#126 Skrevet November 19, 2007 Nei..jeg fikk desverre ikke tid til å dra opp i helgen. Jobba dobbelt begge dager..Og angående 2x2, etter å ha tatt 10 telefoner bare for å finne ut hvor de hadde trelast henn, så kom jeg til vinterbro..Og der hadde de 15 kr pr meter, men de var helt tomme. Pluss siden er at de har bestilt alt nytt i dag så om en uke ca er det fult der igjen 15,- X 90meter = 1350,- Delt på 6 = 225,- pr person (Skilleveggen) God pris det? Glava og spon plater til gulv glemte jeg å spørre om, men de har tilbud på det så vil tro prisen der er ganske hyggelig Det viktigste i første omgang er skilleveggen. Det der virket ikke som en upris nei! Tom sa at det bare var å gi beskjed hvis vi ville sette igang med arbeidet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet November 19, 2007 Det viktigste i første omgang er skilleveggen. Det der virket ikke som en upris nei! Tom sa at det bare var å gi beskjed hvis vi ville sette igang med arbeidet. Yup...Men ringte ned igjen nå for å høre hvor mange meter de faktisk hadde nå, og det var kun 20 meter trodde dem så vi må vel bare vente en uke ca før vi kan sette igang.. eller kan vi dra til maxbo eller bygg makker hvor de selger dem for 25 pr meter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet November 19, 2007 sjekk byggmax og dere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet November 19, 2007 sjekk byggmax og dere... Nærmeste er Hamar(1-2 time® kjøring en vei ca?) Men de tar 11 kr meteren, så enda billigere der..Men 4 kr forskjell vet jeg ikke om er verdt kjøreturen..hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet November 19, 2007 neida. abilsøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet November 19, 2007 neida. abilsøy selvfølgelig hehe..så ikke den jeg! Men da tror jeg at jeg faktisk drar nedover i morra og handler meg litt treverk hvis de har nok skal ringe ned nå og høre.. edit: de hadde 1100 meter med 2x2..så da drar jeg nedover i morgen Èndre. Så da kan vi ganske greit starte fortest mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet November 19, 2007 Er det noe galt med å dra til Hamar og nå da hørt på makan. hihih. Lykke til gutter. kjipt man ikke fortsatt er på skedsmo selv nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet November 19, 2007 skal dere isolere? sjekk det og skal ut og hente 100m etterpå til oss.. går vi en bedre vinter i møte iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet November 19, 2007 skal dere isolere? sjekk det og skal ut og hente 100m etterpå til oss.. går vi en bedre vinter i møte iallefall.. Ja, vi skal isolere GODT men vi vil først få opp denne skilleveggen mellom oss og han Tom. Vi har ennå ikke greid å bli enig om hvordan hemsen skal være engang Men første steg i isoleringen er å kjøpe byggeskum og spraye som pokker inni alle sprekkene.. Er det noe galt med å dra til Hamar og nå da hørt på makan. hihih. Lykke til gutter. kjipt man ikke fortsatt er på skedsmo selv nå. Hehe..Hamar er ikke verdens navle for å si det mildt Ja..skulle vært der..Rene Vw himmelen der nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet November 19, 2007 Hvis de har materiale til 11,- pr. meter er det bare å handle inn til skilleveggen. Det er jo knallpris! Gi beskjed om du trenger hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet November 19, 2007 Hvis de har materiale til 11,- pr. meter er det bare å handle inn til skilleveggen. Det er jo knallpris! Gi beskjed om du trenger hjelp! Yup..Drar ned i morgen 90 meter er ikke så veldig mye, men all hjelp er velkommen Henger må jeg skaffe først da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet November 19, 2007 Tom stiller med lastebil for å kjøpe inn materiale! Da trenger vi ikke henger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet November 19, 2007 kjempe bra!! men si ifra når det passer for han/dere at vi er der nede. Jeg slutter i 15 tiden i morgen, så alt etter det funker for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet November 19, 2007 han har god plass på bilen vøtt.. jeg som spurte han tidligere idag, da vi skal ha med 14ruller isolasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet November 19, 2007 Men i morgen etter at vi har lempet av materialet setter jeg igang med veggen, så kan nå de som vil komme opp på verkstedet og hjelpe til Jeg tar med kaffe trakter og radio så den som vil også komme for en kaffe og en prat er velkommne de også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet November 19, 2007 Får vi begynt før vi har fester i gulvet? Jeg kan jobbe litt utover kvelden, men har en litt vond rygg.. he he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet November 19, 2007 Får vi begynt før vi har fester i gulvet? Jeg kan jobbe litt utover kvelden, men har en litt vond rygg.. he he.. jaja..det kan vi vi lager reisverket liggende på gulvet..kan vise deg det i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet November 19, 2007 sweet! Jeg tar med stikksag og godt humør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet November 19, 2007 kommer du ned til bygghandelen og endre? i såfall fare for å møtes blir med tom bort, regner med å handle "NOEN" kvm isolasjon.. orker ikke den kulda lengre hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet November 19, 2007 sweet! Jeg tar med stikksag og godt humør.. Stikksag? Nei nei :fy:her skal vi tilbake til gamle dager med en god håndsag, hehe! Jeg tar med kaffetrakter jeg og radio pluss en arbeidslampe..så skal vi nok greie å komme oss et stykke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet November 19, 2007 Rune Andre: jeg møter Tom og Aron der kl 17.00.. Så da snakkes vi: vinke : Aron: He he.. Jeg tar uansett med stikksagen! Og kaffekopp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet November 19, 2007 kommer du ned til bygghandelen og endre? i såfall fare for å møtes blir med tom bort, regner med å handle "NOEN" kvm isolasjon.. orker ikke den kulda lengre hehe SKal du sitte på med Tom nedover eller? tenkte jeg skulle hoppe inn med han, men kanskje litt trangt da? Endre: Hehe..suverent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet November 19, 2007 han hadde ikke hørt noe sa han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet November 19, 2007 han hadde ikke hørt noe sa han.. Fra meg? Nei..tenkte det var litt sent å spørre han nå så skulle spørre han i morgen. men ikke noe stress..jeg kjører ned selv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet November 20, 2007 Jeg får desverre ikke kommet i kveld, må jobbe.. Men jeg slutter kl 21 så jeg svipper innom å ser om dere fremdeles er der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...