Anbefalte innlegg

ja ja folkens, nedtellingen fortsetter og nå er det bare 56 dager igjen til avreise.

Sittet og sett gjennom masse gamle bilder fra de tidligere treffene og satser på like god stemning og bra vær i år også :D

 

"keep on rollin people" : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig jeg blir ferdig bygd til denne helga asså. Synd at det kræsjer med VACN treffet. Men da er det jo mindre VW biler på Våler banen som lager kø for disse Audi gutta. Så det er jo fint:) Eller, hvordan var dette igjen?

Skal ikke stå på midler for å bli ferdig iallefall, det er klart. Her skal det skrues.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy fader som jeg skal slite for å rekke dette :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heldigvis biler som er klare for avreise om de ikke blir solgt... (tvilsomt at Passaten blir solgt da)

 

Dette ser jeg fram til... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det bare 1,5mnd til BR. gleder meg mer og mer etter at jeg er ute å kjører cabben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe t-skjorter i år eller? finnes det en annen tråd for det eller ikke blitt prata på ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir T-skjorter. Men ikke for alle :/ Har vel bestemt "oss" for at det ikke skal strøs t-skjorter rundt i hytt og gevær og beholde det innenfor "kjernen" i camp norwegen. Dels på grunnlag av mange ukjente fjes som dukker opp og man ikke alltid ønsker å få et dårlig rykte på en hel gjeng fordi det kan være noen sorte får med i gjengen.

 

Dette er ikke noe som man gjør for å sperre ut noen. Men heller å ha det litt mere samlet. Vi kommer fortsatt til å holde av plass til de som ønsker å campe sammen med oss. for vi ønsker jo såklart å samle alle nordmennene på et sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En stk str. snill hest takk... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner å glede meg nå:D

 

hvem blir det enklest at jeg kjører sammen med? virker som det er lite folk fra trøndelag og oppover som skal dit.

 

hamar folket hadde kanskje vært det enkleste?

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner å glede meg nå:D

 

hvem blir det enklest at jeg kjører sammen med? virker som det er lite folk fra trøndelag og oppover som skal dit.

 

hamar folket hadde kanskje vært det enkleste?

 

mvh

stian

 

Kan bare slenge deg med oss, vi reiser en gjeng fra hamar torsdag men er litt usikker på hvem som drar enda, men det pleier da og være noen. Bare å slå følge om du vil :) bare moro det!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare slenge deg med oss, vi reiser en gjeng fra hamar torsdag men er litt usikker på hvem som drar enda, men det pleier da og være noen. Bare å slå følge om du vil :) bare moro det!: vinke :

 

da satser jeg på det:) alltid morro å treffe nye folk! greit å ha camp ved sammen med landsmenn også:D

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da satser jeg på det:) alltid morro å treffe nye folk! greit å ha camp ved sammen med landsmenn også:D

 

mvh

stian

 

Ikke nos stress det vettu , alltid like hyggelig å bli kjent med andre i klubben fra andre fylker også.

Bare å begynne å samle en bra og solid gjeng der nordpå og komme nedover så dere er her til torsdag morgen for videre cruising inn i "EU" landet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med bestilling av Camp Norwegen-trøyer i år? Og hvilke farger går gjengen for på 2009-utgaven?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med bestilling av Camp Norwegen-trøyer i år? Og hvilke farger går gjengen for på 2009-utgaven?

 

Det blir T-skjorter. Men ikke for alle :/ Har vel bestemt "oss" for at det ikke skal strøs t-skjorter rundt i hytt og gevær og beholde det innenfor "kjernen" i camp norwegen. Dels på grunnlag av mange ukjente fjes som dukker opp og man ikke alltid ønsker å få et dårlig rykte på en hel gjeng fordi det kan være noen sorte får med i gjengen.

 

Dette er ikke noe som man gjør for å sperre ut noen. Men heller å ha det litt mere samlet. Vi kommer fortsatt til å holde av plass til de som ønsker å campe sammen med oss. for vi ønsker jo såklart å samle alle nordmennene på et sted.

 

slik blir det. ;) det er lenge igjen til Br. og ting skal gås gjennom med "kjernen" før vi bestemmer oss for noe som helst. for totalt ukjente folk og 1'st timers til BR så blir det ikke aktuellt med t-shirt desverre. litt prøveperiode må det være :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "prospecktperiode" blir det nesten som i "de berømte MC-klubbene";).

 

Har allererede tenkt de første tankene på farge og mitt forslag er Gulf-blå med orange skrift: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

im in :D med boble , jetta , golf 1 , 2 ,3 eller 4 er enda uvisst :P kjekt å ha noe å velge i mellom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "prospecktperiode" blir det nesten som i "de berømte MC-klubbene";).

 

Har allererede tenkt de første tankene på farge og mitt forslag er Gulf-blå med orange skrift: ja :.

 

Det var et utmerket forslag min gode mann... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "prospecktperiode" blir det nesten som i "de berømte MC-klubbene";).

 

Har allererede tenkt de første tankene på farge og mitt forslag er Gulf-blå med orange skrift: ja :.

 

og det forslaget trumfer nok gjennom ganske bra. ;) men vi tar t-skjorte praten videre i annen tråd senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, heldige dere som får dra til BugRun i det minste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

senere!? vi skal jo dra snart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, heldige dere som får dra til BugRun i det minste :)

 

ja det er jo frivillig det... dette har vi snakka om Ola :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss.. skal dere til BR i år også?? ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss.. skal dere til BR i år også?? ;):D

 

ja og du ruller vel i år inn for egen maskin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja og du ruller vel i år inn for egen maskin?

 

Satser på det. Det vet vi om ett par ukers tid. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er jo frivillig det... dette har vi snakka om Ola :P

2010 Raka, 2010! (er et enkelt forbehold der men det er ikke skole!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.