#126 Skrevet Mars 4, 2008 Kunne tenkt meg en sånn instrumentholder til luftdysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mars 4, 2008 Legger du ut en komplett liste med dem som har meldt seg på før du sender av gårde bestillingen...? Bare så ikke det blir noe tull;) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mars 4, 2008 Får man holder til ett instrument? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mars 4, 2008 Får man holder til ett instrument? Det ligger noen av disse på ebay.de Akkurat bestilt derifra selv... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mars 4, 2008 Kunne tenkt meg en sånn instrumentholder til luftdysene Da setter jeg deg opp på lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mars 4, 2008 Legger du ut en komplett liste med dem som har meldt seg på før du sender av gårde bestillingen...? Bare så ikke det blir noe tull;) A.J. Det kan jeg love deg at jeg skal! orker ikke noe tull med dette her så jeg vil at alt skal være spikra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mars 4, 2008 skal ha 1 stk til s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mars 4, 2008 skal ha 1 stk til s2 Notert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg oppdaterer min bestilling, men jeg lurer litt på en ting først. dvs jeg skal ha s2 spec trykkmåler, og jeg tenkte meg en av de midtkonsoll-holderne, men nøyaktig hvilken av de avhenger av hvorvidt jeg bare må erstatte de justerbare luftedysene med http://www.audis2fast.de/images/blende6.JPG eller om jeg må ha hele http://www.audis2fast.de/images/blende7.JPG ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mars 4, 2008 Skal ha en til S2 Takk for påminnelsen Harald Hadde helt glemt av dette her jeg:o Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg oppdaterer min bestilling, men jeg lurer litt på en ting først. dvs jeg skal ha s2 spec trykkmåler, og jeg tenkte meg en av de midtkonsoll-holderne, men nøyaktig hvilken av de avhenger av hvorvidt jeg bare må erstatte de justerbare luftedysene med http://www.audis2fast.de/images/blende6.JPG eller om jeg må ha hele http://www.audis2fast.de/images/blende7.JPG ... Det følger iallefall bare med det svarte dekselet og innfestinga til målerne. Tror neppe man behøver å bytte ut hele midtkonsollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mars 5, 2008 Skal ha en til S2 Takk for påminnelsen Harald Hadde helt glemt av dette her jeg:o Mvh Bare hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mars 5, 2008 Det følger iallefall bare med det svarte dekselet og innfestinga til målerne. Tror neppe man behøver å bytte ut hele midtkonsollen. Da satser jeg på det, og tar 1 s2 spec turbotrykksmåler og en 3-målers holder med innfesting, samt monteringskit for trykkmåleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mars 5, 2008 Da satser jeg på det, og tar 1 s2 spec turbotrykksmåler og en 3-målers holder med innfesting, samt monteringskit for trykkmåleren. Notert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mars 5, 2008 Det ligger noen av disse på ebay.de Akkurat bestilt derifra selv... A.J. Har du en link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mars 5, 2008 http://cgi.ebay.de/Zusatzinstrument-Halterung-fuer-Audi-RS2-S2-80-B3-B4_W0QQitemZ170198913903QQihZ007QQcategoryZ72932QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Denne handla jeg, han har både til S2 og RS2. 1cm med aluminiumsplate som er skjært ut med vann. Bra passform! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mars 5, 2008 Havnet på denne jeg da: A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mars 5, 2008 Havnet på denne jeg da: A.J. Å hva er adressen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mars 6, 2008 Sorry;) http://cgi.ebay.de/Ladedruckanzeige-Audi-RS2-S2-B4-Coupe-usw-NEU_W0QQitemZ260215337825QQihZ016QQcategoryZ99194QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mars 6, 2008 Skal he ein til RS2. +eit monteringssett Flott noken får gjenomført dette gruppekjøpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 6, 2008 Hei Jeg prøver S2 versjon, men vil gjerne få lov til å bestille 2stk målere med monteringssett isteden for 1 hvis det er greit. Mvh Leif Det er kun måler med S2 og RS2 farge, men tar jeg ikke helt feil så har S4 samme fargen i instrumentet som S4'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 7, 2008 Skal he ein til RS2.+eit monteringssett Flott noken får gjenomført dette gruppekjøpet Notert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 7, 2008 HeiJeg prøver S2 versjon, men vil gjerne få lov til å bestille 2stk målere med monteringssett isteden for 1 hvis det er greit. Mvh Leif Skal du ha monteringsett til begge to også da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 7, 2008 Hva er prisen på monterins settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 7, 2008 130kr + moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...