Anbefalte innlegg

2010 Raka, 2010! (er et enkelt forbehold der men det er ikke skole!)

 

ja det jo neste år akkurat som i år som i fjor : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at jeg hiver ut stolene i bilen om jeg ikke finner meg interiør til vi drar, kjøer nedover med bare førerstol, regner med det er et lite marked med gode gamle deler nedpå dær også, så kanskje man er heldig å kommer hjem med interiør:)

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at jeg hiver ut stolene i bilen om jeg ikke finner meg interiør til vi drar, kjøer nedover med bare førerstol, regner med det er et lite marked med gode gamle deler nedpå dær også, så kanskje man er heldig å kommer hjem med interiør:)

 

mvh

stian

 

lite med så nye delere som du skal ha gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel til at jeg å kona tar en tur på dette.. Håpe d er så bra som alle sier da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å se ut som jeg har einser klar for å bli med en tur jeg også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at det er få folk fra trøndelag og oppover som skal til bugrun.

 

så jeg har en co-pilot plass!

 

om noen har lyst til å sitte på til bugrun kan de få kartleser stolen.

 

ta kontakt på pm så tar vi det derifra!

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir 3 noobs som skal nedover. Hvordan fungerer dette med camp? Er det bare å møte opp? Hva er kostnader for camp, inngang etc.? Fant veldig lite info om dette på bugrun.se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PRISERNA!

Allt det här ingår i entréavgiften:

Körning på banan med egen bil, både racing och dragracing under två dagar

(självklart endast VW),

Testa bilen på rullande landsväg (lördag och söndag, anmäl dig för en plats),

Camping inne på Mantorp Park hela helgen,

Läktarplats både lördag och söndag,

Stort Bug Run-party med livemusik på lördag kväll.

Ingen extra kostnad för att ta in din VW på området, däremot ska alla personer i bilen betala entréavgift. Barn t.o.m. 15 år går in gratis i vuxens sällskap.

 

Alla VW får utan extra kostnad delta i utställningen. Det finns hela 25 utställningsklasser.

 

Entrépriser Bug Run 2009:

 

Helgbiljett fredag-söndag: 350 kr

Helgbiljett lördag-söndag: 300 kr

Endagsbiljett lördag: 300 kr (du betalar 300 kr för helgbiljett vid entrén, men åker du hem före kl 18 på lördagen får du tillbaka 50 kr i entrén)

Endagsbiljett söndag: 150 kr

 

Tyvärr kan vi inte ta kortbetalning. Och vi uppskattar om du har jämna pengar redo när du kommer till entrén, så går det fortare. Tack!

 

Välkommen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyvärr kan vi inte ta kortbetalning. Och vi uppskattar om du har jämna pengar redo när du kommer till entrén, så går det fortare. Tack!

 

Välkommen!

 

 

Dette er ett viktig punkt da svenskene ikke har skjønt at vi er i 2009 og bruker kort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ett viktig punkt da svenskene ikke har skjønt at vi er i 2009 og bruker kort!

 

Tenk deg den ekstra kø'en når alle skal trekke kort i døra og transaksjoner til x antall banker skal inn. avtaler med am ex, mastercard, visa ++ et rent helvete faktisk. jeg forstår de godt at de vil ha cash. er minibank rett ved siden av og man burde ha cash til diverse småtteri gjennom helga uansett.

 

Dukker alltids opp noe på markedet man vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PRISERNA!

Allt det här ingår i entréavgiften: ...

Takk skal du ha. Tydelig at jeg ikke har lest godt nok : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ett viktig punkt da svenskene ikke har skjønt at vi er i 2009 og bruker kort!

 

Det samme gjelder når du skal handle "gull" på swap-meeten og ikke minst T-skjorter av franskmannen;). Uten kontanter blir det vanskelig å få seg frokost bab-talrik:D også (noe du naturligvis er klar over. Dette er mest til info for de "uinnvidde";)).

 

Sagt med reine ord: Ta med passe mye kontanter. Det som blir til overs kan man alltids søle bort på "kinaputter og porr" (som det het i gamle dager) på Svinesund ved en seinere anledning:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt pm på forumet eller facebook til de som jeg har på lista til t-skjorter. Hvis det er noen her som føler at de skal være på den lista men ikke fått melding ta kontakt. Ellers gleder man seg veldig nå. Selv om bilen står med snuta i været og venter på motorbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da klarte jeg jaggu å avverge at hele helga ble avlyst for min del.

Var planlagt en migrering av ett selskap BR-helga, men heldigvis tok prosjektleder hensyn og flyttet det til helga etter :D *puuh*

 

Nå gjenstår det bare å få ferdig bilen. Ser bra ut så langt og jeg har enda 2 HELE uker igjen. *krysse fingre og bein*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da klarte jeg jaggu å avverge at hele helga ble avlyst for min del.

Var planlagt en migrering av ett selskap BR-helga, men heldigvis tok prosjektleder hensyn og flyttet det til helga etter :D *puuh*

 

Dette treffet har alltid vært høydepunktet, men i år må jeg melde pass.

 

Det lønner seg å sjekker kalenderen før man avtaler eventer med sin mor og samboer.. Den slags ting kan man ikke kanselere ubemerket, Så for husfredens skyld må jeg melde pass i år..

 

God tur alle sammen! Måtte den raskeste bilen vinne cannonball-run-et til bolaget..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt pm på forumet eller facebook til de som jeg har på lista til t-skjorter. Hvis det er noen her som føler at de skal være på den lista men ikke fått melding ta kontakt. Ellers gleder man seg veldig nå. Selv om bilen står med snuta i været og venter på motorbytte.

 

Jeg vil gjerne også ha en T-shorte;) Str. L

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian og jeg skulle også gjerne hatt t-skjorter, men vi er jo rookies, så vi får vel ikke første året? Kan dere ikke ordne slik at noen "innenfor" kan verve (og gå god for) rookies? : smil : Bjørnar stiller sikkert som "garanti" : haha : (Bjørnar vi kan ta på PM vervepremien i såfall - kan si såpass at den er fuktig, brun og du merker den i hue :nana:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva var det dere ikke skjønte med å ta det på pm a :P får se da vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

 

Tenkte å ta turen,men lurer på litt siden jeg ikke har vært der før.

Må jeg sitte ved bilen å passe på den hele tiden eller kan jeg med god samvittighet gå rundt å nyte treffet uten å være redd for bilen?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

 

Tenkte å ta turen,men lurer på litt siden jeg ikke har vært der før.

Må jeg sitte ved bilen å passe på den hele tiden eller kan jeg med god samvittighet gå rundt å nyte treffet uten å være redd for bilen?;)

 

du parkerer der hvor du har teltet ditt igjennom hele helgen, søndag er det utstilling. så etter forholdene trygt.. det har hendt mindre hendelser noen år, men med tanke på alle 100talls biler og tusenvis av mennesker så er det minimalt og ikke mindre trygt enn å parkere ved butikken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg sitte ved bilen å passe på den hele tiden eller kan jeg med god samvittighet gå rundt å nyte treffet uten å være redd for bilen?

 

For haugevis av år siden var det noen som en bæsja på ei Boble på natta.

Ja, helt sant!

 

Sjøl har jeg vært med på å slippe Köttbullar ned i en stingerpipe på en Beach Buggy.

Det ble en artig oppstart morran etter : haha :

 

En annen gang la Steinar Solgård seg i sovepose på bakken helt inntil Bobla og sovna som en stein.

Da han våkna på morran hadde noen omsorgsfullt rammet inn ham og soveposen med tomme ølbokser.

Det er kjærlighet det!

Og bilen fikk noen av de gjeveste premiene dagen etter.

 

Så jeg anbefaller at du legger ut selvskudd rundt bilen ;)

Skulle den få noen skader, kjøper jeg den gjerne i etterkant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar;) Får bare ta sjangsen å håpe det går bra (selv om jeg er litt betengt): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar;) Får bare ta sjangsen å håpe det går bra (selv om jeg er litt betengt): rock :

 

Det går nok veldig bra skal du se;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra først 14 dager på sjøen og så satse på nye felger (på ny bilen ;) til br men tur blir det =) skal bli bra og se nordens beste vw- samlet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så litt svart ut for at det ble noe BugRun på meg i år! Gåen girkasse i ovalen og Polo'n har jo fremdeles ikke skilter! : gråter :

Men har mest sannsynlig fått lånt en VW av noe nyere årgang... Så da sees vi på Mantorp... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.