Anbefalte innlegg

hmm noe sjangs for at det blir et nytt gruppekjøp på disse da ?

fant ut etter et par runder oppe på ACR at bremser må enn ha MYE av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og man vil forhåpentligvis slippe problemer med skjeve skiver så fryktelig fort...

Skrev jo det mikkel. :P

Georg:

Jeg har noen "planer" for å muligens få ordnet det. Men er de pengene. Jeg har nettopp begynnt i jobb som rørlegger nå, så må vente litt før jeg har råd til det desverre. Hvis ikke noen andre tar på seg å lage et gruppekjøp da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke no stress for min del heller da , kjøpte nye ufoer i vår i år så , men mot våren igjen å nærmere banekjøring til vår treffet på ACR må enn vel begynne å tenkte litt.

Tjener ikke all verden i Staten heller til å drive med bil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh, Hadde bilen på Eu kontroll idag og fikk ikke mangel på bremse kaliper eller skiver, men fikk 2 feil på bremseslangene. sto slik

1.1.10 Feil slanger foran

Er det noen andre slanger og få takk i ?som ikke er di stålomspundene slangene, gjerne noen som ligner litt mer på di orginale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du fikk 2'er mangel fordi du hadde får bra bremseslanger..

jeeeez

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh, Hadde bilen på Eu kontroll idag og fikk ikke mangel på bremse kaliper eller skiver, men fikk 2 feil på bremseslangene. sto slik

1.1.10 Feil slanger foran

Er det noen andre slanger og få takk i ?som ikke er di stålomspundene slangene, gjerne noen som ligner litt mer på di orginale?

Surr sort teip rundt dem med limsiden ut og ha på litt skitt/støv slik at dem ser originale ut;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt latterlig, spør du meg..

Jeg har ikke bytta mine enda jeg da.. :S heh..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske vanlig det at folk får feil pga stålomspunnede slanger..

En annen her på forumet fikk ikke godkjent bilen (s2) pga RS2 bremser forran.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer å selge mitt kit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zkall du ha for dem da ? : smil : Lurer på å skifte ut UFO`ne for å få på litt fetere hjul.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zkall du ha for dem da ? : smil : Lurer på å skifte ut UFO`ne for å få på litt fetere hjul.: smil :

Trenger ikke bytte ut UFO'ene for å få på fete hjul....... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men så ser det helt jævlig ut med litt åpne felger med ufo under da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "litt" sans for felger med fiin kant og lavt ET på 200`n da sju.: smil : Hmmm......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "litt" sans for felger med fiin kant og lavt ET på 200`n da sju.: smil : Hmmm......

Trenger ikke lav ET bare felgen er brei nok så kommer den ut i hjulbuen shø;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. bare se på Simon sin 200 for eksempel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette standard lagervare hos forhandlere,slik at det er lett og skaffe skiver og klosser løst? Er en relativt stor oppgraderingskostnad,så det er greitt å vite .: smil :

MVH Eivind.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er "barsk" Simon sin ja, men tenkte selv å montere noe 9-9,5x18 med passende (245-255) hele vegen og da muligens med felger som "avslører" litt.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klossene kjøper du hos møller, samme klossene som til Seat Leon Cupra R, skivene må bestilles, men ikke noe problem det heller. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken bil kommer skivene ifra då? griet å vite når ein eingang må ha nye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil de kommer fra vet jeg ikke, men har fått beskjed fra Svensken at vi kunne bestille skivene gjennom han. Derfor har jeg ikke spurt noe mer om det, siden han nok skaffer de billigere enn andre steder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJÆMPEGREIER !!!! : smil :

Mvh Eivind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins det eventuellt noen oppgradering for bakbremser på 200 20vt Avanten? F.eks andre kalippere og skiver fra andre vag modeller?

MVH Eivind.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt tungvindt at vi må gå via ein anna ein for å få oss nye skiver, bremseskiver er ikkje dyrt så sant du veit kor du skal kjøpe di. men hjelper jo ikkje det når en ikkje veit hvilken bil dei er ifra, tipper det er fra ein merce av et slag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å se om jeg får noe info ut av han svensken jeg Dag Stian, er enig med deg der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å se om jeg får noe info ut av han svensken jeg Dag Stian, er enig med deg der :)

fått noen svar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.