Møller Ålesund overrasker igjen...

Anbefalte innlegg

Var vist en av dem beste i landet på feil søking så får håpe han finner ut noe!
Haha.......den må være årets kommentar : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var også "noe" irritert etter dårlig oppfølging og ting ikke ble ferdig når jeg hadde bilen inne til service og skulle ha montert grøftelys.. Svarte rett som det var på en spørreundersøkelse fra Knut Arve og det tok ikke lang tid før han ringte meg og ordnet opp! All ros!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var saken endelig avslutet :)

 

Endte med beklagelse på at det har skjed noe slik, ingen av mekanikerene meinte på de har grisekjørt så noe mer finner vi ikke ut av den saken. Men slikt skal jo ikke skje så de retter feilen og gir meg 4-5 timers gratis feil søking på bilen min i håp om å finne ut ka som feiler den :)

Var vist en av dem beste i landet på feil søking så får håpe han finner ut noe!

 

Så da ordnet det seg og jeg må vel si meg fornøyd :) Så håper jeg det ble såpass oppvask at det aldri mer skjer igjen!

 

Kor det gikk dinna dagen på Møller da Espen, fann dei feilen ?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der tirsdag å i dag.. nå begynner jeg faktisk å like meg på møller :) Blir jo møtt med et smil å folk vil prate å hjelpe til med alt.. sånn skal det vær!!:)

 

De har holdt på med bilen no noen timer på to dager å sjekket å styrt på men dårlig med feil funnet.. hadde vel ikke helt regnet med det da men fant noen slanger som var koblet feil å en liten teori på hjerna som drive å kødda så skal prøve noe nå.

 

Er vel ting som har blitt gjort nå så satser på det aldri mer skjer noe slikt på møller Ålesund!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må komme med litt ros til Møller Ålesund. Hadde Passaten der på service igår,fikk en hyggelig overraskelse de e fikk regninga. Fikk en pris på 3800 krone når e ringte første gang,så når e bestilte så fikk e pris på 3400 pga VACN-medlemskap. Å når e fikk regninga igår så va den på 3080 krone :) Jorg Blindheim skal ha takk for god service,god pris og telefon når bilen va ferdig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut dette Pål : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei til jobb her en dag i forrige uke så kom det en svart Audi A4 med diode-baklys som tok en helt utrolig idiotisk forbikjøring like før Blindheimstunnelen retning Blindheim. Såklart var det den kjekke "mekanikern" som grisekjørte med S3en til Espen. Lastebilen imot la seg så langt ut på veiskuldra som den klarte pluss at den siste bilen han kjørte forbi stoppa sågodt som heilt opp for å slippe han inn. Han kjørte forbi 5 bila i den mest idiotiske forbikjøringa e har sett ever : rolleyes Glad han har slutta på Møller!!!!! Han har kjørt slik i mange år nå,rart han ikke har mista både bilen å lappen : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.