Anbefalte innlegg

Flott, ser du skjønner poenget : bh :

 

Tydeligvis ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er bra at politiet velger kvalitet jeg:)

 

Det er jo tilfelle at UP på Otta har en grå Sierra 4x4 Cosworth også har jeg hørt.. Hvertfall en Cosworth..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, ser du skjønner poenget : bh :

 

Hvordan kan du påstå at politiet sløser bort penger på en RS4 når de ikke har noen RS4? Det er snakk om en A4 2.0T quattro, som har en listepris på 527000? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : synnes dem kune kjøpe seg smart jeg:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, evt. gjøre som politiet i russland, kjøpe lada 1500 og niva;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, evt. gjøre som politiet i russland, kjøpe lada 1500 og niva;D

 

Det er mange år siden...

 

porch.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice ;) Sto en sånn "More money then taste" med lapp på ruta utenfor Tyholmen Hotell her forleden dag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bilene som etaten kan bruke har en prislapp i dag på omlag 500 000. I tillegg bygges de om for en god sum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan du påstå at politiet sløser bort penger på en RS4 når de ikke har noen RS4? Det er snakk om en A4 2.0T quattro, som har en listepris på 527000? :confused:

 

Jaja, det koster helt sikkert bare 527000 for den bilen... Hva med ombygging...??

Jeg har vel heller aldri påstått dette, hvis du leser så forstår du sikkert at jeg mener på generelt grunnlag..

Hvis dette er tilfelle.. Dette gjelder jo ikke bare denne bilen, det er jo flere andre plasser de bruker et hav av penger på nye biler... Men for all del... La de sløse bort penger på dyrere biler enn nødvendig og når du evt får innbrudd i huset ditt så kan de enten ikke rykke ut eller bure inne tjuvradden for de har ikke penger eller ressurser til dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, det koster helt sikkert bare 527000 for den bilen... Hva med ombygging...??

Jeg har vel heller aldri påstått dette, hvis du leser så forstår du sikkert at jeg mener på generelt grunnlag..

Hvis dette er tilfelle.. Dette gjelder jo ikke bare denne bilen, det er jo flere andre plasser de bruker et hav av penger på nye biler... Men for all del... La de sløse bort penger på dyrere biler enn nødvendig og når du evt får innbrudd i huset ditt så kan de enten ikke rykke ut eller bure inne tjuvradden for de har ikke penger eller ressurser til dette..

 

Kanskje etter din mening at bilene er "dyrere" enn nødvendig men jeg vet at politiet har krav til bilene de skal ha.... om de bilene koster 250000 eller 750000 spiller jo keine kasserolle så lenge den oppfyller de kravene politiet har. Og de har forskjellige budsjetter for innkjøp av matriell og lønning av tjenestemenn så at de ikke kan rykke ut/bure inne folk fordi de har kjøpt dyre biler blir for dumt....

 

På generellt grunnlag kunne vel de fleste her i klubben med GTI/S/RS biler osv sikkert klart seg med en 1.6 eller 1.8 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje etter din mening at bilene er "dyrere" enn nødvendig men jeg vet at politiet har krav til bilene de skal ha.... om de bilene koster 250000 eller 750000 spiller jo keine kasserolle så lenge den oppfyller de kravene politiet har. Og de har forskjellige budsjetter for innkjøp av matriell og lønning av tjenestemenn så at de ikke kan rykke ut/bure inne folk fordi de har kjøpt dyre biler blir for dumt....

 

På generellt grunnlag kunne vel de fleste her i klubben med GTI/S/RS biler osv sikkert klart seg med en 1.6 eller 1.8 ;)

 

At de ikke kan rykke ut var for å ta litt hardt i kanskje, men en plass ender det..

Er klar over at de har forskjellige budsjetter, men da burde det vel vært større og mindre budsjetter..

Men det er greit, skal gi meg jeg.. Kan egentlig ikke nok om emne, men synes bare det er noe som ikke rimer :) Så enig om å være uenige blir vi vel da ;) Ha en fin dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare siden det var nevnt her det med tjenester for å finne info om bil. Mekonomen sit deleregister er jo knallfint. Får jo opp chassienummer og hele pakka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At de ikke kan rykke ut var for å ta litt hardt i kanskje, men en plass ender det..

Er klar over at de har forskjellige budsjetter, men da burde det vel vært større og mindre budsjetter..

Men det er greit, skal gi meg jeg.. Kan egentlig ikke nok om emne, men synes bare det er noe som ikke rimer :) Så enig om å være uenige blir vi vel da ;) Ha en fin dag!

 

 

Da er vi ihvertfall enige om noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, det koster helt sikkert bare 527000 for den bilen... Hva med ombygging...??

Jeg har vel heller aldri påstått dette, hvis du leser så forstår du sikkert at jeg mener på generelt grunnlag..

Hvis dette er tilfelle.. Dette gjelder jo ikke bare denne bilen, det er jo flere andre plasser de bruker et hav av penger på nye biler... Men for all del... La de sløse bort penger på dyrere biler enn nødvendig og når du evt får innbrudd i huset ditt så kan de enten ikke rykke ut eller bure inne tjuvradden for de har ikke penger eller ressurser til dette..

 

Nå er det ikke så forferdelig mye ombygging som gjøres da...stort sett dreier dette seg om montering av nødvendig varslingsutstyr og kommunikasjonutstyr.

 

Ambulanser derimot...de bygges enten totalt om eller er rene ambulanschassi...men det er en annen sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var den som sa ifra om denne, men gjett hvem som fikk betale 7K på denne bilen på vei hjem fra Rudskogen 2. Sept, joda, undertegnede :P hehe, ser den stadig, rundt å tapper familieøkonomien i Norges land, fikk de på hjul her for noen dager siden og, la meg i 75 i 80 sona på trass, og vinket flott når de kjørte forbi..

 

Skikkelig møkkapatrulje dette, kjører med grøftelysa og "utfordrer"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var den som sa ifra om denne, men gjett hvem som fikk betale 7K på denne bilen på vei hjem fra Rudskogen 2. Sept, joda, undertegnede :P hehe, ser den stadig, rundt å tapper familieøkonomien i Norges land, fikk de på hjul her for noen dager siden og, la meg i 75 i 80 sona på trass, og vinket flott når de kjørte forbi..

 

Skikkelig møkkapatrulje dette, kjører med grøftelysa og "utfordrer"..

 

Politiet har ikke anledning til å oppmuntre til lovbrudd. Anmeld dem for ulovlig lys hvis de bruker nær + tåke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper nok ikke mest det, SEFO er jo ikke akkurat den mest "etterforskende" enheten i verden som liksom "skal etterforske", mamma f.eks er mye flinkere :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er å kjøre pent, så slipper man trubbel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa mannen som kjørte i feltet jeg burde ha brukt :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper nok ikke mest det, SEFO er jo ikke akkurat den mest "etterforskende" enheten i verden som liksom "skal etterforske", mamma f.eks er mye flinkere :D:D

 

Resultatet av en SEFO "undersøkelse" er vel sjelden noen bombe, nei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en GRÅ A4 vi prater om...?? Har flere ganger sett en helt SORT A4 avant med sota vinduer som er UP bil, senest i dag. Kjører med park/grøftelys, og har vært på E18 mellom Arendal og Brokelandsheia de gangene jeg har sett den. PP reg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet av en SEFO "undersøkelse" er vel sjelden noen bombe, nei:)

 

Det er vel SFO du mener :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Skikkelig møkkapatrulje dette, kjører med grøftelysa og "utfordrer"..

 

Jeg gjorde det samme politiet her på mandag eller tirsdag. La meg skikkelig nærme (de lå der på fartsgrensa) etter noen km hadde de faktisk økt farta til behagelig tempo:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en GRÅ A4 vi prater om...?? Har flere ganger sett en helt SORT A4 avant med sota vinduer som er UP bil, senest i dag. Kjører med park/grøftelys, og har vært på E18 mellom Arendal og Brokelandsheia de gangene jeg har sett den. PP reg...

 

Nei, det er den sorte som du også nå har sett... Ingen grå A4 sivil som jeg vet om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om den sorte A4´en som går i Agder nå er den samme som dere har diskutert ?

Synes jeg så en rakker med reg.nr. PP78.... et eller annet her om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.