Anbefalte innlegg

Ja, men da må du gjøre det kjapt.

Han bestilte som du quoter et par ekstra, så da er det bare å overføre forskuddet, så er du med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt no mer fra han typen om hvordan det ligger ann?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

jeg er intresert i Brembo kit til S4. kan det ta lang tid før de er på vei?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

jeg er intresert i Brembo kit til S4. kan det ta lang tid før de er på vei?

 

må nok vente til neste gruppebestilling tenker jeg... (akkurat som jeg sa til deg;) )

er vel flere som ikke ble med på dette gruppekjøpet, så det blir vel enda en bestilling tenker jeg.

 

 

:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg litt usikker, men jeg vet at svensken bestilte opp ett par-tre ekstra sett.

Men vi har fått med to ekstra allerede, så jeg tror vi har brukt opp kvoten denne gangen.

Men jeg vet at det er flere som skal ha slike kit senere, da er det jo bare å planlegge sammen med de.

Og vi blir å hente 11 kit når vi først er over nå, det blir en sabla haug med bremser, og en sabla haug med penger.. Blir å måtte overføre pengene før jeg reiser, men vi vet at duden er grei å handle med, og jeg vet hvor han bor.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag fikk Erlend Hårstad sitt kit, det var det siste kitet som svensken hadde på lager.

Håper jeg får til å komme meg innover til trondheim og vært med å montert kitet hans, gleder meg som en liten unge nå..!! :)

Slenger opp noen bilder jeg fikk på mms fra Erlend for å vise at dette nærmer seg virkelig, gutter!! :)

DSC00070.jpg

DSC00071.jpg

DSC00072.jpg

DSC00073.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på neste bestilling ihvertfal. Det er HELT sikkert. Stig, er det MINST 5 vi må være for en bestilling til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble det når det ble montert?mye jobb?

Kjenner det kribler litt når jeg ser bildene..deilig ass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på neste bestilling ihvertfal. Det er HELT sikkert. Stig, er det MINST 5 vi må være for en bestilling til?

 

Vurderer det sterkt jeg også nå ass :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har ikke fått montert de enda, han har ikke fått tak i slanger. Mens vi får med slanger fra svensken, så for oss er det plug and play :)

Var innover og titta på kitet til Erlend idag, tok noen bilder av selve kitet også..

Og det begynner å nærme seg leveringstid nå! To, maks tre uker igjen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte jo knipse et bilde av bilen til Erlend også da.. :)

Erlends4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen tvinge han til å gjekke opp bilen, skru av hjulet, skru av skive og kalipper å sette på det nye, knipse noen bilder, å skru tilbake til de nydelige ufo'ene, Jeg vil bare se. Samma om det er koblet til eller ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var lav nok hvertfall...haeh :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er slik jeg vil ha min forran mikkel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det med ro nå, gutter. Blir nok montert iløpet av neste uke :)

Og om tre uker så får resten av oss bremsene våre, da blir det nok et skred av bilder i denne tråden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå gutter, nå nærmer det seg henting av stæsj her!

Så nå er det et par praktiske ting jeg vil ha svar på, pluss at vi må huske å ha pengene på konto i god tid. Slik det ser ut pr. idag, så står det igjen 8040,- norske kroner å betale pr pers.

 

En annen ting er henting av delene. Jeg og Tommy kommer til å kjøre til Stockholm den lørdagen hvor alt er klart til henting, og da kunne vi kjørt om Oslo på returen for å evt. møte de to som bor i det området(Emil fra Oslo og Fredrik fra Skien(det er jo ikke SÅ langt fra Oslo:))) slik at dere fikk hentet det der. De som bor i Trondheim har intet å frykte, vi møtes på lokallagstreff eller lignende og får overlevert der. Mens til Pål Rune, Sverre Føyen og Kent Mikkelsen må vi vel koste på oss enten å frakte det pr post(150 pr pakke).

Men til den turen over så var det vel enighet om å spleise på utgiftene for selve hentinga. Om det blir å kjøre via Oslo for å levere et par kit der, så blir turen 178 mil totalt, mens om vi kjører rett ned og rett opp så blir den 158 mil.

Sånn sett hadde jeg vel egentlig kunnet tenke meg å slippe å kjøre om oslo, da forskjellen er 20mil på en allerede lang tur :D Men jeg har lovd dette før, så om det blir ønsket så gjør vi vel det. Et annet alternativ for Oslo-folket er å sende delene med en kompis som kjører trailer, så kunne dere evt. møtt han på en stor bensinstasjon som passer. Men dette får vi snakkes om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis noen plutselig finner ut de IKKE skal ha et Kit Stig. Jeg trenger nye bremser :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plutselig penger nå da, Rune..? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg ha penger, så har jeg penger. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod - Powered by Mamma)

 

 

Mamma har penger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mamma har penger :P

 

Det stemmer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du er så grei å henter alt sammen, så kan du få lov til å slippe å kjøre innom oslo for min del! Kan enten ta det med post eller med lastebil kammisen din;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mamma har penger :P

 

:P

 

Ikke hun jeg får penger av i tilfelle. men fant ut hun nesten fortjente det. For mens jeg har vært i militæret så skal jeg innrømme at hun betaler forsikring, årsavgift, og eventuelle nødvendige slitedeler. :)

 

men 6 uker så er det pent slutt på det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune: Det har blitt en del som har spurt for seint om bremser nå, så da får du heller dra igang et nytt gruppekjøp iløpet av sommern. Og svensken klarer ikke skaffe fler i denne omgang, da må han til med en ny bestilling, og da må han igjen ha minst 3stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.