Buskerud: gartneriet - vårt nye verksted

Anbefalte innlegg

Hehe, Jørgen!! Ikke bare har vi sofa, men også to - 2 - godstoler nå også :D Til og med kaffetrakter!!: cool :: popcorn

 

jeg er heltent på at du lakkerer vogna di selv, slik at du har treninga når min må sprøytes :D

 

Hør hør!! Heltent, faktisk..... (noe du vil fortelle oss, Thomas...?)

Har noget karrosseri selv som gjerne vil ha nærkontakt med ny lakk etterhvert : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

thomas ble redd han skulle bli kaffedranker når jeg tok med trakteren.. :P

 

og godstolene og bordet ofret en kamerat som ikke hadde plass til det.. snill gutt ja.. og mandag kommer det antageligvis et dobbelt(sånn under benken) colaskap

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

andré, gry og undertegnede har oppholdt seg litt i værste i dag...jeg drev mest med golfen, men gry og andré har gjort en knallinnsats og rydda siste lille bua! der blir det delelager og roterom :)

 

vi har også fått nye naboer, en er mekaniker og en lakkerer så det blir løftebukk og lakkboks etterhvert hos de...gunstig! :D

de (naboene) rydda en stor del av den ene gartnerhallen i tillegg i dag, så der blir det fin lagringsplass for biler og deler, med tak over hodet.

 

tror gry fikk tatt et lite bilde eller to....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så gjort - dog med mobilkamera og kvalitet deretter...

 

1) Lageret så godt som ryddet! Her skal det inn noen godbiter etterhvert, selv om André faktisk mente han kunne lagre kæbben sin der ("av med taket og inn med hjula så går'n inn på høykant gjennom døra")

2) Et lite oversiktsbilde. Siden vi får nye naboer blir det også en helt ny delevegg, av typen isolert og heldekkende :)

3) Nei, dette er ikke noe santkhansbål, men resultatet av "ekstrem opprydding vol.1". Bålet er også litt til skrekk og advarsel til non-VAG :P Pølsebua til høyre skal vekk, og gir masse plass til parkering for besøk!

Bilde114.jpg

Bilde116.jpg

Bilde117.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som legger merke til at vi faktisk har aircondis både i lageret og einsergaragen her a? de 2 rommene er faktisk gamle kjølerom da..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser utrolig bra ut det værste deres! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takkåtakk :) Enda bedre skal det bli! (mye vil ha mer...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som legger merke til at vi faktisk har aircondis både i lageret og einsergaragen her a? de 2 rommene er faktisk gamle kjølerom da..:)

 

A/C er vel det siste vi trenger just nuh...? Brrrrr... Men sikkert ille kjekt til sommeren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du hadde da et aldri så lite bål og varme deg på idag da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal bestille a/c så fort jeg får penger til det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I vårt værste hadde vi så effektive ac'er at vi kjørte ut begge, vårt værste er et gammelt kjølelager for pølser(godt og kjølig hele året, men lett å varme opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nå er det lenge siden jeg har vært nedom gitt. Har ikke en gang klart å stable kjærra opp på en henger og hinka'n nedover.. Sån går det med ny jobb og greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut til at dere har en stooor tumleplass der....itilegg til gartner hallen også! ;)

Kommer kansje innom å henter noen flere einser deler hvis det dukker opp noe jeg trenger...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Henning, Thomas, André og hans kamerat Fred Roger samt undertegnede var samlet til dyst i dag. Det ble ryddet MYE i gården, bildene taler for seg selv!

DSCF2887.JPG

DSCF2902.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når sant skal sies ble det gjort mye i tida mellom bildene over, i tillegg til sofa/kaffetraktertesting.

1) Bobla til Fred Roger

2) André fikk brynet seg på bakluka i Avnat'en til undertegnede, der det viste seg at en lås hadde gått i, nettopp, vranglås. Med god tid og masse TLC ble den som god igjen!

3) Et bilde sier mer enn ett ord, sies det. Kanskje en kombinasjon? (Ja, det er André som kan skimtes under all møkka :o )

DSCF2878.JPG

DSCF2891.JPG

DSCF2892.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1) Jeg ble svææært sjarmert av felgene på bruksbilen til Mr. Haga. Han kunne fortelle at disse opprinnelig kommer fra en slik flerfarga Polo... Noen som kjenner til mer om disse?

2) Herr Hummel viser krefter mot naturen!! Må jo ha realt verktøy når disse digre tuntrærne skal vekk :P

3) Stakkars VR6'en... Den "go'klemmen" ble litt brutal gitt : eek :

DSCF2886.JPG

DSCF2889.JPG

DSCF2883.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaggu ble det åpen plass, ja!

gry kommer nok til å ta helt av når snøen legger seg, blir det smultringspinning med avnaten! :evil:

 

trivelig med besøk, anders - du får si fra om du trenger noe mer : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øy! Golfen som kræsja på gatebil? Selger dere deler fra den?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øy! Golfen som kræsja på gatebil? Selger dere deler fra den?:)

 

veit ikke, og nei...den er ikke vår, bare leier plass og thats it.

 

edit - deler er ikke for salg ennå, men kan snakke med eier, ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh... Thomas... Noen må jo sørge for å jevne ut gårdsplassen (les: "spinne"), å ha vekk høla og nedoverfartsdumpa :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh... Thomas... Noen må jo sørge for å jevne ut gårdsplassen (les: "spinne"), å ha vekk høla og nedoverfartsdumpa :D

 

Jeg skal komme på besøk jeg og lage litt smultringer for dere.. Holder ikke med en slapp V6'er der :) heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

herlig felger, kan informere om at disse havner på golfen til sommern, med masse dekkstrekk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal komme på besøk jeg og lage litt smultringer for dere.. Holder ikke med en slapp V6'er der :) heh

 

He he... Du er hjertelig velkommen anytime, Mikkel! : ja :

 

herlig felger, kan informere om at disse havner på golfen til sommern, med masse dekkstrekk;)

 

Synes de var nusselige jeg... Strekk? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de var nusselige jeg... Strekk? : haha :

 

så smale dekk finnes ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

endelig skjer det litt her, igjen...dvs andré er jo her daglig å skrur på alt mulig rart :P men jeg har ikke vært nede på lenge, og det blir sikkert en stund til neste gang da eksamen er i full gang...

 

var en hyggelig kar som var dritlei gasser i golfen sin, så han kom å henta motor, kasse og elnett + litt ymse fra delebilen jeg henta for en liten tid tilbake! takk for hjelpen andré! :) kjekt med ribbet bil, slapp motor ned på en pall og løfta bare opp hele skallet for å dra ut motoren...power det, skal jeg si dere! :D haha

 

fikk en liten overraskelse da vi kikka litt i motorrommet etterpå - den er skadet fra tidligere så ene rammevangen var noe rar! mulig det bare er å slå ut med slegge eller noe, men må se litt nærmere på det. var akkurat under batteriplata, så umulig å se før motoren var ute...

 

SSL11808.jpg

 

SSL11809.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.