Buskerud: gartneriet - vårt nye verksted

Anbefalte innlegg

man tar hva man har...det har ikke vært noe særlig utgifter for vår del, så vi sier oss meget fornøyd med resultatet så langt, tatt kostnader i betraktning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man tar hva man har...det har ikke vært noe særlig utgifter for vår del, så vi sier oss meget fornøyd med resultatet så langt, tatt kostnader i betraktning :)

 

Hør hør!

 

Det kommer flere bilder her etterhvert bare søndagshodet mitt klarer å lete frem kabelen til mob'en (en lite interessant unnskyldning for de som er innom og titter på tråden, dog)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja flere bilder gleder våre hjerter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huslige gutter :D (og Thomas simpelthen digger den fancy støvkosten)

..."Tom-melumsk" var ikke sein om å teste sofaen da den var kommet i hus (hurra for "gi bort"-torget på finn.no)

Bilde108.jpg

Bilde106.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lekkert! kler den kosten ass...sånt som gjør at jeg føler meg hjemme i gartneriet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man ser mye fint langs fjordveien :)

Bilde002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man ser mye fint langs fjordveien :)

 

Siden du syns sånt er fint. Så burde du tatt en titt i garasjen vår ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste tilskuddet på den grønne gren (= Gartneriet, see?)! 1993 Audi 80 Avant Quattro 2,6l V6 :) Ingen spesielle planer med den annet enn å gjøre den til "min", er kun bruks/vinter/morobil (bedre bilder kommer). Dog venter regreimbytte, småfiks, storservice og muuuuligens gewinde...: klø :

 

Til tross for svimlende 2,6 liter kontra strikkmotoren i kæbben følte jeg meg likevel liten da jeg etter henting i kveld stoppet på HydroTexaco Skøyen og denne snasne doningen parkerte ved siden av meg... sukk...

DSCF2558.JPG

DSCF2564.JPG

DSCF2555.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er da du skal gå bort med skikkelig "kjekkas" blikk og se bort på bilen din og si.."Ka du tru?":p

Grattis med ny bil ;) syns alle får se mer og mer biler jeg nå..hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er da du skal gå bort med skikkelig "kjekkas" blikk og se bort på bilen din og si.."Ka du tru?":p

Grattis med ny bil ;) syns alle får se mer og mer biler jeg nå..hehe!

 

Takkåtakk! Mye vil ha mer, fanden vil ha fler!:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leter selv etter en GTI som skal stå på værste..men er penger da! =/ jul og alt...pluss jeg skal til tenerif til nyttår :P Har du plass til alle bilene på gartneriet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leter selv etter en GTI som skal stå på værste..men er penger da! =/ jul og alt...pluss jeg skal til tenerif til nyttår :P Har du plass til alle bilene på gartneriet da?

 

Kan kjøpe min! Hehe...

Blir nok ei råd ja, golfene tar da ikke såååå stor plass : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gi meg en god pris så :D haha..Husk jeg er student, og har TO! jobber...at jeg orker: rolleyes

Men blir råd til værste, prosjekt og masse go deler da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag tok Thomas og jeg turen for å plukke opp noen godbiter i Asker...

 

1) Først var vi innom Gartneriet for å parkere kæbben. Se her ja, tre generasjoner Golf i skjønn forening!! Hørte jeg 1 - 2 - 3 ?

 

2) Verksteder med respekt for seg selv har selvfølgelig en skikkelig vakthund! Her er vår :P

 

3) Thomas tok selv jobben med å pakke "godbætan" på hengeren mens undertegnede var en snartur på Ikea for å svi av litt lønning. Litt stolt jah!

DSCF2568.JPG

DSCF2570.JPG

DSCF2575.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1) Det sto også en Coupe rett ved. Hørte vi prosjekt, anyone?

 

2) Slepet kontrollert og klart for avgang. Avnat'en er også stappfull av diverse interiørdeler...

 

3) På plass i Gartneriet avd. lager :D

 

Takk for turen, Thomas! Trivelig som alltid :)

DSCF2576.JPG

DSCF2578.JPG

DSCF2586.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....eller, var det så trivelig...? : haha :

DSCF2573.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må huske å flytte bilen min litt:p den bare skriker etter en dør i siden;) likte du den nye plaseringen av skiltet ditt eller gry?=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for turen, gry! du er en engel :)

 

litt av et lass vi endte opp med, og det står fortsatt igjen litt av hvert! men delesankinge begynner å nærme seg slutten foreløpig, da det ser ut til at motorvalget faller på plass av seg selv! lysta på litt mer pulver tok overhånd :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må huske å flytte bilen min litt:p den bare skriker etter en dør i siden;) likte du den nye plaseringen av skiltet ditt eller gry?=)

 

Hehe, lurer litt på hvordan dette har gått for seg ja. Men takk likevel for demontering - ny bakluke kommer på plass i morgen den dag :D

Dessuten skal jo ikke begge golfa mine stå inne samtidig, den ene blir "forvist" til lageret mens den andre blir jobbet på :) Så du skal ikke være redd for knapp plass...

 

takk for turen, gry! du er en engel :)

 

litt av et lass vi endte opp med, og det står fortsatt igjen litt av hvert! men delesankinge begynner å nærme seg slutten foreløpig, da det ser ut til at motorvalget faller på plass av seg selv! lysta på litt mer pulver tok overhånd :evil:

 

Engel og engel... :evil: Skjønner ikke det med pulver asså?: klø :

Ikke snakk om delesanking... :P Nå er Avnat'en stappfull - igjen! Komplett interiør til GTi'n (Takk til Vegard Holum for hyggelig prat og handel!), rustfri bakluke, den også til GTi'n, og bakfanger (uten modda høl til hengerfeste) til kæbben (Tusen takk, HCon! Helknæsjt...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, for den caben er jo kjempe svææær, monstertruck i forhold til alle de andre små bilene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Coupe'n er jo FWD.. Sånt duger ikke :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Coupe'n er jo FWD.. Sånt duger ikke :) hehe

 

Trist men sant: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er andré i hus, med kæbben sin...!

 

SSL11740.jpg

 

SSL11739.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja, da er det vel bare å noen til å komme med motorsaga da=) noen som melder seg frivillig eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir åpning en av de nærmeste dagene...andré har kjøpt seg tigersag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.