornøyde med Møller.

Når jeg som VW-eier vurderer å velge et annet verksted enn merkeverkstedet (som skal kunne bilen din bedre enn noen andre) for å ta service og reperasjoner, så er det noe som har gått galt på veien....

 

PS!

Det er også synd at "ungdommer" aldri blir tatt seriøst når det gjelder klager, men heldigvis finnes det like mange voksne som har samme syn som oss her...bare synd de ikke er medlem av VACN-forumet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn en reply for å vise min støtte for saken din, slik at tråden får flest mulig lesere og mest mulig treff/svar og oppstyr, slik at folk virkelig kan få øynene opp her.

Møller (ÅLESUND....) som verksted og personen som kjørte bilen din her, har begge et veldig dårlig rykte, og Møller (ÅLESUND....) som bedrift burde virkelig legge seg i selen og forandre image og innstilling slik at de blir en bedrift som kan representere de bilene de forhandler.

Ser på alle spørreundersøkelser at VW er et av de bilmerkene som flest forbrukere klager på/er minst fornøyde med, og i mine øyner er det helt soleklart at dårlig kundebehandling, som i dette tilfellet, kan være en av årsakene.

Har lest ti-talls tråder på forumet tidligere om dårlig behandling på Møller (ÅLESUND......har alle forstått at det er ÅLESUND nå?) og har selv ikke noe til overs for verksted-biten. Skal såklart ikke skjære alle under samme kam (slik som FRP), for der jobber både seriøse og dyktige folk, men som helhet og som bedrift, er det klart at folk i Ålesund (og kanskje andre plasser?) er svært misfornøyde med Møller.

Når jeg som VW-eier vurderer å velge et annet verksted enn merkeverkstedet (som skal kunne bilen din bedre enn noen andre) for å ta service og reperasjoner, så er det noe som har gått galt på veien....

 

PS!

Det er også synd at "ungdommer" aldri blir tatt seriøst når det gjelder klager, men heldigvis finnes det like mange voksne som har samme syn som oss her...bare synd de ikke er medlem av VACN-forumet:)

 

Vakkert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mail adresse til møller norge? tenkte jeg skulle sende en mail dit.. men finner ingen adresse som høres fornuftig ut på mollerbil.no

 

Men der står faktisk at de søker dyktige mekanikere da.. sjokk! det er noe de trenger her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mail adresse til møller norge? tenkte jeg skulle sende en mail dit.. men finner ingen adresse som høres fornuftig ut på mollerbil.no

 

Men der står faktisk at de søker dyktige mekanikere da.. sjokk! det er noe de trenger her..

 

Har du prøvd å prate med daglig leder på møller ålesund da? verdt et forsøk mener jeg! da har du uansett mer grunnlag for å sende mail til møller gruppen da om du blir møtt med samme "veggen"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.