Anbefalte innlegg

Ta fra de alle sivilbilene til de kan ordne opp i skikkelig kriminalitet først mener jeg. Blir for gale når man ringer å trenger hjelp når en innbruddstyv er i bygget og de sier at de ikke har ressurser til å komme. Så drar du på jobb 10 min senrere, og der står de 500 meter borti gata med laser og to biler. Neste gang jeg blir stoppet skal jeg bare nekte plent for jeg har ikke RESSURSER til å betale...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta fra de alle sivilbilene til de kan ordne opp i skikkelig kriminalitet først mener jeg. Blir for gale når man ringer å trenger hjelp når en innbruddstyv er i bygget og de sier at de ikke har ressurser til å komme. Så drar du på jobb 10 min senrere, og der står de 500 meter borti gata med laser og to biler. Neste gang jeg blir stoppet skal jeg bare nekte plent for jeg har ikke RESSURSER til å betale...

 

Hehehe... :)

Men du har et veldig godt poeng her, til tider kan det virke som at trafikkkriminalitet skal bekjempes koste hva det koste vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan skrive under på de har en sølvgrå passat,vet ikke reg.nr,som sivilbil,busta en kompis når jeg satt på til 104 over varoddbrua mot byen lørdag kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan komme opp med regnr?

eller bilde og kansje..faen ta disse. er jo altid greit å se når folk kjøre med park tenker man at det ikke er snut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte forbi en fartskontroll ved Østerlød i Grimstad i kveld (60-sona like øst for bomstasjonen), og der så jeg en burgunder rød Volvo V70 med to uniformerte karer med refleksvest. Denne sto ved bomstasjonens vestgående side, selv om det var trafikken i østgående retning de kontrollerte. Jeg fikk ikke sett hele skiltet på Volvoen, bare at den hadde DK-skilt. Mener jeg har sett den før i forbindelse med kontroller langs E18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivilbil som er en mørk grå eller svart Audi A4 er også observert på E6 i Mjøsområdet!!

Hadde stoppet en ved avkjøringen til Moelv, rett ved Mjøsbrua!

 

Fikk dessverre ikke med meg regnr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke reg nr. PP 68441 da tro? på A4èn ivertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke reg nr. PP 68441 da tro? på A4èn ivertfall

 

Kanskje på den nede på Sørlandet, men tviler på det var den samme som var her oppe på Østlandet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig det ja, har ikke kikket på den der oppe, men her er det pp gutten som er ute å holder h....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte forbi en fartskontroll ved Østerlød i Grimstad i kveld (60-sona like øst for bomstasjonen), og der så jeg en burgunder rød Volvo V70 med to uniformerte karer med refleksvest. Denne sto ved bomstasjonens vestgående side, selv om det var trafikken i østgående retning de kontrollerte. Jeg fikk ikke sett hele skiltet på Volvoen, bare at den hadde DK-skilt. Mener jeg har sett den før i forbindelse med kontroller langs E18.

 

Har også sett denne, den går tydeligvis ganske bra... Ellers var det en sølvgrå Mercedes C-Klasse som stoppa en kassebil i Tønsberg da jeg kjørte forbi, vet ikke om den går så langt sør som her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje på den nede på Sørlandet, men tviler på det var den samme som var her oppe på Østlandet!

 

Nå ligger denne tråden under "Agder", så det er vel litt geografisk skivebom ;)

 

Den sølvfargede C-klassen du så ved Tønsberg er beskrevet med reg-nr i en tilsvarende tråd i Vestfold-forumet. Det var en slik her nede også, men jeg tror den ble erstattet av den svarte A4en, for jeg har aldri sett den C-bilen etter at A4en entret veiene her nede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ligger denne tråden under "Agder", så det er vel litt geografisk skivebom ;)

 

Den sølvfargede C-klassen du så ved Tønsberg er beskrevet med reg-nr i en tilsvarende tråd i Vestfold-forumet. Det var en slik her nede også, men jeg tror den ble erstattet av den svarte A4en, for jeg har aldri sett den C-bilen etter at A4en entret veiene her nede.

 

Ha ha, whatever! Nedi gokk! :P Joa, jeg ser den, og beklager!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølv Passat stv. går som UP-bil i Kristiansandsområdet, kollega fikk 3700,- over Varoddbroa for noen uker siden... Fikk ikke med meg reg.nr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den burgunder rød volvo v70'en har jeg blitt stoppet av i kr.sand. er ikke så lenge siden, et par mnd. men husker ikke skiltnr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hart hørt snakk om en Ford mondeo i kr. sand jeg. uten att jeg vet noe mer sikkert.

 

Det går flere A4 i Norge. Ble forbikjørt av en på E6 i Østfold i høst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølvgrå passat stv har regnr PP79457,denne luringen står NÅ i bunn av varoddbrua og hanker inn tusenlapper fra folk.

kjører alltid pent i bunnen der nå.de er veldig vårkåte foritda og er over alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første posten jeg la ut hadde kanskje litt for mye informasjon og det beklager jeg hvis det er noen som syns det var feil. Rettet den i etterkant med tanke på det, det som ble igjen da er det samme som du får opplyst pr sms ( - effekt ).

 

All den informasjonen som jeg la ut kan ALLE få tak i hvis de tar en telefon til biltilsynet.

 

Beklager for den evt feilen jeg har gjort ved å legge ut den informasjonen, det var kun for å bekrefte/avkrefte påstanden om det var en RS4 eller A4 .

 

Får samme info på mekonomen da :P

http://webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?hbutik=6024-000&hsprak=N&htider=Man%2DFre+08%3A00%2D18%3A00+L%F8r+10%3A00%2D16%3A00+&hadress=Smalvollveien+46%2C+0667+Oslo%2C+Tel%3A+2320+7800&hepost=firmapost@mekonomen.no&hregnr=pp68441

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne står ofte på broa over nye e18 etter grimstad retning sør

Bil-type: Volvo V70

Skilt-nummer: DK 93673

Burgunderrød, Ruter etter C-stolpen er sotet, Dioder/Strober på fangere (se på bakfanger) og grill (litt skjult), Bilen har også veldig lilla-aktige xennonlys, ca 10 000 K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til alle som skal til gjeitryggen på fredagskvelden. vi starter fra harebakken kl 1930

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samlet en liten liste over sivilbiler.. Tenkte å dele listen til dere :)

- Volvo V70, burgunderrød, DK93673 - Holder kontroller i begge Agderfylkene. Kjørte forbi den senest igår ved Ikea i Kristiansand (vestgående rettning)

- VW Passat, sølvgrå, PP79457 - Holder mange kontroller ved E18 ved vige/varoddbrua i Kristiansand (vestgående rettning)

- Audi A4, Svart, PP68441 - Har kontroller i begge Agderfylkene, så den forrige helg ved E18 Håneskrysset i Kristiansand (østgående rettning)

- VW Golf 2, hvit, Ukjent skiltnr. Spanebil kanskje? Så 2 uniformerte politimenn i den i fjor sommer i kristiansand.

- Nissan Primera, Grønn, PP36990, Gammel sivilbil i kristiansand. Har kun sett den i sentrum.

- Ford S-Max, Sølv, ukjent skiltnr.

- Ford Mondeo, svart, PP41540, Har sett i kristiansand sentrum..

- VW Caravelle, Grønn, ukjent skiltnr. Sett sist for 2 uker siden på E18 ved Bjørndalsletta, hadde stoppet en annen bil.

 

Dette er biler jeg har sett selv.. Har hørt at de har en svart BMW 3-serie E46 (facelift) i tillegg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen bilder av V70'en :)

DSC01496___.JPG

DSC01453___.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bil! Ble fortalt om den igår kveld.. :)

- VW Passat, PP 85921, har ikke mer info om den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bil! Ble fortalt om den igår kveld.. :)

- VW Passat, PP 85921, har ikke mer info om den :P

 

Det er en 2.0 tdi, men de har også en Passat rundt Holmestrand med 3,2l 250hk..Mener å huske den var PP regga den og..Skal se om jeg finner bilde av den... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de har også en Passat rundt Holmestrand med 3,2l 250hk..Mener å huske den var PP regga den og..Skal se om jeg finner bilde av den... :)

 

LJ34114

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LJ34114

 

hehe...stemmer! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.