#276 Skrevet Januar 1, 2011 Har det vondt idag: gråter : da er vi to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Januar 2, 2011 da er vi to Håper det bli lenge til neste gang nå. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Januar 2, 2011 Er et år til neste gang Martin hehe Hvertfall til du kan skylde på nyttårsfeiring! hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Januar 2, 2011 Stemmer: rolleyes Kommer du etterpå eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Januar 2, 2011 I'll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Januar 6, 2011 Noen her som er intr i oppussing, så kan dere jo titte her Har laga en aldri så liten oppussingsblogg for kåken Som kronisk oppussingssyk, så kommer jeg til å følge med på bloggen din.. Lov å spørre hva de SG spottene koster for oss som ikke er trikkere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Januar 6, 2011 hehe, bra det Hmm, meeeener katalogprisen er ca 560kr. Med LED pærene. Er pærene som koster, for å si det slik men i gjengjeld så er det 7w forbruk, mye lavere strøm, noe som igjen gir mye mindre varme og brannfare mange fordeler med LED 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Januar 6, 2011 Er de dimbare da? Har hittil kun funnet noen få alternativer med LED som kan dimmes med GU10 sokkel, og de koster nærmere 1000-lappen pr stk, så da er jo ikke 560,- helt på jordet. De så jo bra ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Januar 6, 2011 Ja disse Philips 7W LED pærene er dimbare katalogpris er pluss mva, og trikkere tar sikkert katalogpris pluss påslag, selv om de betaler under den selv (Dette er for Jupiter spot OG pære). Det var kampanje på disse nå før nyttår, på 359,- pluss. det er også veldig gyldent og fint lys i disse pærene, ikke sånn spøkelsesharry-ledhvitt som ikke egner seg som rombelysning Får pærene til hel OK pris HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Januar 6, 2011 jeg var på kurs med schneider electric i høst og de hevdet å ha den eneste led pæren med gu10 sokkel som kunne dimmes med vanlig dimmer, philips måtte man vistnokk ha spesial dimmer for. Men ser jo her at det står at den kan dimmes, rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Januar 7, 2011 hehe Philips pærene har da vært borti et år tror jeg og funker detgjør de trikker Kristian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Januar 7, 2011 Temaen har 1w LED pærer med veldig fint lys, men kontaktene fra lys til "koblingsboks" var en lek, men funker fortsatt Men om de er dimbare vet jeg ikke, har de ute over inngangspartiet, går av og på med sensor, ble vel ca 7-8 hundrelapper med 6 lys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Januar 7, 2011 Det finnes mange billigere LED pærer enn de Philips pærene, vet om noen 3w også som koster rundt hundrelappen, men de er da ikke dimbare Til innelys er det ålreit med dimmemuligheter. Jeg har delt av stua i to soner, en over største delen av stua, og en over bar og spisestue-delen. Det fordi en da kan dimme ned resten av stua mens en spiser f.eks også en sone på kjøkken da Også er lysstyring trådløst, og dét gleder jeg meg til å teste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Januar 7, 2011 hehe Philips pærene har da vært borti et år tror jeg og funker detgjør de trikker Kristian? Trikker lærling vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Januar 9, 2011 Godt nok det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Januar 10, 2011 Det er igrunn derfor jeg ikke har fått rota meg til å kjøpe noen LED spotter også, nettopp fordi det har vært "umulig" å oppdrive noen som kan dimmes uten å bli flådd. Takk for linken Alexander, nå kan jeg endelig bytte ut pærene i kåken til noe litt mer varme- og energivennlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Januar 14, 2011 Gamle bilen min til salgs igjen gitt.... Finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Januar 15, 2011 Er det noen som vet om felgverksted som sveiser felger?? Han en felg med en liten sprek i gett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Januar 15, 2011 www.felgretting.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Januar 15, 2011 www.felgretting.com/ Han har peiling han, har vært i tidskrifter osv, han er meget hyggelig og gir en kanon service Men da jeg skulle få lakka felgene gjorde jeg det på aas, pulverlakkering, de er konge på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Januar 15, 2011 Han har peiling han, har vært i tidskrifter osv, han er meget hyggelig og gir en kanon service Men da jeg skulle få lakka felgene gjorde jeg det på aas, pulverlakkering, de er konge på det:) Hva kosta dette ? Har noen 20" som skal lakkes før våren ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Januar 17, 2011 Hva kosta dette ?Har noen 20" som skal lakkes før våren ;o Brukte ikke han på Øra til annent en sandblåsing, noe han faktisk ikke gjorde selv Men betalte 1200 for det på mine 15", men de sandblåser også i Ås, sikkert bedre gjøre alt der. jeg betalte 2 tusen for lakkeringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Januar 18, 2011 Hvor kan de lage nye slanger med koblinger til oljekjøleren min her i østfold, noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Januar 18, 2011 Er hvartfall et firma som lager slanger og presser koblinger etter ønske her i Rakkestad, men er sikkert noe nærmere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Januar 18, 2011 Tess da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...