Anbefalte innlegg

Den er grei. Det skal jeg nok ordne :)

 

Bare for meg å skaffe penger, og mase igang flere til å være med så blir det bremser :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Det skal jeg nok ordne :)

 

Bare for meg å skaffe penger, og mase igang flere til å være med så blir det bremser :D

 

Du får mase litt på meg da vettu. Snart fagprøve her, og etter det begynner det vel å bli litt mer penger i kassa:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå bør det komme bremser snart!

Nå drypper det bremsevæske fra ene kalliperen her, mest sannsynlig en pakning som må byttes, og etter det jeg har fått med meg finnes det ikke noe rep-kit :/.... Er vel best å sette seg ned å vente på godvarene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Kim, vi venter alle like mye som deg.. :D

Gjør som meg, finn deg noen sixpack med øl og nyt sola :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig Arne. Du har liksom ingen grunn til IKKE å finne en øl da. For V8'ern har du jo ikke lov å bruke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, gutter!

Da er det bare å feede meg med penger!

Skal jeg legge til bensinpengene med det samme bare? Er det greit om det blir 200,- pr pers for at jeg kjører å henter?

Og til de som må få det sendt, skal jeg legge på postens satser, eller skal det sendes pr. oppkrav?(Gjelder vel bare 3-4stk. såvidt jeg kan komme på).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil gjerne ha det sendt. Kan legge på postens utgifter på totalsummen.

Sender du pm med total beløpet og k.nr ditt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send til meg åsså:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men faen da, ingen som bruker msn lengre? :D

Ok, sender på oppfordring jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send dem med posten til meg også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. jeg vil også ha nye bremser. er det for seint å ta bestilling nå?

jeg vil ha dem sendt i posten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. jeg vil også ha nye bremser. er det for seint å ta bestilling nå?

jeg vil ha dem sendt i posten:)

 

Jeg ordner med et gruppekjøp litt lengere ut i sommeren. Meld deg på da, så blir det ordnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det hentet bremser neste helg eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ivrig nå Kim? :D

Vi er alle like ivrige, og jeg vet ikke før iløpet av mandag/tirsdag om jeg får henta nå til helga eller først til neste helg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kjenner jeg lengter etter å kjøre audi igjen, nå som jeg til daglig kjører en '91 passat cl :P

Men kanskje like greit med tanke på at førerkortet varer en smule lengre med passelaten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke aleine med det nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der med førerkort vet jeg alt om!!! hehe..

Men har fått det tilbake nå, og gjett om det er deilig! Fikk det i posten i går faktisk, hehe..

Jeg håper å høre fra svensken iløpet av morgendagen, skal sende han mail på formiddagen jeg, han sjekker uansett ikke mail før utpå kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere her som har lyst til å gi bort de gamle bremsene deres til en sliten stakkar som er i militæret når dere har montert de nye?

 

Trenger selvfølgelig bare ET sett. Og er vel egentlig bare kalippere jeg er ute etter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine henger på:P så du vil vel ikke ha de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg gir ikke bort noe(bare til Mikkel i såfall, hehe).. :D

Skulle ikke du dra igang enda et gruppekjøp ganske snart da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha kalippere bare. For å pusse opp var tanken. Sandblåse, montere et repsett (for det er vel mulig å få tak i det?) og lakkere de.

 

Stig, hvorfor gir du bare bort noe til Mikkel? Er det dere har drevet med som ingen andre har fått vite noe om? :P hihi.

 

Joda stig. Skal dra igang et gruppekjøp. Men jeg er bare nyskjerrig på å pusse opp et sett kalippere til de er HELT strøkne, og montere på min bare for å teste om jeg merker noe forskjell. Lurer litt på om den ene min er litt treg. (høyre siden)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha kalippere bare. For å pusse opp var tanken. Sandblåse, montere et repsett (for det er vel mulig å få tak i det?) og lakkere de.

 

Stig, hvorfor gir du bare bort noe til Mikkel? Er det dere har drevet med som ingen andre har fått vite noe om? :P hihi.

 

Joda stig. Skal dra igang et gruppekjøp. Men jeg er bare nyskjerrig på å pusse opp et sett kalippere til de er HELT strøkne, og montere på min bare for å teste om jeg merker noe forskjell. Lurer litt på om den ene min er litt treg. (høyre siden)

 

Fordi han har fått noen deler av meg, og jeg ikke har fått noe tilbake ennå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.