Anbefalte innlegg

høres ut som en god plan:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jess sørr, jeg stemmer for bunnen av lierbakkene!? :P

på den shelstasjonen!? har så gode minner derfra, fra bugrun i fjord, for det var der jeg måtte bytte dekk:P kjørt 30min liksom. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jess sørr, jeg stemmer for bunnen av lierbakkene!? :P

på den shelstasjonen!? har så gode minner derfra, fra bugrun i fjord, for det var der jeg måtte bytte dekk:P kjørt 30min liksom. hehe

Shell it is then! Siden kolonna går 9 fra oslo kan vi møtes 8 på Shell så har vi god tid innover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kolonna pleier å møtes på esso på ryen ca i 8 tida så vi har god tid til mysen. sånn i betraktning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell it is then! Siden kolonna går 9 fra oslo kan vi møtes 8 på Shell så har vi god tid innover?

så syv på shell da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp jepp, ikke no prob å stå opp tidlig når man skal på et så arti treff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ille lyst te å være med. må man melde seg på noe eller er det bare å møte opp?? veit ikke om jeg er ferdig med golfen men har jo passelat da :P høres ut som dettte er grise morro : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så syv på shell da;)

Jupp!

Kommer til å helle i meg litt for mange kaffekopper den dagen pluss store mengder O. Twist.. :P Men def verdt det, gleder meg allerede! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper bare jeg finner noen som vill sitte på:P

kjedelig å kjøre aleine!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper bare jeg finner noen som vill sitte på:P

kjedelig å kjøre aleine!

Litt leit er det jo å kjøre alene, men jeg synes det er verdt turen om man må kjøre alene også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt leit er det jo å kjøre alene, men jeg synes det er verdt turen om man må kjøre alene også :D

Man er vel ikke helt alene når man kjører i en kolonne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på og slenge meg med på dette...

Blir jæveli langt og kjøre, men hva gjør vel det : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 mil går faktisk utrolig fort når man sitter stort sett og smiler hele veien :D er så utrolig morro å kjøre med denna gjengen her. og det blir alltids en skru stopp i løpet av turen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 mil går faktisk utrolig fort når man sitter stort sett og smiler hele veien :D er så utrolig morro å kjøre med denna gjengen her. og det blir alltids en skru stopp i løpet av turen :P

Ja, gjør for så vidt det, og enda mere gøy er det når man kjører samlet.

Er ca 6-7 timer herfra til oslo ,og da er man litt over halvveis som eg har forstått?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs på drivet innover og hvor mange stopp man tar såklart. men fem seks timer er nok "normal" kjøretid.

greieste for de dere som kommer veldig langt vekkifra så er det jo å ordne seg overnatting i Oslo så turen ikke blir i ett. da er man nok rimelig tidlig til sengs på fredagen :P 50 mil er greit nok men dobbelte så blir man sliten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

budsjettet til folk a? mye setter dere av til dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

budsjettet til folk a? mye setter dere av til dette?

Selve treffet koster 3-400 kr.

Så må du ha til bensin, eller diesel i ditt tilfelle og det du måtte klare å dytte i deg av mat og alkohol iløpet av en helg.

Om man ikke er fra Hadeland eller Tomter og ta med seg norsk øl/hjemmebrent pleier man å handle alkohol på systembolaget, så det blir ikke så ille dyrt.

Mat (med unntak av grillpølser) kjøper vi gjerne på en relativt stor dagligvarehandel ikke langt unna treffet., så det blir ikke allverdens av kostnader der heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kommer nok helt greit fra det med 1000kr for hele helga. hvis du tenker nogenlunde fornuftig. men utrolig hva du finner på marknadsplassen og plutselig skal du ha en bagran t-shirt og litt anna snacks. dette er da inkludert inngang men uten bensin/diesel i mitt regnskap. jeg har liggi alt fra 1000 til 2000 for hele helga. spørs hva man vil bruke penger på det. men is er godt i varmen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve treffet koster 3-400 kr.

Så må du ha til bensin, eller diesel i ditt tilfelle og det du måtte klare å dytte i deg av mat og alkohol iløpet av en helg.

Om man ikke er fra Hadeland eller Tomter og ta med seg norsk øl/hjemmebrent pleier man å handle alkohol på systembolaget, så det blir ikke så ille dyrt.

Mat (med unntak av grillpølser) kjøper vi gjerne på en relativt stor dagligvarehandel ikke langt unna treffet., så det blir ikke allverdens av kostnader der heller.

er det bare å møte opp ved porten og betale deg inn ?;)

golfen er mulig snart solgt den.. joachim ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare å møte opp ved porten og betale deg inn ?;)

golfen er mulig snart solgt den.. joachim ;)

stemmer ;) bare å paye og kjøre inn. husker ikke i farten om det er best med norske eller svenske. men kan like så godt ta ut svenske da kursen gir deg rabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glede seg til i år igjen :) håpe på bra vær i år også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glede seg til i år igjen :) håpe på bra vær i år også

får vi se einseren din på bane i år el?: rock :: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vi se einseren din på bane i år el?: rock :: cool :

iår blir det nok passat g60t nedover hit, men jeg skal snart få ut fingern og begynne på gti'n igjen.. har feilprioritert veldig i vinter, for mye jobb og lite privatskruing..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iår blir det nok passat g60t nedover hit, men jeg skal snart få ut fingern og begynne på gti'n igjen.. har feilprioritert veldig i vinter, for mye jobb og lite privatskruing..

vi får bare smøre oss med tålmodighet da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.