Anbefalte innlegg

Felles avreise fra Shell tvers overfor Momarkedet kl. 09:00 i morgen. Veit ikke om noen konvoi fra noe sted før det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avreise fra Shell tvers overfor Momarkedet kl. 09:00 i morgen. Veit ikke om noen konvoi fra noe sted før det.

 

ok, ingen senere på dagen da? Vi kjører nok over svinesund og udevalla..fra Fredrikstad i 14-15 tiden. Hold av en plass til en 79 Golf GTI!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avreise fra Shell tvers overfor Momarkedet kl. 09:00 i morgen. Veit ikke om noen konvoi fra noe sted før det.

 

ok, ingen senere på dagen da? Vi kjører nok over svinesund og udevalla..fra Fredrikstad i 14-15 tiden. Hold av en plass til en 79 Golf GTI!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avreise fra Shell tvers overfor Momarkedet kl. 09:00 i morgen. Veit ikke om noen konvoi fra noe sted før det.

 

Vi møtes nok bare der tenker jeg. Evt møteplasser og kolonner før det vil bare bidra til at enda fler er forsinket til momarkedet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avreise fra Shell tvers overfor Momarkedet kl. 09:00 i morgen. Veit ikke om noen konvoi fra noe sted før det.

 

Vi møtes nok bare der tenker jeg. Evt møteplasser og kolonner før det vil bare bidra til at enda fler er forsinket til momarkedet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor går turen videre fra shell da? Hvor krysser dere over til sverige? Er første gang jeg skal på bugrun, og kommer fra trøndelag, så vet ikke helt hvor jeg skal kjøre..Navi`n sa via kongsvinger og inn i mot karlstad da..Kjører dere samme veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor går turen videre fra shell da? Hvor krysser dere over til sverige? Er første gang jeg skal på bugrun, og kommer fra trøndelag, så vet ikke helt hvor jeg skal kjøre..Navi`n sa via kongsvinger og inn i mot karlstad da..Kjører dere samme veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor går turen videre fra shell da? Hvor krysser dere over til sverige? Er første gang jeg skal på bugrun, og kommer fra trøndelag, så vet ikke helt hvor jeg skal kjøre..Navi`n sa via kongsvinger og inn i mot karlstad da..Kjører dere samme veien?

 

De som kommer via Mysen/momarkedet ender opp i Karlstad. Husker ikke helt hvor lang tid man bruker fra Mysen til Karlstad, og jeg antar at det vanlige stoppet på bolaget rett over grensa også skal gjøres i år.

 

Blir omvei for deg å kjøre via Mysen så ta Konsgvinger --> Karlstad og heng deg på der.

 

Ett par stk. som kommer i den kolonnen deler sikkert mobilnr med deg slik at dere kan ha kontakt før Karlstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor går turen videre fra shell da? Hvor krysser dere over til sverige? Er første gang jeg skal på bugrun, og kommer fra trøndelag, så vet ikke helt hvor jeg skal kjøre..Navi`n sa via kongsvinger og inn i mot karlstad da..Kjører dere samme veien?

 

De som kommer via Mysen/momarkedet ender opp i Karlstad. Husker ikke helt hvor lang tid man bruker fra Mysen til Karlstad, og jeg antar at det vanlige stoppet på bolaget rett over grensa også skal gjøres i år.

 

Blir omvei for deg å kjøre via Mysen så ta Konsgvinger --> Karlstad og heng deg på der.

 

Ett par stk. som kommer i den kolonnen deler sikkert mobilnr med deg slik at dere kan ha kontakt før Karlstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi fått alt av lys til å virke på FK-Golfen, bytta fanger og satt på den som var der orginalt. Vifta er også fiksa, har ikke belter i bilen men siden jeg er utstyrt med DIGER airbag naturale bør det gå greit.

 

Kjenner det kribler i pungen nå... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi fått alt av lys til å virke på FK-Golfen, bytta fanger og satt på den som var der orginalt. Vifta er også fiksa, har ikke belter i bilen men siden jeg er utstyrt med DIGER airbag naturale bør det gå greit.

 

Kjenner det kribler i pungen nå... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sees vi på besinstasjonen på manglerudtoppen kl 8 og mysen kl 9 i morgen som vanlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sees vi på besinstasjonen på manglerudtoppen kl 8 og mysen kl 9 i morgen som vanlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kl. 9!

 

Gleder meg!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kl. 9!

 

Gleder meg!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sees vi på besinstasjonen på manglerudtoppen kl 8 og mysen kl 9 i morgen som vanlig :)

 

Hvem besnsinstasjon er dette? Shell som i fjor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sees vi på besinstasjonen på manglerudtoppen kl 8 og mysen kl 9 i morgen som vanlig :)

 

Hvem besnsinstasjon er dette? Shell som i fjor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Martin. Samme som i fjor. Sees i morgen, nå tror jeg det er på tide å pakke litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Martin. Samme som i fjor. Sees i morgen, nå tror jeg det er på tide å pakke litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Martin. Samme som i fjor. Sees i morgen, nå tror jeg det er på tide å pakke litt.

 

Ok sees. Ja får vel pakke litt nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Martin. Samme som i fjor. Sees i morgen, nå tror jeg det er på tide å pakke litt.

 

Ok sees. Ja får vel pakke litt nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sees på Mantorp!! Dukker opp i kart-bilen...!! : smil : Som ser ut til å bli pakkeselet for BugBoys-gjengen...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sees på Mantorp!! Dukker opp i kart-bilen...!! : smil : Som ser ut til å bli pakkeselet for BugBoys-gjengen...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Martin. Samme som i fjor. Sees i morgen, nå tror jeg det er på tide å pakke litt.

 

Faen, jeg må pakke jeg og... : eek :

 

Fikk orden på bilen ja?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Martin. Samme som i fjor. Sees i morgen, nå tror jeg det er på tide å pakke litt.

 

Faen, jeg må pakke jeg og... : eek :

 

Fikk orden på bilen ja?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.