Anbefalte innlegg

jeg hiver meg iallefall på neste runde regner jeg med, har ikke 10500kr(ca norske) ekstra på kontoen før juni... så hvis andre også skal ha så vil jeg være med!

 

Hvis jeg plutselig får veldig mye penger til overs så.. :) Som jeg helt sikkert ikke gjør..heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har penger nok men dama blir nok fryktelig sur om jeg bruker kansje 11.000 på bremser til den gamle gode bilen min(gifter oss i august å trenger pengene til andre ting): klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Settt kom vel ned i 11000sek sist så med dagens kurs blir det 9720norske kroner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ha ett kit til min urs4 92mod fixer du det?

send meg pm med details og konto du skal ha forskudet til!.

Jeg skal ha det feteste du kan tilby!! (Kvinnfolk har jeg sluttet å høre på) :)

du får ikke tak kaliper og klosser for og matche bake??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stålomspunnede slanger får man i norge for 1200kr for alle 4... http://www.protrim.no

 

Vi får til frambremsene for 500,- hos han duden her, så da er det vel ikke noen vits å drive med bestillinger flere steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hiver meg iallefall på neste runde regner jeg med, har ikke 10500kr(ca norske) ekstra på kontoen før juni... så hvis andre også skal ha så vil jeg være med!

 

Ser ikke problemet, nå eller juni? Det blir vel fort juni før de kommer uansett, og du gifter deg ikke før i august?! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann fekk nettopp min første s4 92 modell for en uke siden og lurer på om det er forsent til og kaste seg på laste med brembo kitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka tid blir de innsamling av penger då? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, siden André ikke skulle ha det ekspress-kitet likevel, så regner jeg med vi alle er klare til å sette igang handelen.

Så bare ta kontakt på msn, så får dere kontonummer av meg der, og regner med å starte overføringen på fredag til svensken.

Er det noen som vet hvor lang tid det tar å overføre penger til svenske kontoer?

 

Jeg går over lista nå, igjen.. Og legger til de som har kommet til og fjerner Andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er lista på folk:

Er lista nå endelig?

 

Stig Arne Almskår

Sverre Torsnes Føyen

Lars Wahl

Pål Rune Ingvaldsen

Kent Mikkelsen

Emil Myrbråten

Erlend Hårstad

Fredrik Madsen

Tommy Knutsen

 

Jeg gir melding i tråden når jeg har alle forskuddene og overfører til Sverige, lar folk få mulighet til å henge seg på frem til jeg sender pengene, så om det er noen der som skal bygge om UFO til penere bremser, så er tiden knapp, for nå går bestillingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det tar like lang tid å overføre penger til svarige som i norge, dvs ca 24 timer, jeg handla noe hos dahlbeck for 2-3 uker siden å dagen etter jeg overføre penger fikk jeg bekretfa overføringen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, sweet. Tenkte det tok evigheter jeg, for jeg handla med cac i luxenburg for litt siden, og da tok det en og en halv uke fra jeg overførte til han fikk melding om at pengene var på tur.. Frykta noe lignende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå mangler jeg bare å få kontakt med to av dere, så er forskuddet på vei til sverige!

Håper dere to det gjelder logger dere enten inn på forumet eller msn snart, slik at delene blir bestilt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da har alle sagt at de har overført, og pengene fra 6 av oss er allerede på plass.

Da venter vi bare på at bankene gjør sitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare opplyse om at da har forskuddsbetalingen fra dere vært innom min konto, og er allerede borte derfra på tur til sverige. Da er det bare å sette seg til og vente :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt mulighet for å slenge inn en bestilling til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager.

Nå har vi venta lenge nok og våre deler er bestilt, men om du kan vente en stund så virker det som at det kanskje er en gjeng som skal skrape sammen penger til et lignende gruppekjøp om ei stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail i kveld om at pengene er kommet til Sverige.

Og han fortalte at han bestilte 2-3 kit ekstra, slik at om det er noen andre som er veldig interesserte, så kan de skynde seg å betale inn forskuddet, så skulle de få kit sammen med oss andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weee:D da er det vel ikke lenge igjen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen uker er det vel.. :D

Men er bare å smøre seg med tålmodighet nå, ting er satt i system vertfall..

WEeeeee :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen uker er det vel.. :D

Men er bare å smøre seg med tålmodighet nå, ting er satt i system vertfall..

WEeeeee :)

 

Får ta opp forbrukslån jeg da! Så kan jeg også kjøpe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo full av penger Mikkel..

skjønner ikke hva du bærer deg etter.

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns mikkel skal ta opp forbrukslån til to sett. Så får han igjen når jeg har jobba det inn igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail i kveld om at pengene er kommet til Sverige.

Og han fortalte at han bestilte 2-3 kit ekstra, slik at om det er noen andre som er veldig interesserte, så kan de skynde seg å betale inn forskuddet, så skulle de få kit sammen med oss andre.

 

 

er det mulig og bli med på dette kjøpet nå om jeg betaler det forskuddet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvor mye ble det? forskuddet og totalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.