#176 Skrevet Januar 27, 2009 Blir antagligvis 6 stk VR6 Turbo biler som drar ned på torsdag. 1xVento, 4xGolf mk3 og 1xJetta mk2.Alle har sagt seg villig til å bli med. Og nå som vi har så god tid til å planlegge mtp fri fra jobb/familie så er det lettere å gjennomføre. Vi har ju snakka om at ja ska bli me hvis det blir bil på mej til den tiden. Bug run treffet står ju veldigt høgt opp på min ønsketreffliste. Men det er bare å se hur det går. Tiden går fort og snart er der mai. Men hadde vart kjekt at få med sei dette treffet i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Januar 27, 2009 turen går TIDLIG torsdag så vi er 100% sikre på at vi får nok plass. Vi blir garantert mange flere en i fjor og allerede da slet vi med plass selv om vi hadde god plass til å begynne med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Januar 27, 2009 Jeg gir blanke F i når på torsdag vi drar, jeg er med uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Januar 27, 2009 man reiser jo onsdagen da:P haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Januar 27, 2009 Til Mantorp skal vi...! om det så er " I FILLER" ...!. Satser på Torsdag her og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Januar 27, 2009 man reiser jo onsdagen da:P haha God tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Januar 27, 2009 onsdag ja, hmm da begynner vi å snakke tidlig avreise Men jeg er med tidlig torsdag uansett, og gud steike som jeg gleder meg!! ohh forresten bare 129 dager igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Januar 27, 2009 er vel nesten så man bare kan stoppe på veien opp igjen fra wørthersee og campe på mantorp hele uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Januar 27, 2009 er vel nesten så man bare kan stoppe på veien opp igjen fra wørthersee og campe på mantorp hele uka DET hadde ikke vært helt feil Apropos Wörthersee? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Januar 30, 2009 har jeg ny motor i einsern er jeg med lett! håper det blir noen flere fra trøndelagen som skal nedover, kjipern å kjøre alene et godt stykke. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Januar 31, 2009 Mulig jeg henger meg med om passaten er oppe å brummer innen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Februar 17, 2009 Vi har ju snakka om at ja ska bli me hvis det blir bil på mej til den tiden. Bug run treffet står ju veldigt høgt opp på min ønsketreffliste. Men det er bare å se hur det går. Tiden går fort og snart er der mai. Men hadde vart kjekt at få med sei dette treffet i år. Jeg vurderer også BugRun til sommern og hadde hvert artig å treffe på deg Jimmie er vel nesten så man bare kan stoppe på veien opp igjen fra wørthersee og campe på mantorp hele uka Det er noen år siden vi var der sammen sist, så er vel på tide igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Februar 18, 2009 Jeg vurderer også BugRun til sommern og hadde hvert artig å treffe på deg Jimmie Takk detsamme. Da satser vi på at det blir BR i år:) Har ju endelig komt mej igång med bilen min, så no MÅ ja bli ferdig. Vi snakkes Roy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Februar 18, 2009 nå sitter jeg på 95% av alle delene jeg trenger til 3,5 vw produkt så jeg burde nå få klart å dra i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Mars 27, 2009 ja ja folkens, 71 dager igjen and counting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Mars 27, 2009 ja ja folkens, 71 dager igjen and counting Blir helt sjef!!: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Mars 27, 2009 Skulle så gjerne ha blitt med. Får stå på litt fremover nå. Må leve og kose seg utenom bil filla også. Ikke kaste bort alt på den:) Viktig det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Mars 27, 2009 Jeg har MYE å gjøre om cab'en skal bli kjøreklar til BR gitt. Men skal absolutt prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Mars 28, 2009 Jeg har MYE å gjøre om cab'en skal bli kjøreklar til BR gitt. Men skal absolutt prøve Pøh, du har da ikke mye igjen Jeg har også tenkt meg til BR med Manila.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Mars 28, 2009 Skulle så gjerne ha blitt med. Får stå på litt fremover nå. Må leve og kose seg utenom bil filla også. Ikke kaste bort alt på den:)Viktig det. Er viktig å få blitt med på Bugrun Kristian. Du har nok av tid til å slappe av og kose deg med ikke bilrelaterte ting etter Bugrun;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Mars 28, 2009 Er viktig å få blitt med på Bugrun Kristian. Du har nok av tid til å slappe av og kose deg med ikke bilrelaterte ting etter Bugrun;) Du har rett, men tenker jo litt på lommeboka også. I det siste har den fått smake litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Mars 28, 2009 Pøh, du har da ikke mye igjen Jeg har også tenkt meg til BR med Manila.. Hehe.. Jammen du ER jo pågangsmot da! Går ikke like fort her i gården 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mars 28, 2009 Du har rett, men tenker jo litt på lommeboka også. I det siste har den fått smake litt. Er jo snart feriepenger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 1, 2009 HOHOHO... noen linseluser som kjenner seg igjen????? http://bugrun.com/ EDIT: FILMTRAILER 2009 http://bugrun.com/?BUG_RUN_2009%3A_DAGS_ATT_B%D6RJA_LADDA_F%D6R_5-6-7_JUNI%21::FILMTRAILER_BUGRUN_2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 2, 2009 (endret) der ja, hehehehe gode gamle minner bilen min er så vidt med på den filmen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...