Anbefalte innlegg

så då er vi nede i 11500 - 25% moms? =8625 sek..

 

som i norske blir..7572,- etter dagens kurs...då har eg nesten ikkje råd til å sei nei asså...

 

 

Hvis denne pris'n(7572,-) stemmer så trur e att e slenger meg med. men få beskjed når det begynner å nærme seg så jeg får ordnet med penger. og pris'n må være helt klar så det ikke kommer noe i tillegg i etterkant.

 

Edit: cirka 10 laken da!

Dette settet har og ligget på http://www.blocket.se til 8995,- sek men den har jeg ikke sett sida litt før jul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku vel vert muli å fått trekt vekk momsen i sverige vel? hadde garantert blitt flere som bestiller då...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får igjen svensk moms, hvis du betaler den norske :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,beklager men jeg får ikke prisen ned noe mere enn dette!

Skulle gjerne fått kjøpt billigere,men det hele startet med at jeg kun skulle kjøpe til meg selv,men dem solgte ikke bare et sett og måtte skaffe flere kjøpere.For å si ifra så tjener jeg ikke krone på dette..

Prisen blir 11500sek+frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då er det nok desverre litt for mye penger for mg akuratt nå...hadde det vert nermare sommaren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, skal ha nye bremser litt nærmere sommeren. KRB tar 15k for slike bremser. Gidder heller ikke gi helt opp til 7k for s6 fjærben heller. Prøve å grave litt i lommene å se hva som dukker opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt er jeg også med nærmere sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Tüv godkjenning på disse? Og er dette komplett kit fra Brembo, eller kommer brakettene fra et annet sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahhh....off angrer på at jeg gikk inn påå denne tråden. Må sjekke mulighetene for overtidsjobbing. Gir lyd, er i allefall interresert;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nermere sommeren så er nok jeg med også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nermere sommeren så er nok jeg med også.

 

Feriepengene kommer godt med eller hva? hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Tüv godkjenning på disse? Og er dette komplett kit fra Brembo, eller kommer brakettene fra et annet sted?

 

Det er jeg ikke helt sikker på,men venter på svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel. Er nok mulig det ja :P Samt dimmepenger, osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa settene så jeg i sommer på svenske bilsider..Kosta 10500SEK eller noe sånt...Vet ikke om det var disse, men di var nå helt like.

 

Men hvis vi er så mange som det ser ut til så burde vi vel kunne klare å få prisen enda lengre ned enn 11500?

 

Jeg og Rune-Andre kjører gjerne å henter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa settene så jeg i sommer på svenske bilsider..Kosta 10500SEK eller noe sånt...Vet ikke om det var disse, men di var nå helt like.

 

Men hvis vi er så mange som det ser ut til så burde vi vel kunne klare å få prisen enda lengre ned enn 11500?

 

Jeg og Rune-Andre kjører gjerne å henter :P

 

og det ser ut som om det er ganske så mange som vill ha vekk ufoane, så et gruppe kjøp med gode rabatter burde jo vert muligt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og det ser ut som om det er ganske så mange som vill ha vekk ufoane, så et gruppe kjøp med gode rabatter burde jo vert muligt? :)

 

Det jeg også tenkte på :) UFO'ene mine har kast i seg også så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme fyr som solgte dem til 10500!men som han sa var at prisen har gått opp da di setta han solgte til 10500kr ble kjøpt inn for et par år siden..

nå er han tom og skaffet nye priser for meg!

Men jeg kan jo prøve å få ned prisen når jeg vet konkret hvor mange som skal ha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ufoene mine funker gull. Både på bane og vei. Ikke kast, ingenting. men de er så stygge :P

 

Jeg og mikkel kan hente :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært monoblock, da.. Men uansett ikke stort å si på prisen! Til info så er det stor sjanse for at disse går under 16" 'Speedline', men det kan nok være lurt å sjekke dette. De fleste felger må nok være 17".

Regner med at dette er modifiserte mercedesskiver?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som skal være med å kjøpe i nærmeste framtid!det er ca en mnd leveringstid og betalingen blir delt opp i to!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er rimeli hypp på å være med på detta, men må sjekke lomme boka først;)

men er det 3 stk nå??? som skal bestille??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er rimeli hypp på å være med på detta, men må sjekke lomme boka først;)

men er det 3 stk nå??? som skal bestille??

 

Ja vi må være minst 3 stk!så da er vi jo 2 allerede hvis du er med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de til audi tt 225quattro 2000 mod.og hvis det er tuv godsjent så¨du for godsjent det i vognkort så er jeg med.det hvar fult kitt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager,men er bare til 100/200/s4!

Men hvis du søker litt rundt på nettet finner du nok enten brembo eller posche kit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, nå kan du telle meg også :D

Jeg hadde tenkt på et AP-kit som jeg fant på blocket, men jeg kan da lakke brembo-kalipterne sorte også jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.