"15års jubileumstur i sør-norge"

15års jubileumstur der medlemmene holder til.  

77 stemmer

  1. 1. 15års jubileumstur der medlemmene holder til.

    • Ja, dette er ett kjempefint tiltak.
    • Vet ikke, jeg har ikke tatt noen standpunkt.
    • Nei, dette er sløsing med midlene.


Anbefalte innlegg

Med stor bil og vogn er det vell mulig å droppe dyre overnattinger og sove i bilen?

 

Kan jeg forøvrig være med på turen? Virker som en veldig fin ferie med mange hotellovernattinger og masse god mat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med stor bil og vogn er det vell mulig å droppe dyre overnattinger og sove i bilen?

 

Kan jeg forøvrig være med på turen? Virker som en veldig fin ferie med mange hotellovernattinger og masse god mat.

 

Selv om man har med vogna og skal sove i den så kostet det fremdels penger og stå på en campingplass sist jeg sjekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye da? 1000kr natta x 13-14 overnattinger (?). Jeg vet ikke, har aldri sovet i vogn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om man har med vogna og skal sove i den så kostet det fremdels penger og stå på en campingplass sist jeg sjekket.

 

Det koster vel maks 150.- å stå på campinplass? 150x14dager=? Langt ifra 200 000.- i allefall......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror faktisk, selv om det høres dønn kjedelig ut, at det medlemmet som sitter Berlevåg eller Lakselv hadde hatt mer glede av en rålekker VACN jakke i jubileumsgave enn å få tilbud om å kjøre 644km for å møte oss her i Nordland.

Eller for den saks skyld lese om Roadshowet i neste Treffpunkt:)

 

Nå vet jeg ikke om du har regnet på hva en rålekker VACN jakke til ca. 5000 medlemmer inkl. porto til hver enkelt medlem koster, men kan neppe gjøres for 40,- pr medlem : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om du har regnet på hva en rålekker VACN jakke til ca. 5000 medlemmer inkl. porto til hver enkelt medlem koster, men kan neppe gjøres for 40,- pr medlem : rolleyes

 

Det koster ivertfall ikke 200,000.- å gjøre noe fint for mange flere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster vel maks 150.- å stå på campinplass? 150x14dager=? Langt ifra 200 000.- i allefall......

 

Den plassen din til maks 150.- hvor er den? avkjøringsfelltet på E18 eller? Et kjappt søk på 3 forskjellige plasser ga priser fra 400-650.- og da kommer nok strøm i tillegg. Og hvem har sagt at 200000.- kun skal dekke campingplassleie som i regnestykket ditt over?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster ivertfall ikke 200,000.- å gjøre noe fint for mange flere..

 

Koster det under 200.000.- og kjøpe jakker til 5000medlemmer og sende det ut?

Ta 200.000kr delt på 5000 medlemmer = 40.- Viss meg den rålekre jakken du får for 40.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan, skal du være med på turen? Virker som om du vet litt mer en enn oss andre her inne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jeg mere rolig enn det jeg er nå så sovner jeg av.....

 

Uansett om jeg hadde lest alt som står på internett, eller alt som står på klubb-forum sine sider, så hadde jeg nok konkludert med det samme som jeg har skrevet, jeg syns dette er sløsing med klubbmedlemmene sine penger. Og jeg som betalende medlem har vel all rett til og si det?

 

Naturligvis har du like stor rett som alle andre, det er ikke det dette dreier seg om.

 

Det er vel heller måten du springer avgårde på som provoserer litt og som kanskje gjør at piggene kommer ut...!!!

 

Jeg ser at du la den andre saken død...hvorfor kan du ikke fortelle alle sammen hvorfor det ikke var ønskelig at du stilte til valg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan, skal du være med på turen? Virker som om du vet litt mer en enn oss andre her inne..

 

Nei jeg skal ikke være med på turen, jeg har ikke vært med og planlegge den, MEN har lest det som er skrevet om denne på Forumet + at Andreas fortalte litt om den på Hadelandtreffet forrige helg.

 

EDIT: Skal være med den dagen det er i Oslo iom at jeg er lokallagsleder fro Oslo-lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ at Andreas fortalte litt om den på Hadelandtreffet forrige helg.

 

Da vet du hvem som skal være med på denne turen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vet du hvem som skal være med på denne turen da?

 

De jeg vet om fra klubben sin side er Andras Skotner og Roger Kristiansen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster det under 200.000.- og kjøpe jakker til 5000medlemmer og sende det ut?

Ta 200.000kr delt på 5000 medlemmer = 40.- Viss meg den rålekre jakken du får for 40.-

 

En ting er å få jakken til 40 kr, det kan kanskje, understreker kanskje, gå an hvis man bestiller direkte fra fabrikk i Kina, men det skal jo distribueres i Norge, og bare frakta på en servicepakke med posten er jo minst 77 kr, mer dess lenger nord pakken skal.

 

Jeg synes denne turen er helt grei, det er budsjettert med 200 000, men ikke dermed sagt at alt skal brukes. Tror dette er en grei måte å få profilert klubben på, samt å bedre samarbeidet med forhandlerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster det under 200.000.- og kjøpe jakker til 5000medlemmer og sende det ut?

Ta 200.000kr delt på 5000 medlemmer = 40.- Viss meg den rålekre jakken du får for 40.-

 

Istede for å sitte i angrepsposisjon kunne du å Mikael tatt dere tid til å lese hva jeg faktisk skrev.

Jeg har da på aldri noen tidspunkt påstått at det koster 40.- å produsere, merke og sende en jakke.

DET VAR ET EKSEMPEL PÅ EN TING KLUBBEN KUNNE GJORT FOR ALLE MEDLEMMENE SINE, istede for å bruke 200.000.- på noe som i utgangspunktet bare berører de som bor i nærheten av den ruten som er valgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra klubben sin side? Er det fler som skal være med på klubben sin regning?

 

Ang profilering så mener jeg at klubben ikke nødvendigvis trenger å vokse noe mer. Hvorfor skal man ha så mange medlemmer som mulig? Hvorfor være stor når man er lykkelig som liten? Er feks mange nok folk her på forumet...

 

Folk som har en interesse i VW og Audi finner klubben uansett etter et kjapt søk på nettet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra klubben sin side? Er det fler som skal være med på klubben sin regning?

 

Ingen fler som skal være med på klubben sin regning som jeg vet om, men vet om flere som har tatt seg fri for og ta det som en ferie tur og være med vogna rundt. Bl.a Mikale skal være med hele første uken på EGEN regning og på eget innisjativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istede for å sitte i angrepsposisjon kunne du å Mikael tatt dere tid til å lese hva jeg faktisk skrev.

Jeg har da på aldri noen tidspunkt påstått at det koster 40.- å produsere, merke og sende en jakke.

DET VAR ET EKSEMPEL PÅ EN TING KLUBBEN KUNNE GJORT FOR ALLE MEDLEMMENE SINE, istede for å bruke 200.000.- på noe som i utgangspunktet bare berører de som bor i nærheten av den ruten som er valgt.

 

Si det koster 100 kr å få kjøpt inn en jakke til hver av medlemmene, så kommer distribusjon i tillegg, på i snitt 80 kr jakken. Da er du oppe i 900 000 kr, for ikke å tenke på logistikkdelen av dette. Hva slags ramaskrik hadde ikke kommet over en slik budsjettpost? Synes det er flere i denne diskusjonen som trenger å tenke litt mer gjennom hva ting faktisk koster når de slenger ut forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fler som skal være med på klubben sin regning som jeg vet om, men vet om flere som har tatt seg fri for og ta det som en ferie tur og være med vogna rundt. Bl.a Mikale skal være med hele første uken på EGEN regning og på eget innisjativ.

 

Siden de skal ta dette som en ferietur så bør de vel kanskje også stå for kost og losji selv da??

Er vel ganske vanlig når man tar seg en ferietur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fler som skal være med på klubben sin regning som jeg vet om, men vet om flere som har tatt seg fri for og ta det som en ferie tur og være med vogna rundt. Bl.a Mikale skal være med hele første uken på EGEN regning og på eget innisjativ.

 

Fint for han, får seg sikkert en fin tur :)

 

Ang jakke så kan dere stryke med fra lista, jeg vil ikke ha VACN jakke. Reklamere gjør jeg bare for egne produkter ;)

 

Edit, Halla Magnus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye uklart her....

Men ikke noe problem med at klubben vil profilere seg på denne måten. Og helt kurant å dra med seg campingvogna over hele Norge. Men vil gjerne se regnskapet etter turen da... :)

Litt lettere å se hva pengene går til da. Også kan vi heller klage over mesteparten da. For selv om det er satt opp 200' så behøves ikke alt å brukes opp.

 

Og er mer interessert i 5000 kurante medlemmer enn 15000 som er "dårlige"... Men det er ikke rette tråden å ta den diskusjonene i... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istede for å sitte i angrepsposisjon kunne du å Mikael tatt dere tid til å lese hva jeg faktisk skrev.

Jeg har da på aldri noen tidspunkt påstått at det koster 40.- å produsere, merke og sende en jakke.

 

Det var akkurat det jeg gjorde. LESTE hva du skrev. Og du svarte Mikael på regnestykket hans rundt denne råflotte jakken og da svarte du at DET kostet i hvertfall ikke 200.000.-

 

Jeg synes denne turen er en flott anledning til og vise frem klubben. Skulle ønske jeg selv hadde hatt mulighet til og være med rundt og da gjerne på den delen som går nord for Throndheim. Greit vognen "bare" stopper på noen steder, men med den proffileringen vognen har så vil klubben være synlig på hele turen. Inkl alle stoppene for og tanke, spise, pisse og vente på ferger.

 

Nå tar jeg kvelden.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener, dropp turen og bruk heller disse pengene på ACR eller Rudskogen, lei banen en hel helg og planlegg overnatting på eller rundt banen, det er mere rettferdig, og jeg tror det drar inn flere medlemmer på det en på den der tåpelige rundturen. Når Ford-gutta hører at VW-Audi folket arrangerer en hel helg på banen så bytter dem kanskje merke og kommer over til oss som medlem, og gulroten er at de fleste medlemmene får noe ut av dette.

 

Og som en eller annen skrev, hvem feirer 15års jubileum liksom? Greitnok å markere det, men 200 000.- på en 15års markering er ikke noe annet en stormanns-galskap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er uenig Sigmund så får du heller bare melde deg ut av klubben. : rolleyes

 

 

Samma faen hva tiltak og greier styret prøver å lage til så er det faen brette meg alltid noe som skal syte å klage over unødig pengebruk,feil geografisk område,langt å kjøre osv osv. Hva med å heller komme med forslag til endringer og forslag til evt. andre ting vi kan gjøre ???? Hvor mange reisedøgn med vogna har ikke Andreas og Roger hatt ??? Noen andre som kunne tenkt seg å stilt opp slik som de to har gjort ?? Er vel fritt frem å melde seg frivillig.......å bruke ferier,helger,fridager osv osv på en gjeng med sytepaver som griner for den minste ting. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er uenig Sigmund så får du heller bare melde deg ut av klubben. : rolleyes

 

 

Samma faen hva tiltak og greier styret prøver å lage til så er det faen brette meg alltid noe som skal syte å klage over unødig pengebruk,feil geografisk område,langt å kjøre osv osv. Hva med å heller komme med forslag til endringer og forslag til evt. andre ting vi kan gjøre ???? Hvor mange reisedøgn med vogna har ikke Andreas og Roger hatt ??? Noen andre som kunne tenkt seg å stilt opp slik som de to har gjort ?? Er vel fritt frem å melde seg frivillig.......å bruke ferier,helger,fridager osv osv på en gjeng med sytepaver som griner for den minste ting. : bråk :

 

Veldig bra at de stiller opp og bruker av sin egen tid, men skulle vel bare mangle av en skikkelig enusiast?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.