Anbefalte innlegg

I fjor var både Andreas og jeg for den herlige fargen brun.. Stemmer for det i år også, men vi må bare passe på at vi ikke får for mye "brunskjorte-look" på trykken.

 

Hva med en liten vote? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjokkisbrunt med beige trykk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjokoladebrunt med guuuuult trykk - skikkelig retro : ja : Evt lyseblått trykk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en liten vote? : rolleyes

 

ENDRE FOR PRESIDENT!!!!!1

 

 

 

 

 

 

 

 

..kanskje ikke en slik vote du tenkte på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ohh... her går man ut i verkstedet en liten stund og plutselig er nesten fargen på t-shirtsa bestemt uten at jeg har fått være med :P

 

Selv om det for noen kan være fristende å falle for fristelsen å gå for en sjokkfarge som kanarigul, kjegleoransje eller (gud forby) sjokkrosa så ser jeg ingen poeng i at vi skal fremstå så harry som mulig... Det holder i massevis at vi handler over evne på systembolaget, har med våre egne pølser og griller partytelt utpå kveldinga...

 

"Sjokkere" og være smakløse har vi med oss andre landsmenn til :)

 

Bilde_046.sized.jpg

 

Jeg stemmer derfor for en behaglig brunfarge med trykk i en dus babyblå farge :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også for brun med babyblå. og er vi litt frampå og klare til å bestille tidlig lar det seg nok lettere gjøre også. Grunnen til at fargevalget havnet på rød i fjor var rett og slett tilgjenngelighet. (usikker på om det der ble skrevet da jeg har noen pils innabords :P)

 

Syns også at vi skal være såpass tøffe at vi endrer farge hvert år så vi ikke blir de samma kjedelige. Men i år. Brun med lyseblå tekst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med nesten 4 mulige VAG produkter (minst 2 som går pr dags dato) så ser jeg frem til att jeg kanskje kan få dratt på mitt første bug run treff :) forhåpentligvis med golfen men traller gjerne en tur med med skabette/rat jetta å :D

 

når er det bilettslipp? eller er det betal i porten som gjelder? (jada jeg begynner å stresse med det nå jeg :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

når er det bilettslipp? eller er det betal i porten som gjelder? (jada jeg begynner å stresse med det nå jeg :P )

 

Billetter kjøpes i porten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde_046.sized.jpg

 

Den der kan få min stemme;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du synes Joachim kler hotpants? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du synes Joachim kler hotpants? : haha :

 

Ikke så mye som Cliff kler "sommarkjol" :)

DSC03659.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det transe fest på kveldene på bug run?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på BR er det ingenting som overrasker meg. gutter i kjole, gutter i hotpants, gutter uten klær :P skulle nesten tro at det var gayparade før strippestanga kom fram og "jentene" dukka opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på BR er det ingenting som overrasker meg. gutter i kjole, gutter i hotpants, gutter uten klær :P skulle nesten tro at det var gayparade før strippestanga kom fram og "jentene" dukka opp.

 

for guds skyld så må noen ta frem strippestanga veldig tildig på kvelden, så vi slipper dette iår også!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for guds skyld så må noen ta frem strippestanga veldig tildig på kvelden, så vi slipper dette iår også!:P

 

Da ender det vel bare med at de overnevnte pølsebærere okkuperer stanga.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i år skal jeg ENDELIG på Bug Run! har ønska meg det leeenge men har ikke hatt muligheten! (kansje noe med at jeg bare er 17) men i år blir det andre boller:)

ser forresten ut til at Golfen min kommer dit også på sitt første treff: vinke :

gleeeder meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i år skal jeg nedover oxo fram til nå er det ca 6 biler fra hønefoss som blir med=) skal bli moro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallå jeg kommer jo fra larvik og hadde tengt å ta sandefjord -strømsta men bilen min er vildig lav, får man stå oppe på dekk er det noen som vett det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med sammen med et par kamerater fra Vestby: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om det blir endel folk som skal bortover : ja :

 

hallå jeg kommer jo fra larvik og hadde tengt å ta sandefjord -strømsta men bilen min er vildig lav, får man stå oppe på dekk er det noen som vett det

 

Vil nok regne med de tar hensyn til dette når du skal kjøre ombord. Det beste er vel å ringe Kundesenteret 810 00 811 og snakke med de på forhånd - samt selvfølgelig opplyse om lav bil ved booking av billett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

INFO: for de som ikke enda har fått det med seg å kræsjer i år hovedtreffet vil vw-audi club med bugrun. Så får de som vil ta det til ettertanke. jeg vet hvor jeg skal. BUGRUN 4 evah in my heart lizzom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

INFO: for de som ikke enda har fått det med seg å kræsjer i år hovedtreffet vil vw-audi club med bugrun. Så får de som vil ta det til ettertanke. jeg vet hvor jeg skal. BUGRUN 4 evah in my heart lizzom

 

Har de virkelig klart å komme opp med samme dato som bugrun ja... dumt.. en person mindre her og..

er vel 25års jubeleum på bugrun og i år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de virkelig klart å komme opp med samme dato som bugrun ja... dumt.. en person mindre her og..

er vel 25års jubeleum på bugrun og i år...

 

Er ikke alltid klubben får velge fritt på våler.... NTS har endel leietagere og prioriterer deretter.

Men enig med deg.... blir nok BR på meg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen datoer burde faktisk de som bestemmer treff ha forbehold om... Og bytte datoer med noen andre er sikkert umulig det.. Men samme det.

Bug Run. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.