Buskerud: gartneriet - vårt nye verksted

Anbefalte innlegg

må få arild til å slipe opp flere til døra...kan ringe han, jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen, men skal jobbe i helgen. Regner med jeg er "operativ" fra mandag av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble det gjort noe i helga ell?

 

jeg skal hente en del ting til einsern i morgen, men mulig jeg rekker innom å får påbegynt tetting av åpningen! skal ned til BS-bildeler i sandefjort å hente stoler :D så da begynner behovet å få værste klart å melde seg da frøkna sikkert ikke kommer til å sette like stor pris på en halv einser i stua! skjønner ikke det ass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal faktisk ned til Sandefjord i morgen selv (tømme en kjellerbod...). Kunne jo prøvd å "samkjørt" oss litt, Thomas, så tar jeg også turen inn på gartneriet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har planlagt en økt eller to til neste helg. Skal få rasket med meg de mye omtalte spon platene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg aner ikke når jeg blir ferdig med å demontere delene jeg skal hente i morgen, men jeg kan sende deg en melding, gry!

du kunne henta stolene synes jeg så kunne ejg dratt rett i værste :P hehe

 

jeg og er keen på å få inn vogna i løpet av uka, så åpningen er første pri. vi har en ekstra nøkkel til døra, så låsing blir ikke noe problem...

 

er det noen av dere som har ei baufil? så vi kan skjære litt i de alu-rammene....

også var det byggskum da, og no skruer...

 

hvor mange m2 tror du platene dekker christoffer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg aner ikke når jeg blir ferdig med å demontere delene jeg skal hente i morgen, men jeg kan sende deg en melding, gry!

du kunne henta stolene synes jeg så kunne ejg dratt rett i værste :P hehe

 

jeg og er keen på å få inn vogna i løpet av uka, så åpningen er første pri. vi har en ekstra nøkkel til døra, så låsing blir ikke noe problem...

 

er det noen av dere som har ei baufil? så vi kan skjære litt i de alu-rammene....

også var det byggskum da, og no skruer...

 

hvor mange m2 tror du platene dekker christoffer?

 

Jeg får sikkert med meg stolene (kjører tross alt Fåård Explorer med liten henger bakpå), så om du vil kan jeg jo stikke innom og hente de på Pindsle - så lenge du sier ifra til BS Bildeler om at jeg kommer...

 

Åssen skruer må vi ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er hadde vært uuuuuuuutrolig snilt av deg, gry!! om det ikke er til for mye bryderi :o

da kan jeg heller stå på litt så vi får kledd igjen detta beryktede hullet i veggen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gudd, få den med deg ved anledning :) jeg drar på tema i morgen tidlig før ejg møter gry, så får ejg ihvertfall fiksa byggskum!

har de no særlig egna skruer der?

 

noe annet vi trenger umiddelbart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der holder det vel med konvesjonell sag av typen manuell eller automatisk. ;) Jeg har vippesag, håndsag og sirkelsag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvor mange m2 med plater det er jeg. Har ikke helt oversikten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvor mange m2 med plater det er jeg. Har ikke helt oversikten.

 

Har du egnet transportmiddel eller skal jeg stille med Explorern + liten (hage)henger i morgen ettermiddag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan låne Generalen (95 transporter vare) på jobben. Slutter ikke før 18.00 på jobb, så jeg kan komme ned med platene etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal få med meg ei stikksag, også ligger det sikkert no greier rundt om, der..!

drar på tema nå når det åpner å kjøper byggskum og skruer/borr eller no. er i værste forhåpentligvis rundt ett, og driver frem til 6 omtrent - da skal frøkna som kjent på trening med lupo'n....: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke kjørt arbeidsbilen i kveld. Vi må levere ut et kjøkken på kvelden.. ;( Men jeg kan kanskje gjøre det i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk gjort litt i dag og da, takket være gry som er så snill å henter stolene mine :) tusen takk!

 

hølet er tett, har også fått rydda benken, rydda litt i bua og tettet alle sprekker + pungterte glass. har også gått over lysene så nå har vi lys :) en lang dag, men kom da litt fornuftig ut av den...

 

Photo-0189.jpg

 

Photo-0190.jpg

 

Photo-0191.jpg

 

Photo-0192.jpg

 

Photo-0193.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønte du ikke at skummet ekspanderte Thomas ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja=) dette blir bra!!! får ta meg en tur til helgen jeg da, hvis det er noen andre som skal?

 

men dør da thomas? dreit vi i det? hehe

 

tør du ikke dra ned alene ell :P

vi dreit så loddrett i dør! jeg gadd ikke kødde med det - viktigste er vel å bli ferdig nå føler jeg så vi kommer i hus før snøen...

 

trom sammen et dugelig lag til helga så får dere gjort ferdig delinga! jeg kan bli med på dagtid, men jobber 20-06 så orker ikke fra mårran av....

 

Skjønte du ikke at skummet ekspanderte Thomas ? :P

 

blæh, har ikke brukt SÅ mye...er en del glava og shit som kan se ut som skum...men ja - det ble guffa på skikkelig! driver ikke å pirker... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar emg en tur i morgen å rydder litt mere. satser på å bli ferdig med allt av det, så da gjenstår KUN delinga.

om du får på deg arbeidsbukser til helga ekke du sein om å smelle opp de veggene ;) skal jeg finne frem rammene og tilpasse de så det kun er å skru de fast i stenderne og skru platene i rammene...

 

det var forespurt om å leie en plass av oss innerst i bua, men han takket nei nå i dag, så da har vi en lagringsplass fortsatt... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ihvertfall ta et rev på lørdags morgenen/etter middg, kan ta med arbeidbukse den gangen her, præhæhæ

 

Tom Henning.. Du mente vel ta EN rev....? :P

 

Gull verksted dere har fått :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar emg en tur i morgen å rydder litt mere. satser på å bli ferdig med allt av det, så da gjenstår KUN delinga.

om du får på deg arbeidsbukser til helga ekke du sein om å smelle opp de veggene ;) skal jeg finne frem rammene og tilpasse de så det kun er å skru de fast i stenderne og skru platene i rammene...

 

det var forespurt om å leie en plass av oss innerst i bua, men han takket nei nå i dag, så da har vi en lagringsplass fortsatt... :(

 

Og jeg blir med i morgen... (vekkerklokka er optimalisert :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh, du hører fra meg! :) skal få sove litt lenger i morgen (enn det som var planlagt i dag, vel å merke...heh)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli et fet værste det der! :) Dere bare MÅÅÅÅ ha massevis med grønnplanter og blomster på værste, slik som Ferrari-fabrikken.. det hører hjemme når det er et gammalt gartneri! : smil :

Gudfart gentlemen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en trivelig sofakrok med velgående kaffetrakter og godkopper, hvis jeg får vilja mi : ja : Normale grønne planter fungerer dårlig mellom mine fingre så man får vel satse på noe som ligner i køståm-plastikk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wooooops! Glemte gentlegirls også! : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.