"15års jubileumstur i sør-norge"

15års jubileumstur der medlemmene holder til.  

77 stemmer

  1. 1. 15års jubileumstur der medlemmene holder til.

    • Ja, dette er ett kjempefint tiltak.
    • Vet ikke, jeg har ikke tatt noen standpunkt.
    • Nei, dette er sløsing med midlene.


Anbefalte innlegg

Men hvorfor kommer dere ikke med noe informasjon på hovedsidene da?

 

Hadde dere informert medlemmene hadde dere kanskje vært spart for masse kritikk. For vi vanlige dødelige vet ikke noe mere enn det vi leser, og når vi leser det som står på hovedsiden så er det kanskje ikke så rart at dere får masse kritikk. Tenk på det neste gang dere skal gjøre noe, gi litt informasjon.

 

Jeg skal være den første til å innrømme at vi (i Nord) skulle vært med på infoen om Roadshowet. Det er bare å beklage at jeg ikke klarte å få dette til, men det er ikke så lett å stable folk til å arrangere slike ting, og det gikk lengre tid en jeg hadde forventet. Så all den æren går til Nordland, Troms Lokallag og Finnmark Lokallag som skal være med å arrangere dette! Det er fastsatt dato på Finnmarks Roadshow, og det vil være 21.Juni, i Hammerfest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inntil Sigmund selv forteller hvorfor så får man leve i uvitenhet, dette er nok ikke noe styret kommer til å kommentere...og det er forsåvidt greit nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Er det noen som sier at vi ikke skal dit?:)

Hovedstyret skal dit...:D

 

Åh jeg gleder meg allerede :)

 

 

 

Ang. pengebruken til 15års jubileum, venter på å komentere noe til jeg ser et ordentlig budsjett :)

 

200.000,- for 15års jubileum :P

 

???.??? ,- for 20års jubileum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: Nei, jeg ble nekta plent, og hvis jeg nevnte noe om dette på nett at jeg var blitt nektet å stille til valg, så skulle dem kaste meg ut fra klubben, så nå blir jeg vel excludert fra VW-Audi club siden jeg har nevnt, men men, blir jeg borte nå så vet dere i allefall hvorfor :)?

 

akkurat som vi bryr oss.... : klø :

 

Han som ringte begrunnen, blant annet sterkt at jeg ikke passa inn i det gode selskap pga min oppførsel på nett? men er det riktig at det er ledelsen som skal bestemme hvem som får lov til og stille til valg?

 

Inntil Sigmund selv forteller hvorfor så får man leve i uvitenhet, dette er nok ikke noe styret kommer til å kommentere...og det er forsåvidt greit nok.

 

Han har vel strengt tatt åpnet opp for at dette bør belyses selv ved å trekke dette inn i denne tråden ? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat som vi bryr oss.... : klø :

 

Han har vel strengt tatt åpnet opp for at dette bør belyses selv ved å trekke dette inn i denne tråden ? : rolleyes

 

Det er jeg helt enig i, men det får bli opp til han...og så lenge han velger å tie så skjønner til og med jeg at det ikke nødvendigvis er fordelaktig for han selv... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor kommer dere ikke med noe informasjon på hovedsidene da?

 

Hadde dere informert medlemmene hadde dere kanskje vært spart for masse kritikk. For vi vanlige dødelige vet ikke noe mere enn det vi leser, og når vi leser det som står på hovedsiden så er det kanskje ikke så rart at dere får masse kritikk. Tenk på det neste gang dere skal gjøre noe, gi litt informasjon.

 

Så dette bunner i at det mangler informasjon på hovedsidene om HELE turen samt at det ikke foreligger noe konkret budsjett for hva pengene skal brukes til : klø : Og ut i fra det ber du alle om å ta standpunkt til om det er sløsing med midlene? Før det overhodet er noen som vet konkret hva pengene blir brukt til..

 

Det er helt klart lov å være kritisk til beslutninger som blir tatt og hvordan penger blir brukt, men utgangspunktet for denne tråden synes jeg på ingen måte er konstruktiv.

 

Jeg har lest meg frem til det meste om denne turen og har hørt litt på forskjellige treff, bl.a. om hovedpremie som er en betalt tur til Nürburgring, samt at det vil være en gave fra klubben til alle medlemmer som møter opp :) Og med tanke på at de 200.000 også omfatter turen nord for Trondheim synes jeg i grunn ikke det hørtes så vanvittig ut : rolleyes

 

Med en sånn tur rundt til medlemmene treffer man potensiellt flere medlemmer enn det som må forventes å dukke opp på en helg på Rudskogen eller ACR. Hvis vi anslår at det er totalt ca. 1000 medlemmer som stikker innom vognen når den er på tur, nettopp fordi vognen kommer til dem, vil jeg si at dette er bedre bruk av midler enn hvis det dukker opp 500 medlemmer på Rudskogen eller ACR (og det er kanskje tilmed litt i overkant av hvor mange medlemmer som vanligvis dukker opp på et hovedtreff/banetreff : klø :)

 

Klart, for de som brenner for banekjøring kan jeg skjønne at hele denne turen er bortkastet :o Men dere får jo en egen trackday på Rudskogen i år, pluss at det blir et treff i lokalt regi på ACR.. Ser ingen tråder der vi som ikke er for å kjøre på bane klager på at det blir brukt penger på det..

 

Jeg tror det er flere medlemmer enn de som svarer på denne undersøkelsen som synes at den turen er en god måte å se noe til klubben og kjenne at det faktisk blir gjort noe fra centralt hold i klubben i deres lokalområde : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette bunner i at det mangler informasjon på hovedsidene om HELE turen samt at det ikke foreligger noe konkret budsjett for hva pengene skal brukes til : klø : :

 

Du vil vite min mening og hva jeg stemte? :) Dette er SLØSING med pengene, STORMANNSGALSKAP kalles det for der jeg kommer ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigmund Aikio: vi er mange som venter spent på svar på denne ;)

og ja er nysgjerrig av natur ja,hvem er vel ikke det .....he he

 

sitert fra post av: Lars-Inge Andresen

Jeg ser at du la den andre saken død...hvorfor kan du ikke fortelle alle sammen hvorfor det ikke var ønskelig at du stilte til valg? :sitat slutt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vil vite min mening og hva jeg stemte? :) Dette er SLØSING med pengene, STORMANNSGALSKAP kalles det for der jeg kommer ifra.
Så man har ikke lov å gi tilbake litt til medlemmene etter 15 år som klubb altså ?? En ting er iallfall sikkert,større sytepaver skal man faen brette meg lete lenge etter. Enkelte her inne syter å klager å uffer seg samma faen hva som skjer : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror faen slepe meg jeg ikke har lest _EN_ tråd som omhandler diskusjon uten at du Sigmund har kverrulert, syti og bært deg. Noen må jo eksplodere snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vil vite min mening og hva jeg stemte? :) Dette er SLØSING med pengene, STORMANNSGALSKAP kalles det for der jeg kommer ifra.

 

Var egentlig ikke det jeg ville frem til, for det synes jeg gikk veldig greit frem fra første stund.. Det jeg ville frem til var at du ber folk ta et standpunkt før noen engang vet hva som ligger til grunn for budsjettet. Ikke bare at du gir uttrykk for at du ikke er enig i at denne turen skal gjennomføres, men at du kritiserer styret for å sløse bort penger, uten å ha innsikt eller ha bedt om innsikt i hvor mye av dette som går tilbake til medlemmene : rolleyes

 

Som sagt er det helt greit å ikke være enig i alle beslutninger som blir truffet av styret, men synes også man bør være såpass ydmyk at man undersøker litt før man argumenterer så bastant som du gjør ;)

 

Du argumenterer med at man heller skulle gjort noe på Rudskogen eller ACR, noe som begge deler er planlagt (det siste ganske visst på lokalt initiativ, men er jo ikke umulig at de har søkt og fått støtte fra klubben), du legger veldig opp til at de fra styret som deltar på denne turen nødvendigvis må få veldig godt betalt, da det ellers ikke går an å bruke så mye penger på turen, noe som heller ikke er tilfellet. Og så det at det KUN er Sør Norge som får besøk og at det er direkte rasistisk å skrive at klubben nå vil vise seg der medlemmene er.

 

Jeg synes hele denne saken kunne vært grepet an på en helt annen måte, som f.eks å undersøke litt rundt på forumet før du påstår alt dette, samt at du kunne skrevet din mening i denne tråden som allerede eksiterer om emnet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117745

 

Derfor lurer jeg på om hele denne tråden egentlig bunner i at du synes det er manglende informasjon om HELE turen på hovedsidene, samt at du gjerne skulle likt å visst hva som lå til grunn for budsjettet på 200.000,-.. I så fall vil jeg si at både avstemningen og første tråd er lite konstruktive i forhold til det budskapet du vil frem til.. Vil du bare uttrykke ditt misnøye med turen/styret/pengebruken hadde forumet strengt tatt ikke trengt enda en tråd om samme emnet (ref. tråden jeg har linket til her over)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener absolutt ikke at jeg ikke får valutta for pengene her i klubben. Forumet er mer en god nok grunn og kan ramse opp mye annet men ikke det dette handlet om.

 

Men å sitte å se på et slik forbruk som ingen vil svare på blir drøyt. ( om det kan svares på hva pengene går til er jeg fornøyd )

 

Når jeg ble 18 og fikk lappen hadde jeg Vw - de første årene ble jeg ikke med i klubben. Grunnen var at det gikk et rykte rundt her om at det eneste du gjorde med å være med her var å sponse på bilene til de i styret/ "gutteklubben grei". Sier ikke det er sant , men syntes styret/klubben bør ta slikt på alvor å legge frem info hvis det blir spurt etter.

 

Et arogant svar som "dere har valgt et styre - vi vet best - stol på oss" gidder jeg da ikke godta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke selv helt sikker på hvordan det som står i treffpunkt skal forstås Det står jo at jubileumsåret skal "feires" med en karavane mellom Kristiansand i sør til Trondheim. Men det står også at planer om treff på ACR er forbundet med store kostnader og at det er uvisst om prosjektet er strandet.. Ikke desto mindre er det satt av 200.000,- til denne jubileumsturen, og det synes jeg virker som litt vel mye for å kjøre en karavane gjennom sør-midt-Norge

 

Leste denne på en annen tråd Mikael. Ettersom du nå syns det er helt greit å bruke 200.000,- på dette så må vel du ha fått en eller annen info som andre i tråden her ikke har fått.

 

Hvorfor kan ikke LEDER ta ordet og gi info og få klarhet i dette en gang for alle?

Eller klarer han ikke å forsvare hvorfor det er satt av den summen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som i det hele tatt har tenkt over at 200.000.- knapt nok er 8% av de totale medlemms inntektene klubben har i år?

Penger som går til å møte medlemmer flere steder i norge, inkl nordnorge.. Det er premier og gaver til medlemmer som tar seg tid til å komme.. Det er folk som bruker masse tid på å gjennomføre dette for DERE, på frivillig basis.. Dere har i tillegg fått utfyllende svar fra minst en person som sitter i styret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste denne på en annen tråd Mikael. Ettersom du nå syns det er helt greit å bruke 200.000,- på dette så må vel du ha fått en eller annen info som andre i tråden her ikke har fått.

 

Hvorfor kan ikke LEDER ta ordet og gi info og få klarhet i dette en gang for alle?

Eller klarer han ikke å forsvare hvorfor det er satt av den summen?

 

Jeg har ikke annen info enn at det er gaver til alle medlemmer som møter opp, det i seg selv må være litt av en utgiftspost : rolleyes

 

Dessuten er det jo ingen som sier at hele det budsjetterte beløpet MÅ brukes. I og med at en slik tur aldri har vært gjennomført tidligere, kan det være litt vanskelig å kalkulere seg frem til hva de nøyaktige utgiftene til drivstoff, bommer, ferger, campingplasser osv.. Og som Ken Arne har forklart dekker dette beløpet også den del av turen som er nord for Trondheim. Bare utgiftene til drivstoff kan jeg tenker meg kommer til å ta litt av med de avstandene det er snakk om her :o

 

Kan tenke meg hvor mye oppstandelse det hadde blitt hvis man hadde budsjettert med 100.000 for denne turen og de faktiske utgiftene hadde kommet på 150.000. Da hadde det vel blitt skreket om elendig budsjettering og manglende kontroll på utgiftene. Nå er det sikkert gjort litt romslig for å ta høyde for uventede utgifter.

 

Jeg vet ikke noe om hva som skal skje utover det jeg har lest meg frem til, men er - som alle vel har skjønt til nå - veldig positivt innstilt til konseptet med å nå ut til medlemmene. Jeg skulle også veldig gjerne sett et litt detaljert budsjett for denne turen, men jeg er ikke i utgangspunktet negativ til turen som sånn, og med tanke på at budsjettet er lagt opp til at dette året går "opp i opp" (er ført inntekt for 2567k og ført utgift for 2567k) ser jeg det ikke som et problem at styret tar initiativ til en slik tur. Jeg synes det er et stort tiltak for klubben som helhet, men har full forståelse for at samtlige medlemmer ikke er enig med meg. Hadde jeg sett i regnskapet at dette hadde kostet 200k av klubbens oppsparte midler hadde jeg nok ikke vært like positiv nei...!!

 

Men må si at jeg er litt overrasket over at medlemmer er negative til at klubben kommer seg rundt i hele Norge med tanke på hvor mye negativitet det tidligere har vært til at alt foregår på østlandet : klø : Hva er det som må til for å gjøre flest mulig fornøyd liksom :confused:

 

Edit: mitt sitat fra tidligere var før det dukket opp informasjon om at denne turen omfattet HELE Norge, og da var jeg like skeptisk som mange andre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet om RoadShow i år er helt rettsmessig at det dukker opp, og medlemmer som møtte opp på årsmøte stilte også spørsmålet hvor jeg forklare litt med tanken bak, og ikke minst om fordelingen av kroner og øre.

 

Styremedlemmer over har besvart spørsmålene i denne tråden allerede, så håper mye er avklart. Men i verden av økonomi er det alltid to sider av en post, og det å bare se utgiftene kan nok gi er uriktig bilde og skape spørsmål. Viktig å huske på at det ofte er en inntektspost også.

 

For å si to ord om RoadShow så er dette basert flere faktorer. En faktor er medlemmene selv som opp igjennom årene har ytret ønske om at vi sentralt fokuserer mer utenfor Oslo og omegn. I og med at jeg bor langt fra Oslo selv så ser jeg viktigheten av nettopp dette, og ideen ble da å arrangere noe ute i regioene. For å presse dette inn tidsmessig måtte jeg plukke 8 byer i Norge som dere nå kjenner til.

 

Det ble aldri i min artikkel på hovedsiden, eller har aldri i min kommunikasjon sagt at vi ikke skal være i Nord-Norge. Men på grunn av at RoadShow'et som går i Sør-Norge ikke har mulighet for å gå i Nord-Norge, så ventet vi med å lansere informasjon om dette frem til vi hadde noe konkret og komme med. I min kommunikasjon har jeg derfor hele veien informert om at vi også vil dukke opp i "andre byer". Hvem som tok konklusjonen med at vi ikke skulle til Nord-Norge kan jeg ikke vedkjenne meg.

 

I tillegg til at vi nå gjør noe ute hos medlemmene skal jeg ikke legge skjul på at vi slår flere fluer i samme smekk her. Samarbeidet med de lokale forhandlere og Harald A. Møller har vi jobbet med i mange år. For at medlemmene skal få en bedre gjengjenningsfaktor hos forhandleren og få bedre fordeler så ønsker vi å legge fokus på og samareide med disse. Det å legge RoadShow til de lokale forhandlere er en tillitserklæring mellom oss og den lokale forhandleren. Selvfølgelig får forhandleren ekstra oppmerksomhet fra sine kunder den dagen, men dette kommer også oss medlemmer til gode; flere trivelige medlemmer i klubben.

 

Et annet aspekt av å være på veien er også markedsføringsfaktoren bak det hele. I de 15 år vi nå har eksistert har vi faktisk aldri brukt kroner på direkte markedsføring. Det nærmeste vi har kommet er vår messedeltakelse, men annonser o.l har vi aldri foretatt oss. For å kunne bli oppfattet enda mer seriøst hos partnere rundt om i Norge så er det viktig at vi er flinke med å markedsføre oss på riktig måte. Dette kommer igjen medlemmene tilgode iform av avtaler og muligheter.

 

Dette som har kommet opp at jeg (og de som er med) får oss en 2 ukers betalt ferie kan nok være så. Ja, kostnader på kjøringen er dekket av budsjettet... men at det blir noe ferie og kjøre om nettene for å rigge opp og ned RoadShow på dagene og arrangere et tett program hver dag, det er jeg ikke så sikker på. Det er et slitsomt og meget krevende prosjekt vi har foran oss, og vi er kun to stykker som tar på oss ansvaret. Gode medlemmer som vi har i regionene så får vi nok god hjelp der ute.

 

Budskapet mitt her er selvfølgelig at dette (som det meste annet) er godt planlagt og tenkt igjennom fra hovedstyret sin side. Vi invisterer penger i noe som går tilbake til medlemmene i form av mange faktorer, og disse har jeg nå skrevet litt om over her. Budskapet er at jeg og Roger tar ut to uker ubetalt ferie fra jobb for å jobbe konstruktivt for klubben.

 

Dette er nok ukjent og skummelt for mange siden vi ikke har gjennomført noe lignende tidligere, men jeg har god tro på at dette vil være positivt for både klubben som organisasjon og for medlemmene våres.

 

... og for de som har muligheten til å møte opp i de byene vi er i så er det MYE spennende å hente inn som medlemmer. Vi har med en kolleksjon av profileringsartikler som er unike for RoadShowet og generelt fra klubben. Vi har med premier og morsomme konkurranser som dere kan delta i og skal ellers har god fokus på at våre medlemmer skal føle seg stolte av klubben sin. Konkurransene er ei heller knyttet til bil slik at alle medlemmer kan delta.

 

Økonomi

Så var det dette jeg innledet med utgifter og inntekter. Ja, 200 000 er satt av på utgiftsposten men også regner vi med inntekter. Og først kan jeg spesifisere litt hva som ligger i disse 200 000 på utgiftsiden:

 

120 000 - Ca. sum i premier og gaver som oppmøtte medlemmer skal ta nytte av

50 000 - Innkjøp av profileringsartikler

10 000 - Profileringsartikler og markedsføring av RoadShow

20 000 - Driftskostnader RoadShow Sør- og Nord-Norge

Totalt kr. 200 000,-

 

På inntektsiden ser det slikt ut:

 

50 000 - Salg av profileringsartikler

10 000 - Kontantstøtte fra Sponsorer

Totalt: kr. 60 000,-

 

Differansen er da kr. 140 000,- som dette koster oss, og med 120 000,- av disse som går direkte tilbake til medlemmene så sitter vi igjen med et reelt forbruk på kr. 20 000,- Og det tror jeg verdien i form av seriøsitet, samarbeid med forhandlerne, partner osv. er vel verdt.

 

Når ellers setningen dukker opp om at det "bare er å informere" og "hvorfor informerte dere ikke om dette med en gang", så er det helt ærlig ikke lett å informere om alt og alle detaljer til en hver tid. Som innvalgt av våre egne medlemmer håper vi at våre medlemmer har tillit til den jobben vi gjør. Når vi informerer om overordnede prosjekter som f.eks RoadShow så håper vi våre medlemmer har tilliten til at dette er gjennomtenkt og gjøres for medlemmenes- og organisasjonens beste.

 

Jeg setter stor pris på deres tilbakemeldinger og konstruktive innspill tar vi alltid med oss. Det er faktisk medlemmenes egne innspill som har satt igang dette RoadShow'et. Dere er også hjertelig velkommen til å spørre meg eller slå av en prat på arrangementene rundt om i landet da jeg er rundt på det aller meste. Både e-post og telefonnummer til oss i hovedstyret ligger under "Om oss" på hovedsidene og vi hører alltid fra dere hvis det er noen spørsmål.

 

Håper dette avklarer og besvarer noen spørsmål, så gleder jeg meg storslagent til å møte medlemmene rundt om i landet på denne reisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dette avklarer og besvarer noen spørsmål, så gleder jeg meg storslagent til å møte medlemmene rundt om i landet på denne reisen.

 

Det malte ivertfall meg et annet bilde:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det malte ivertfall meg et annet bilde:)
Tipper mange fikk et nytt bilde.......men her i klubben er det jo mange som skyter først,å kanskje muligens spørre etterpå : rolleyes Flott gjort av Skotner å legge frem alt det økonomiske rundt denne turen her. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper mange fikk et nytt bilde.......men her i klubben er det jo mange som skyter først,å kanskje muligens spørre etterpå : rolleyes Flott gjort av Skotner å legge frem alt det økonomiske rundt denne turen her. :)

 

 

Sant nok, men alt dette hadde vært unngått om Andreas hadde lagt ut dette FØR han presenterte dette på hovedsidene. For jeg skjønner jo at folk reagerer når klubben skal bruke 200 000 på en jubileums-turnè uten å forklare hvordan de skal brukes... :)

 

Kanskje noe å tenke på til neste gang... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide! Er ikke noe snakk om å skyte først og spørre etterpå. Er jo rimelig lenge siden planene ble publisert på hovedsiden, man kunne vel enkelt og greit skrevet ned kostnadene der? Kan ikke se at det er så vanskelig, disse tallene er tross alt skrevet ned tidligere da disse planene ble lagt.

 

Personlig så synes jeg klubben fungerte mye bedre da vi var mye mindre. Ser heller ikke poenget for en non-profit (der ingen skal tjene penger) å vokse seg så store de bare kan. Mange kokker, mye søl....

 

Men men, bra vi endelig fikk noen tall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et greit svar. Og som du sier så er det ikke så greit å informere alle. Men jeg syns vel at dette burde kommet inn tidligere i tråden her. Er jo noen fra hovedstyret som har kommet med noen utsagn her som absolutt ikke har vært avklarende, heller at det skaper mer debatt og irritasjon.

 

For eksempel :

For vi arrangerer ikke de vanlige treffene?

 

Det jobbes ikke med ett ACR treff?

 

Du verden...... stormannsgalskap

 

 

Dette er vel egentlig unødvendig når det bare er å skrive et slikt innlegg du gjorde nå som inneholder det folk faktisk skriker etter.

 

Du kan nok bli en bra leder Andreas, bare du vinner tilliten til "kranglefantene" her inne. Og INFORMASJON er vel ett stikkord her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skriver i mitt innlegg så er det nok mye vi kan informere mer om og tidligere om. Men det er dessverre begrenset hvor mye vi klarer og informere om til en hver tid, og ikke minst hvor detaljert. Vi vil ei heller aldri kunne informere så tilstrekkelig at det ikke dukker opp spørsmål i etterkant.

 

Det er med dette det er to ting jeg ønsker man skal huske på:

1. Avgjørelser hovedstyret og VW-Audi Club Norwegen tar er jeg alltid innvolvert i og informert om. Har dere spørsmål er det derfor bedre å ta en telefon til meg (tlf.nr 45026600) enn å poste dette på forumet. Jeg er dessverre ikke så mye på forumet om andre, og det er mindre sannsynlig at de andre medlemmene kan detaljene om avgjørelsene. Besvarer jeg ikke telefon, så legg igjen en beskjed og jeg ringer opp igjen.

 

2. Vi informerer så godt som vi kan, men som nevnt klarer vi nok aldri og informere 100%. Noen spørsmål vil alltid dukke opp. Det er i disse tilfellene jeg ber om tillit til våre avgjørelser. De som nå sitter i hovedstyret er en utrolig flott gjeng som er profesjonell i sitt arbeide og er valgt inn av medlemmene selv. De avgjørelsene som vi tar sammen gjør vi alltid i medlemmenes beste og håper vi kan vinne den tilliten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da fikk vi jo oppklart endel da, men dette burde styre ha kommet med før folk begynte å murre i krokene, inkludert meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et meget bra svar.

 

Stå på, du gjør en enormt bra jobb.

 

PS - i og med at dere har en ledig dag i mellom Stavanger og Bergen hadde det vert topp med et stopp i Haugesund den dagen :) Det er en søndag og burde gå greit å få dratt inn en del folk. Tror også møller her lokalt hadde vert sammarbeidsvillig der. ( Kan eventuelt høre med de jeg ).

 

Det vil være billigst for meg å kjøre til Stavanger - men det vil koste meg 350 kr i bommer å ferjer. Så er liksom litt kjedelig.

Bergen er betydelig dyrere. ( rundt 700 ? ) Vi er en gjeng som holder til i mellom der også :)

 

Edit : Lederen på Audi avdeligen er jo faktisk medlem her så er bare å sende en pm det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter også på svar, hvorfor kan du ikke bare svare Sigmund? Det er deffo noe som du ikke vil skal komme ut, siden du overser det bare ved å poste andre ting.

 

EL

Ja nå har han fått svar på det meste han lurte på......;) Men han har ikke svart enda..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.