#376 Skrevet Februar 16, 2008 Jaja...får legge ut et bilde jeg også da. Er absolut ingen fotograf og en newbie i PS, men slenger det ut alikevel før og etter.Merker den største fellen å gå er i å over do it! åssen gjør man dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Februar 16, 2008 Tok dette i kveld. det eneste om er gjort er at det er mindre i størrelse enn orginal fotoet. Noen tips til redigering på dette bildet i PS? Hadde det ikke vært utrolig morsomt å prøvd å ta bilde mens bilen holdt på? 2-3min lukkertid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Februar 16, 2008 åssen gjør man dette?? Om du bruker "burn tool" får du en slik effekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Februar 18, 2008 et fra meg =D noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Februar 18, 2008 Noen bilder jeg har tatt av min gamle Opel. Bildene er tatt med Canon EOS 350D med vanlig 18-55 linse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Februar 19, 2008 Får legge ut ett av mine jeg og.. Ingen som får lyst til å dra til Cancun av dette bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Februar 19, 2008 Til bildet over: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Februar 19, 2008 Ærede fotografer. Ta en titt på denne. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113506 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Februar 22, 2008 er noe feil i redigeringen ser jeg. men hakke tilgang til ps for tiden Tatt foran garasjen med sigma 10-20mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Februar 22, 2008 Tok dette i kveld. det eneste om er gjort er at det er mindre i størrelse enn orginal fotoet. Noen tips til redigering på dette bildet i PS? Hadde som nevnt her vert drit stilig med lang åpningstid - og latt bilen ta piruettene mens kamera sto åpent for så å parkere slik den står de siste sec ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Februar 22, 2008 Er det bare fantasien min som gjør at jeg innbiller meg at det er en hai i den bølgen? Kom til å tenkte på dette bildet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Februar 22, 2008 tok noen i dag = ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Februar 22, 2008 Er det bare fantasien min som gjør at jeg innbiller meg at det er en hai i den bølgen? Kom til å tenkte på dette bildet: I så fall var den ikke sulten.. jeg har hvertfall alle kroppsdeler enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Februar 22, 2008 tok noen i dag = ) Dette synes jeg var bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Februar 22, 2008 takk takk = D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Februar 22, 2008 Hadde som nevnt her vert drit stilig med lang åpningstid - og latt bilen ta piruettene mens kamera sto åpent for så å parkere slik den står de siste sec ... da må jeg i så fall ta med meg fototgraf: klø : og jeg har ikke så lang lukkertid på kameraet mitt tror jeg:confused: max 30 sek.. trooooor jeg:) MEN,, det hadde vært knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Februar 22, 2008 Siden det er mørkt det meste av døgnet, og grått og trist resten, så har det blitt mest nattlige landskapsbilder ennå. Gleder meg til sommeren, og å ta bilder av rene biler, blå himmel, grønt gress og lettkledde damer;) Bor nok bare en amatørfotograf i meg (langt inne et sted) men slenger ut et par som jeg syns ble greie nok... Klikk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Februar 22, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Februar 22, 2008 Nytt Nikon D40X og 0 peiling på dette... men øvelse gjør vel mester etter noen tusen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Februar 23, 2008 Har lånt meg ett kamara med svogeren min for å ta bilder av fødselen om ett par ukers tid, så jeg har tatt meg en den friheten til å utforske litt med kameraet. Nikon D80 med nikon dx 18-135 linse. Så hiver inn ett par bilder jeg tok i kveld. Er første bildene jeg noen sinne har tatt med ett speilrefleks kamera så ikke hudflett meg nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Februar 24, 2008 Der kom jeg på noen bilder jeg tok når jeg fikk leke meg med en Nikkor 50mm f/1.4. Drev å utforsket litt DOF (depth of field) Bildet er tatt av en 5 armet lysestake. Hvor de andre lysestakene er forsvinner helt ut av fokus. 50mm f/1.4 1/400sec ISO400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Mars 2, 2008 Ett av de første bildene jeg tok med mitt Canon EOS 400D. Fortsatt under opplæring! Corrado i solnedgang. Tatt med ISO 800. Kun justert størrelse (pga photobucket). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Mars 2, 2008 Fine bilder Gry. Hvilket objektiv bruker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Mars 3, 2008 Gamle bilen: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Mars 3, 2008 Fine bilder Gry. Hvilket objektiv bruker du? Takk Originalkitet - 18-35 mm. Har ikke somlet meg til innkjøp av noe annet ennå da jeg vil bli kjent med kameraet først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...