#226 Skrevet November 14, 2010 Gratis da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet November 14, 2010 Da var motoren ute av Einseren, så nå er det bare å vente på ny girkasse (som må fraktes helt fra Paller, og til verkstedet vårt!) (ordner du det etterpå Fredrik?) Så blir det å sette sammen ny motor og ny girkasse før det skal prøves å plasseres i motorrommet på stakkars Einseren sammen med en omtrent nyoverhalt G-Lader istedefor turbo! Også er Transporteren solgt da, til en heldig ny eier. Savner bilen allerede jeg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet November 14, 2010 Gratulerer med hus da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet November 14, 2010 Takk takk En måned i morgen til jeg får nøklene, tiden går saaaaakte nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet November 25, 2010 Kjøpte meg noen Audi 20" i går:-) som skal på til våren. Noen som vet hvor man får kjøpt gummi billig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet November 25, 2010 Dekksjekk eller dekkskift! Bilder av felgene? Q7/Q5 hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet November 26, 2010 Dekkonline De har achilles i 20" til 6-700kr dekket (sist jeg sjekket) Eller fra 1000lappen ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet November 26, 2010 20" til 700kr må jo sitte som støpt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet November 27, 2010 Takk for det:-) skal sjekke opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet November 29, 2010 Ikke noen som er interessert i 3 biletter til Top Gear Live? Har egen salgstråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=200739 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Desember 16, 2010 (endret) De nye 20" jeg kjøpte. Blir spennende å få de på til våren :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Desember 16, 2010 Spennende! blitt sugen på 20" selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Desember 16, 2010 Hint hint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Desember 16, 2010 De nye 20" jeg kjøpte. Blir spennende å få de på til våren :-) Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Desember 16, 2010 Noen av dere som har tatt frem langrennskia og gått en tur i lokalområdet da? Var en tur hjemme i Sarp sist helg, testet ut lysløypa i Trøsken, fine forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Desember 19, 2010 Noen av dere som har tatt frem langrennskia og gått en tur i lokalområdet da? Var en tur hjemme i Sarp sist helg, testet ut lysløypa i Trøsken, fine forhold. Har ikke vært der og testet enda iom jeg ikke har ski, men samboern maser om at vi må kjøpe oss et sett med ski og ta med ungene, så det kan vel spøke for at det blir en tur dit iløpet av vinter`n. Sist jeg sto på langrenn var ifjor, da var det 10 år siden sist. Gikk ikke så veldig bra, for å si det sånn, hehe. Men, noe må man jo gjøre nå som det er litt vrient å sykle i skogen, så kanskje langrenn er tingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Desember 22, 2010 Heisann innbyggere av Østfold Skal nedover i dag og fram til Søndag. Blink og tut og gjør veien utrygg om dere ser meg så skal jeg prøve å hilse tilbake Bilen ser forsåvidt slik her ut: - Simen Grasto. Håper å møte på noen av dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Desember 22, 2010 Hvor i østfold skal du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Desember 22, 2010 Simen skal selvfølgelig til Fredrikstad! (tipper jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Desember 22, 2010 Hvor i østfold skal du til? Fredrikstad : ) Holder til på Rolvsøy. Spotta en lav rød A4 B8(?) stasjonsvogn på rolvsøyveien i sta. Gikk for fort til at jeg fikk med meg helt slaget ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Desember 22, 2010 Ute på tur med min nyeste tiltredde innen bilsamlingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Desember 23, 2010 Hadde jeg ikke skjønt norsk, hadde jeg trodd dere var på fylla hele gjengen Men, det så ut som dere hadde det moro i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Desember 23, 2010 Det Krister ler av er jo Martin som sitter baki Og Martin sitter å er så nervøs som det faktisk høres ut som! Hehe. Holdt på å le oss ihjel etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Desember 23, 2010 Rød mk4 golf med led baklykter, mye klistremerker og plastikkskjørt sett på Esso On the run Rolvsøy for 20min siden ca. Er det noen her? ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Desember 23, 2010 Det er vel ikke tilfeldigvis denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24648865 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...