Anbefalte innlegg

Hm. Kan kanskje sjekke opp dette på mandag når jeg kommer på jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 B7 S-line (innv.+utv.), 2.0TFSI TIP/Q er de rette betegnelsene på denne bilen Trond. Det er synlige strober nede i fangeren, som kan sees på "litt" avstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 B7 S-line (innv.+utv.), 2.0TFSI TIP/Q er de rette betegnelsene på denne bilen Trond. Det er synlige strober nede i fangeren, som kan sees på "litt" avstand.

 

 

Tipper denne bilen er bygget i Horten på Ferno Norden!! Har noen kamerater som jobber der, og de sa for en stund siden at de hadde en bil inne til "rigging", som så klin lik ut som min!!

 

Hehe!

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Kan kanskje sjekke opp dette på mandag når jeg kommer på jobb

 

Kanskje du først bør sjekke i hvilken utstrekning du har lov til å legge denne informasjonen ut for offentligheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du først bør sjekke i hvilken utstrekning du har lov til å legge denne informasjonen ut for offentligheten?

 

Han skrev kanskje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skrev kanskje :)

 

Jada, det så jeg også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Patetisk hele greia synes jeg.. Politiet burde ikke hatt tilgang til noe sånt, det ender bare med feil bruk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den infoen han har er tilgjengelig for almennheten pr tlf til Biltilsynet og nå faktisk også pr SMS :

 

http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?cid=1179813233691&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelMedRelatert&c=SVVartikkel

 

Sykt, men sant :)

 

Nope, den infoen som er lagt ut her er ikke tilgjengelig på SMS-tjenesten...men om det har noen betydning vet kke jeg.

 

Det var ment som en høflig advarsel i tilfelle han sitter med en jobb hvor arbeidskontrakten sier noe om taushetsplikt...

 

[EDIT]

Nå ser jeg at posten er vesentlig endret, men det er fortsatt mer informasjon enn det som fremkommer på SMS-tjenesten.

[/EDIT]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Patetisk hele greia synes jeg.. Politiet burde ikke hatt tilgang til noe sånt, det ender bare med feil bruk..

 

Ehh...hva er patetisk?

 

At Politiet får kjøre skikkelige biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet har vel forsåvidt like mye lov til å kjøre gromme biler som oss andre. Ingen har lov til å kjøre fortere enn fartsgrensa uansett! Hadde folk kjørt ordentlig hadde dei kke trengt annet enn sykler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, den infoen som er lagt ut her er ikke tilgjengelig på SMS-tjenesten...men om det har noen betydning vet kke jeg.

 

Det var ment som en høflig advarsel i tilfelle han sitter med en jobb hvor arbeidskontrakten sier noe om taushetsplikt...

 

[EDIT]

Nå ser jeg at posten er vesentlig endret, men det er fortsatt mer informasjon enn det som fremkommer på SMS-tjenesten.

[/EDIT]

 

Joda. SMS-tjenesten har sikkert ikke med seg alt, men "alt" er offentlig tilgjengelig på tlf eller oppmøte - var poenget mitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh...hva er patetisk?

 

At Politiet får kjøre skikkelige biler?

 

Bilene de har fra før er mer en goe nok, jeg synes de skal slutte å kaste bort penger på "skikkelige" biler som du kaller det og heller konsentrere seg om å få gjort jobben sin skikkelig og ikke syte om at de ikke har nok penger eller ressurser..

Det gjelder forsåvidt bruk av det store pengesluket helikopteret og..

 

OG en ting til, hører rykter om at de kjører rundt i Q7 i Bærum, ikke vet jeg hva avtale de har på den, men hva gjør at de gjør jobben sin bedre i en bil til en mill?

Kontra en bil til over halvparten somfeks landcruiser? Sløsing kaller jeg det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk å ta feil av en A4 å tro det er en RS4 da :nana:

 

Han som så den er ikke helt Audiot ser du.. Ikke hele verdens befolkning som er som oss vet du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som så den er ikke helt Audiot ser du.. Ikke hele verdens befolkning som er som oss vet du ;)

 

Og der har du enkelt oppsummert hva som er så fantastisk kult med RSer, at for "vanlige" mennesker så ser de ut som hvilken som helst annen Audi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du jo og forsåvidt ett poeng Per :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som så den er ikke helt Audiot ser du.. Ikke hele verdens befolkning som er som oss vet du ;)

 

ikkje alle som e perfekte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tar d heil av her altså... Uansett, alle vet åssen denne bilen ser ut nå. Så er d bare å passe seg vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første posten jeg la ut hadde kanskje litt for mye informasjon og det beklager jeg hvis det er noen som syns det var feil. Rettet den i etterkant med tanke på det, det som ble igjen da er det samme som du får opplyst pr sms ( - effekt ).

 

All den informasjonen som jeg la ut kan ALLE få tak i hvis de tar en telefon til biltilsynet.

 

Beklager for den evt feilen jeg har gjort ved å legge ut den informasjonen, det var kun for å bekrefte/avkrefte påstanden om det var en RS4 eller A4 .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikkje alle som e perfekte ;)

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilene de har fra før er mer en goe nok, jeg synes de skal slutte å kaste bort penger på "skikkelige" biler som du kaller det og heller konsentrere seg om å få gjort jobben sin skikkelig og ikke syte om at de ikke har nok penger eller ressurser..

Det gjelder forsåvidt bruk av det store pengesluket helikopteret og..

 

OG en ting til, hører rykter om at de kjører rundt i Q7 i Bærum, ikke vet jeg hva avtale de har på den, men hva gjør at de gjør jobben sin bedre i en bil til en mill?

Kontra en bil til over halvparten somfeks landcruiser? Sløsing kaller jeg det..

 

Hvilke biler polititet bør eller ikke bør kjøre tror jeg ikke er noe vi bør diskutere alt for mye. Det må vel være opp til andre å bestemme om de skal kjøre Audi A4, VW Passat, Ford Mondeo eller Toyota Avensis...eller hva det måtte være.

 

Det er ikke bare pris son ligger til grunn for valg av utrykningskjøretøy, det er litt mer komplisert enn som så... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke biler polititet bør eller ikke bør kjøre tror jeg ikke er noe vi bør diskutere alt for mye. Det må vel være opp til andre å bestemme om de skal kjøre Audi A4, VW Passat, Ford Mondeo eller Toyota Avensis...eller hva det måtte være.

 

Det er ikke bare pris son ligger til grunn for valg av utrykningskjøretøy, det er litt mer komplisert enn som så... : rolleyes

 

Det er vel fritt å diskutere dette?

Jeg prøvde bare å få fram et poeng her,

synes penge bruken kunne blitt prioritert litt anderledes..

Etter som jeg leser i media så ligger de ikke akkurat godt i pluss når det gjelder økonomi!

Og da synes jeg at RS4 eller hva det måtte være blir HELT feil..

 

Du sier det ikke bare er pris som ligger til grunn, greit, men det er en STOR del av det..

 

Beklager hvis dette ble veldig offtopic :): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel fritt å diskutere dette?

Jeg prøvde bare å få fram et poeng her,

synes penge bruken kunne blitt prioritert litt anderledes..

Etter som jeg leser i media så ligger de ikke akkurat godt i pluss når det gjelder økonomi!

Og da synes jeg at RS4 eller hva det måtte være blir HELT feil..

 

Du sier det ikke bare er pris som ligger til grunn, greit, men det er en STOR del av det..

 

Beklager hvis dette ble veldig offtopic :): vinke :

 

Nå er det jo ikke snakk om en RS4 her da...men en relativt normal A4...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo : vinke ::D:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo ikke snakk om en RS4 her da...men en relativt normal A4...

 

Flott, ser du skjønner poenget : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.