Anbefalte innlegg

Nei..jeg fikk desverre ikke tid til å dra opp i helgen. Jobba dobbelt begge dager..

Og angående 2x2, etter å ha tatt 10 telefoner bare for å finne ut hvor de hadde trelast henn, så kom jeg til vinterbro..Og der hadde de 15 kr pr meter, men de var helt tomme. Pluss siden er at de har bestilt alt nytt i dag så om en uke ca er det fult der igjen :) 15,- X 90meter = 1350,- Delt på 6 = 225,- pr person ;)(Skilleveggen)

 

God pris det? Glava og spon plater til gulv glemte jeg å spørre om, men de har tilbud på det så vil tro prisen der er ganske hyggelig :)

 

Det viktigste i første omgang er skilleveggen. Det der virket ikke som en upris nei! Tom sa at det bare var å gi beskjed hvis vi ville sette igang med arbeidet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigste i første omgang er skilleveggen. Det der virket ikke som en upris nei! Tom sa at det bare var å gi beskjed hvis vi ville sette igang med arbeidet.

 

Yup...Men ringte ned igjen nå for å høre hvor mange meter de faktisk hadde nå, og det var kun 20 meter trodde dem : bh : så vi må vel bare vente en uke ca før vi kan sette igang.. eller kan vi dra til maxbo eller bygg makker hvor de selger dem for 25 pr meter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk byggmax og dere... ;)

 

Nærmeste er Hamar(1-2 time® kjøring en vei ca?) :o Men de tar 11 kr meteren, så enda billigere der..Men 4 kr forskjell vet jeg ikke om er verdt kjøreturen..hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida. abilsøy ;)

 

selvfølgelig : dum : hehe..så ikke den jeg! :) Men da tror jeg at jeg faktisk drar nedover i morra og handler meg litt treverk hvis de har nok :) skal ringe ned nå og høre..

 

edit:

de hadde 1100 meter med 2x2..så da drar jeg nedover i morgen Èndre. Så da kan vi ganske greit starte fortest mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe galt med å dra til Hamar og nå da :P hørt på makan. hihih. Lykke til gutter. kjipt man ikke fortsatt er på skedsmo selv nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal dere isolere? sjekk det og ;) skal ut og hente 100m etterpå til oss.. går vi en bedre vinter i møte iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal dere isolere? sjekk det og ;) skal ut og hente 100m etterpå til oss.. går vi en bedre vinter i møte iallefall..

 

Ja, vi skal isolere GODT :P men vi vil først få opp denne skilleveggen mellom oss og han Tom. Vi har ennå ikke greid å bli enig om hvordan hemsen skal være engang :P

 

Men første steg i isoleringen er å kjøpe byggeskum og spraye som pokker inni alle sprekkene..

 

Er det noe galt med å dra til Hamar og nå da hørt på makan. hihih. Lykke til gutter. kjipt man ikke fortsatt er på skedsmo selv nå.

Hehe..Hamar er ikke verdens navle for å si det mildt :P Ja..skulle vært der..Rene Vw himmelen der nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de har materiale til 11,- pr. meter er det bare å handle inn til skilleveggen. Det er jo knallpris! Gi beskjed om du trenger hjelp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de har materiale til 11,- pr. meter er det bare å handle inn til skilleveggen. Det er jo knallpris! Gi beskjed om du trenger hjelp!

 

Yup..Drar ned i morgen ;) 90 meter er ikke så veldig mye, men all hjelp er velkommen :) Henger må jeg skaffe først da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom stiller med lastebil for å kjøpe inn materiale! Da trenger vi ikke henger;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe bra!! men si ifra når det passer for han/dere at vi er der nede. Jeg slutter i 15 tiden i morgen, så alt etter det funker for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har god plass på bilen vøtt.. jeg som spurte han tidligere idag, da vi skal ha med 14ruller isolasjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i morgen etter at vi har lempet av materialet setter jeg igang med veggen, så kan nå de som vil komme opp på verkstedet og hjelpe til :)

 

Jeg tar med kaffe trakter og radio så den som vil også komme for en kaffe og en prat er velkommne de også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi begynt før vi har fester i gulvet? Jeg kan jobbe litt utover kvelden, men har en litt vond rygg.. he he..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi begynt før vi har fester i gulvet? Jeg kan jobbe litt utover kvelden, men har en litt vond rygg.. he he..

 

jaja..det kan vi ;) vi lager reisverket liggende på gulvet..kan vise deg det i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet!

 

Jeg tar med stikksag og godt humør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer du ned til bygghandelen og endre? i såfall fare for å møtes :P blir med tom bort, regner med å handle "NOEN" kvm isolasjon.. orker ikke den kulda lengre hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet!

 

Jeg tar med stikksag og godt humør..

 

Stikksag? Nei nei :fy:her skal vi tilbake til gamle dager med en god håndsag, hehe!

Jeg tar med kaffetrakter jeg og radio ;) pluss en arbeidslampe..så skal vi nok greie å komme oss et stykke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune Andre: jeg møter Tom og Aron der kl 17.00.. Så da snakkes vi: vinke :

 

Aron: He he.. Jeg tar uansett med stikksagen! Og kaffekopp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer du ned til bygghandelen og endre? i såfall fare for å møtes :P blir med tom bort, regner med å handle "NOEN" kvm isolasjon.. orker ikke den kulda lengre hehe

 

SKal du sitte på med Tom nedover eller? tenkte jeg skulle hoppe inn med han, men kanskje litt trangt da?: klø :

 

Endre: Hehe..suverent ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han hadde ikke hørt noe sa han..

 

Fra meg? Nei..tenkte det var litt sent å spørre han nå så skulle spørre han i morgen.

men ikke noe stress..jeg kjører ned selv jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får desverre ikke kommet i kveld, må jobbe.. Men jeg slutter kl 21 så jeg svipper innom å ser om dere fremdeles er der!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.