Anbefalte innlegg

11500,- sek er for dyrt

 

Er en i stockholm som selger dette til 9900,- sek på nordic audi sitt salgs-sted.

Søker på brembo der så får du opp denne. noen ukers leveringtid er det til denne også.

 

http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~405674__hl~s4_100_200_brembo_4kolvs_broms

 

Så hvis ikke pris'n blir ned på 9900,- så kan du drope meg i gruppekjøpet. Betaler ikke mere enn nødvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg er enig med siste taler.. ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11500,- sek er for dyrt

 

Er en i stockholm som selger dette til 9900,- sek på nordic audi sitt salgs-sted.

Søker på brembo der så får du opp denne. noen ukers leveringtid er det til denne også.

 

http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~405674__hl~s4_100_200_brembo_4kolvs_broms

 

Så hvis ikke pris'n blir ned på 9900,- så kan du drope meg i gruppekjøpet. Betaler ikke mere enn nødvendig.

 

Hmmm den annonsen der har jo samme bilder som i begynnelsen av tråden. Samme fyren kanskje!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig!det er samme fyr og den tråden der er gammel!kom i kontakt med han der..men som han sier har prisen stiget siden da og han har ikke flere kit!men hvis han sa at han kunne få dette billigere hvis vi ble mange og det er over 5stk!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, jeg er vertfall med.

Men om noen klarer å skaffe noe billigere så si fra i denne tråden(siden jeg abbonerer på denne), slik at vi før vi gjør den endelige bestillingen vet hvor vi får best pris.

 

For jeg regner med at alle vil ha det billigst mulig, og da bestiller vel alle på samme sted? Jeg får masse mails fra han med AP-settet

bremsekit.jpg

Og han virker som han er ivrig etter å få solgt. Så jeg sendte han mail idag om at jeg har fått bedre pris på brembo-kit, og at vi kanskje blir en bra gjeng som bestiller. Håper han svarer snart, slik at jeg vertfall kan ta en avgjørelse. Personlig syns jeg AP-bremsene er stiligere å se på, da.. Men man kan jo lakke brembokalipterne svart også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja..er du gal!er det noen som klarer å skaffe noe billigere så er det bare å si ifra!men hvor mye er det for ap bemsene?

Må få skiftet ut dem jævla ufo bremsene snart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jeg mailer med har ikke svart etter at jeg sendte han mail med info om dette tilbudet.. Så "noe" sier meg at han ikke klarer matche prisen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AP settet virker interessant, har du noe mer info? Størrelse, osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det som står i annonsen:

"Värstingbromskitt AP 330mm

byt ut dina dåliga ufo bromsar

till grymma ap bromsar fyrkolvsok 330 skivor

du blir intebesviken

passar bla, 200,v8 s4

pris 12000:-"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det finnes vel bra lakk som man kan lakke brembo-kalipterne med også?

Jeg har så absolut IKKE lyst på røde kaliptere!! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det finnes vel bra lakk som man kan lakke brembo-kalipterne med også?

Jeg har så absolut IKKE lyst på røde kaliptere!! :(

 

Hammerite lakk. Med bra grunnarbeid sitter det som faen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samtidig har jeg ikke superlyst til å sandblåse de nye kalipterne heller egentlig.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammerite lakk. Med bra grunnarbeid sitter det som faen :)

 

Når det gjelder lakk, så har en i saab turbo klubb gjort noe litt kult. Han har lakka like brembo calippere i svart, og lagt inn SAAB skrift i sølv tror jeg det var. DRITTØFT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hiver meg med på et evt kjøp her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jeg mailer med har ikke svart etter at jeg sendte han mail med info om dette tilbudet.. Så "noe" sier meg at han ikke klarer matche prisen..

 

Har tydligvis maila samma svenske om ap racing settet og her er svaret:

 

Hej.

Jag har slut på delar nu och har inte tänkt ta fram

fler, men det e en annan från Norge som vill ha och

han håller på att leta fler som vill ha bromskitt (han

ska ha gjort en för frågan på norska vw audi forumet)

så om det blir minst 3st som vill köpa så kommer jag

börja tillverka nya kitt.

Priset hamnar då på 11000skr/bil med guld och

slitsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter han Daniel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter han Daniel?

 

Skrev under med Martin, men burde jo være samma fyren/firma når han nevner forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg sa bare et visst antall personer, nevnte ikke noen klubb.. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ka faen, om det blir 11.000,- for AP-settet, så går vi da for det, og får duden til å fabrikere ivei så svetta siler?

Push på han litt, press prisen og si at brembo-settet får vi for 10.500,-

Og finn ut om han kan være interessert i å møte en av oss for avlevering, slik at vi slipper toll og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ka faen, om det blir 11.000,- for AP-settet, så går vi da for det, og får duden til å fabrikere ivei så svetta siler?

Push på han litt, press prisen og si at brembo-settet får vi for 10.500,-

Og finn ut om han kan være interessert i å møte en av oss for avlevering, slik at vi slipper toll og slikt.

 

Tror ikke det blir noe sett på meg med det første, men her er mail adressa hans vr6t@yahoo.se så får du prute i veg :)

Svarte dagen etter....

Men er AP bremsene bedre en Brembo bortsett fra 1cm større og at de er litt kulere på utseende!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakka med kongen på brems i trondheim i dag, han sa at AP er lettere i vekt, altså mindre kg uavfjøret vekt. Ellers er det ikke noen forskjell på de, ei heller på kvalitet. Han mente han kunne skaffe noe lignende for rundt 20k, altså kommer vi ned på ca halve prisen. Nå sa vel Julie en gang at hun kunne skaffe sett for 15 eller noe rundt der? Men penger er penger, jeg sender han en mail og hører med han. Hvor mange er det nå til sammen som er interesserte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe nytt i denne saken? noen som bestiller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte mail rett før påske, venter på svar.

For min del så haster det ikke like mye lenger(av naturlige årsaker), men så fort vi finner hvem som leverer det billigste settet, og som virker seriøs og grei å handle med, så skal jeg ha et sett uansett, og jeg håper at minst 3 andre fra denne tråden er med på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pga eindel flere ponnier under panseret så må eg nesten ha noen større bremser til å roa ned galskapen...så eg er mest sannsynligvis med..venter spent på ferie penger og skatte penger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørest bra ut, Dag Stian :)

Såvidt jeg kan telle, så nærmer vi oss 5stk som er sikre?

Hadde vært bra om jeg hadde et antall å forespeile til de jeg mailer med, og ikke bare "noen"..*telle*

 

Stig Arne Almskår[bekreftet]

Dag Stian Gjerdevik

Lars Wahl [bekreftet]

André Strøm Olsen[bekreftet]

Emil Myrbråten[bekreftet]

Johan Heide

Tom Erik Theodorsen

Daniel Berg

Fredrik Madsen [bekreftet]

 

Dette er navna jeg har sett som virker interessert, vært fint om de av dere som er dønn seriøse sier fra om det, og de som er "ute" sier fra om det, sånn at vi har ei liste med interessenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.