Snart på tide med vinterdekk!

Anbefalte innlegg

generelt: is er glatt!

 

heilt riktig ;) ska godt gjøres at piggfritt er bra på is..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Is er glatt ja..

40-50km/t, trilla i 4. gir og plutseli var der null grep.. Sykeste jeg har vært borti.. Alle som skulle stoppe og se om jeg fikk hjelp bare sklei forbi når de skulle stoppe opp.. menst noen kom sidelengs.. Slik jeg har sett på nyheter, hvor folk ikke klarer å gå engang.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Is er glatt ja..

40-50km/t, trilla i 4. gir og plutseli var der null grep.. Sykeste jeg har vært borti.. Alle som skulle stoppe og se om jeg fikk hjelp bare sklei forbi når de skulle stoppe opp.. menst noen kom sidelengs.. Slik jeg har sett på nyheter, hvor folk ikke klarer å gå engang.. :(

 

Ja, var borti noe likt i fjor vinter selv. Helt syk. Håper det gikk bra med bilen din da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye som ble skadet enna..

Pappa skal ha av fronten.. Jeg er i Bergen igjen nå så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute en tur i går jeg å og kan ikke si at nokian 4-kant pigg på passaten til far funka noe serlig på føret som var i går! Hvor var du uheldig da Espen? jævlig surt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det glatt nok er det (dessverre) bare kjetting (eller rallypigghjul) som nytter.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det glatt nok er det (dessverre) bare kjetting (eller rallypigghjul) som nytter.. ;)

 

Knipetak som er tingen veit du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan vel si det slik at nankang sv-1 nordic ikke var noe å skryte av på is..... i dim 225-40-18.

 

Kjørte A6'an til fatter fra Eidsvåg til Molde igår, mest bare veier og bilen lå som et fjell på veien.

I eidsvågen var der dog endel blankis, og jeg ble positivt overrasket over grepet. Jeg tror ikke noen piggdekk hadde hatt så veldig mye bedre grep. SV1 er mao helt kurante dekk syns jeg. Dim 195/65-15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute en tur i går jeg å og kan ikke si at nokian 4-kant pigg på passaten til far funka noe serlig på føret som var i går! Hvor var du uheldig da Espen? jævlig surt!

 

Nærøya..

En plass i Fosnavåg området..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poster du bilde av skaden her kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finns det noen "samarbeidspartnere" som gir oss rabatt på vinterdekk? lette etter det, men fant ikke noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.