Møller Ålesund overrasker igjen...

Anbefalte innlegg

Nei men blir muligens en tur på mandag.. er så DRIT lei av ditta styret no så blir vel å gi han en link til ditta her så får han lese sjøl om han bryr seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei men blir muligens en tur på mandag.. er så DRIT lei av ditta styret no så blir vel å gi han en link til ditta her så får han lese sjøl om han bryr seg

 

Det høres ut som en god plan.

Jeg tror at om et firma med Vw og eller Audi som spesialfelt hadde startet opp i traktene her hadde Møller virkelig fått merke noe de hadde hatt veldig godt av og det er seriøs konkurranse.

Det verkstedet jeg bruker har fullt opp av VAG produkt fordi bileierene (og da snakker vi om godt voksne bileiere) er lei av dårlig kundebehandling, sinnsvakt høye timepriser og ditto delepriser hos Møller Ålesund. Når man da kan klare seg med et onde av 3 gjør man heller det.

De fleste store verkstedkjedene med Meca i spisen kjører hardt på kampanjen, som er spesielt rettet mot Hr. og Fru. Hvermansen, om at ny- og bruktbilgarantier osv. er like gyldige om du ikke bruker merkeverksted og deler.

Når disse kampanjenen også blir støttet av bilorganisasjonene her i landet bør faktisk merkeforhandlere stikke fingrene i jorda og begynne å tilby noe mer enn at de har orginaldeler og merkeverksted.

Pr. i dag synes merkeverkstedene det er bra med "hjelp" til å ta unna reperasjoner men om noen år vil det ikke dreie seg om hjelp lengre men om kundeflukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil anbefale deg ein tur til daglig leder...

Forklar stille og rolig kva som har skjedd,

og at dersom dei ikkje ordner opp,

så går du til policen med dette.

 

Daglig leder er som regel einaste som fungerer,

og dersom han ikkje er seriøs,

ja da er alt håp ute for Mølelr Ålesund!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil anbefale deg ein tur til daglig leder...

Forklar stille og rolig kva som har skjedd,

og at dersom dei ikkje ordner opp,

så går du til policen med dette.

 

Daglig leder er som regel einaste som fungerer,

og dersom han ikkje er seriøs,

ja da er alt håp ute for Mølelr Ålesund!

 

jeg har hvertfall konkludert med det for lenge siden,alt alt håp for møller ålesund er ute...

da snakker jeg om alt som har med service der oppe, eneste som funker er delelageret.

(dette er mine meininger, basert på personlige erfaringer)

Er veldig glad jeg ikke har noe bil som må settes inn der oppe: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hvertfall konkludert med det for lenge siden,alt alt håp for møller ålesund er ute...

da snakker jeg om alt som har med service der oppe, eneste som funker er delelageret.

(dette er mine meininger, basert på personlige erfaringer)

Er veldig glad jeg ikke har noe bil som må settes inn der oppe: rolleyes

 

Ka du sir? skal ikke møller mappe rallyn?:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ut som en god plan.

Jeg tror at om et firma med Vw og eller Audi som spesialfelt hadde startet opp i traktene her hadde Møller virkelig fått merke noe de hadde hatt veldig godt av og det er seriøs konkurranse.

Det verkstedet jeg bruker har fullt opp av VAG produkt fordi bileierene (og da snakker vi om godt voksne bileiere) er lei av dårlig kundebehandling, sinnsvakt høye timepriser og ditto delepriser hos Møller Ålesund.

 

Er veldig enig med deg her, Terje.

Når jeg skulle kjøpe meg bil nå nylig, så gikk jeg flere ganger i tenkeboksen før jeg valgte merke, akkurat fordi Møller Ålesund har så frynsete rykte. Man kan ikke få et mer speilklart bilde på hvor mye skade et dårlig omdømme fra Møller Ålesund kan gi.

Heldigvis finnes det mange andre verksteder, og tør jeg spørre hvor de har fullt VAG-utstyr, så jeg vet hvor jeg kan ta servicen min neste gang?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare jeg som har klikket totalt værtfall :)

 

Slike ting skal ikke skje verken på merkeverksted eller vanlige... kan jo tenke deg hadde en snekker hatt fest i et hus han snikra opp en vegg i :P sikkert vært like populært

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daglig leder var ikke der når jeg var der i dag så får prøve på ny i morgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare jeg som har klikket totalt værtfall :)

 

Slike ting skal ikke skje verken på merkeverksted eller vanlige... kan jo tenke deg hadde en snekker hatt fest i et hus han snikra opp en vegg i :P sikkert vært like populært

 

ka?? e ikke det normalt? han jobba jo tross alt der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øystein innvier vel alle hus han har installert stikkontakter i med en real fest? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest gjennom hele tråden nå!

 

Har ingen erfaring fra verkstedet til møller, men etter å ha hørt dette kommer jeg alderi til å bruke møller.

 

Del lageret funker, eneste prisen som er sur..

 

 

Ikke gi deg før han fyren får sparken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er synd at Møller-Ålesund ikke får skikk på sine ansatte mens de er på jobb, men hva de gjør utenfor arbeidstiden kan vi ikke anklage arbeidsgiveren for.

 

Vi er tydeligvis flere som intuitivt vet hvem som blir omtalt i denne tråden, det er synd at noen ikke klarer å oppføre seg skikkelig.

 

Jeg støtter det som har blitt sagt tidligere om å gå til adm.dir. eller tilsvarende hos Møller-Ålesund og forklare hva som har skjedd. Selv om det ikke føles så godt for deg som har fått servert dette i ansiktet når du hadde som intensjon å bruke et "erfarent merkeverksted" så skal du vite at det er flere som støtter DEG.

 

P.s. Jeg vil også presisere omhyggelig hvor fantastisk fornøyd jeg er med DELELAGERET og alle som jobber der!! EMINENT kundebehandling og utrolig dyktige med biler er de!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P.s. Jeg vil også presisere omhyggelig hvor fantastisk fornøyd jeg er med DELELAGERET og alle som jobber der!! EMINENT kundebehandling og utrolig dyktige med biler er de!

 

Støttes ! Folka på delelageret er suverene : ja :

 

Lykke til videre i saken Espen, vi følger med ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig imponerende av Møller! Snakker om yrkesstolthet.. Trodde bilverkstedene hadde lært av saken på Kongsberg, hvor en Impreza ble grisekjørt av en ansatt mens den sto hos Subaru-forhandleren der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg venter spent sjøl nå, var der en tur å fikk tatt meg en prat med daglig leder i dag å etter en del diskutering over at jeg har lakt denne tråden her å ikke gikk til de først, så kom vi oss videre å han skulle undersøke saken nermere. Føler faktisk jeg ble tatt litt seriøst i dag endelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg venter spent sjøl nå, var der en tur å fikk tatt meg en prat med daglig leder i dag å etter en del diskutering over at jeg har lakt denne tråden her å ikke gikk til de først, så kom vi oss videre å han skulle undersøke saken nermere. Føler faktisk jeg ble tatt litt seriøst i dag endelig :)

 

Du skreiv vel denne tråden i rein frustrasjon, midt på natta var det også.. Jeg hadde gjort akkurat det samme hadde jeg funnet ut noe slikt om barnet mitt...

 

Regner ikke med du tenkte det skulle ta av slik det har gjort..

 

Og neste dag var du på Møller og snakka med de..

 

Så det var vel ikke så langt i fra at du var der oppe først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut noe mer i denne saken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, utrolig nok : rolleyes Gått 3 arbeids dager siden sist jeg var der å han sa han skulle ta kontakt så får håpe han ikke har glømt helt av saken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e det sann på B.J Rødset i Molde også eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen min inne på Møller Ålesund i dag fordi jeg fikk feilmld ang avgasskontroll. De tok en feilsjekk og fant ut at det var tempføleren som var gåen. Denne ble skiftet iløpe av et par timer selv om jeg ikke hadde bestilt noen time på forhånd. Bilen er snart 4 år gammel men jeg fikk det på garanti likevel. Så det er vel ikke allt hos Møller Ålesund som er galt :)

 

Men jeg hadde nok vært like frustrert som deg Espen om noe slikt hadde hendt meg. (Dette innebærer selvsagt at jeg hadde hatt motor og ikke trøpedaler) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har akkurat vert og handlet ny bil der (for 3. gang) har ikkje handlet Audi derifra før, etter dårlige erfaringer ved kjøp av to passater der i fortiden.

Men denne gangen imponerte dem skikkelig ! Greit nokk at vi får låne bilen vi har tenkt å kjøpe, men når dem i tillegg tar inn gamlebilen vår og vi får låne Q7'n til nybilen er klar så er det cudos til Audi delen. Og i dag når vi hentet den ventet vi å få nøkklene i handen og et 'takk for kjøpet' men i tillegg fekk vi full gjennomgang av utstyr og forklart alt som var nyttig å vite. Å påsan som er nevnt tidligere i tråden var ingen stad å sjå :P håper berre at han har holdt fingrene sine unna denne....

 

Har faktisk møtt på han en gang tidligere da eg sku sta å legge nokken poser i bilen. Han hadde sikkert akkurat parkert, for når eg tok en nærmere kikk so kom n' framm å bjynt å prate om den (A3 me lexuslykter: bråk : ) uffa... eg tok berre å satte på ringelyden min og latet som om eg hadde en samtale med en som ventet på meg, og stakk... jaja.. han var i allefall storfornøgd med bilen sin i allefall... blei kjørt forbi av samme karen på vei heim... i en yttersving : bh :

 

Håper du får klarning i saken Espen... Er ikkje slik oppførsel en venter av et merkeverksted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk egentlig dette her Espen? ble dere enige om noe?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ingenting sålangt.. men han ringte meg etter jeg hadde reist på sjøen å skulle ha et møte men det gikk jo ikke, så avtalte onsdag som kommer men pga vi ikke kommer oss hjem tirsdag så rekker jeg ikke det før enda 3uker frem i tid siden jeg skal til usa torsdag.

 

Men virker som det har blitt oppvask der oppe... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var saken endelig avslutet :)

 

Endte med beklagelse på at det har skjed noe slik, ingen av mekanikerene meinte på de har grisekjørt så noe mer finner vi ikke ut av den saken. Men slikt skal jo ikke skje så de retter feilen og gir meg 4-5 timers gratis feil søking på bilen min i håp om å finne ut ka som feiler den :)

Var vist en av dem beste i landet på feil søking så får håpe han finner ut noe!

 

Så da ordnet det seg og jeg må vel si meg fornøyd :) Så håper jeg det ble såpass oppvask at det aldri mer skjer igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var saken endelig avslutet :)

 

Endte med beklagelse på at det har skjed noe slik, ingen av mekanikerene meinte på de har grisekjørt så noe mer finner vi ikke ut av den saken. Men slikt skal jo ikke skje så de retter feilen og gir meg 4-5 timers gratis feil søking på bilen min i håp om å finne ut ka som feiler den :)

Var vist en av dem beste i landet på feil søking så får håpe han finner ut noe!

 

Så da ordnet det seg og jeg må vel si meg fornøyd :) Så håper jeg det ble såpass oppvask at det aldri mer skjer igjen!

Bra det fikk ordna seg for deg da Espen, og dem finner ut av det...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.