VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

Ja tenkte ta meg tur'n, blir vel med 1nern tenker jeg :)

mye koster det for ingang? er meg pluss 1 vedsidna. husker ikke fra i fjor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke dette en tråd om kirkebrannen så da setter vi en strek der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke understell til å kjøre nypartiet og "bugsa" som har det er på bugrun :P Mitt forslag er uten nydel, men klubben har sikkert leid hele bana.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke understell til å kjøre nypartiet og "bugsa" som har det er på bugrun :P Mitt forslag er uten nydel, men klubben har sikkert leid hele bana.

Tull og fanteri! :P

Når jeg klarte meg fint med gode, gamle 80 quattroen min der i går, bør nok de fleste andre klare seg fint også. For quattroen min behøver seriøst nytt understell, og er så myk at du nesten kan velte mens man fortsatt står på hjulene. : haha :

Kjørte 3 heat i går på bane 2 og 3 (den nye sløyfa), noe som virkelig kan enbefales. Det var sinnsykt gøy.

(tips: ta det pent første og kanskje andre runda. et par av humpene og svingene kan fort by på et par overraskelser, og ting skjer fort der. greit å lære seg tidlig hvordan løypa går)

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med einzer :P hehe Og det fungerer godt (dog litt oljetrykk problemer i den lengste svingen :) hehe )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tull og fanteri! :P

Når jeg klarte meg fint med gode, gamle 80 quattroen min der i går, bør nok de fleste andre klare seg fint også. For quattroen min behøver seriøst nytt understell, og er så myk at du nesten kan velte mens man fortsatt står på hjulene. : haha :

Kjørte 3 heat i går på bane 2 og 3 (den nye sløyfa), noe som virkelig kan enbefales. Det var sinnsykt gøy.

(tips: ta det pent første og kanskje andre runda. et par av humpene og svingene kan fort by på et par overraskelser, og ting skjer fort der. greit å lære seg tidlig hvordan løypa går)

Ta en tur utpå med golfen da vel? : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en tur utpå med golfen da vel? : vinke :

Nææh. står nok over det gitt. Gidder ikke ødelegge skjermene +++ på det. Da skal jeg heller velte med quattroen. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nææh. står nok over det gitt. Gidder ikke ødelegge skjermene +++ på det. Da skal jeg heller velte med quattroen. : haha :

Er det g60t i den audien nå? Så tråden om den bilen for en tid tilbake. Isåfall så må den vel være super utpå banen da, hvis man ser vekk i fra understellet og de svingene som er. Det har jo blitt noen av de etterhvert: haha :

Rimlig allsidig Vålerbanen nå. Trenger både motor og understell for å få det bra der. Synes også den er bedre enn Rudskgen, gjelder bare få myket opp reglementene der nå, så skal vi se: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det g60t i den audien nå? Så tråden om den bilen for en tid tilbake. Isåfall så må den vel være super utpå banen da, hvis man ser vekk i fra understellet og de svingene som er. Det har jo blitt noen av de etterhvert: haha :

Rimlig allsidig Vålerbanen nå. Trenger både motor og understell for å få det bra der. Synes også den er bedre enn Rudskgen, gjelder bare få myket opp reglementene der nå, så skal vi se: rolleyes

Joda, er g60T i den. Og det fungerer helt flott på bana. (rett frem) : haha :

Vålerbanen er helt super den. Og de har så mye muligheter der.Reglene vil nok bli tøyd litt med tiden, bare naboer og fylkesmann skjønner tegninga.

Det utvides jo stadig. Neste blir vel å få opp et hotell også.

Så at Rudskogen ble norges nasjonalbane, forstår jeg ikke. Vålerbanen er mange ganger bedre.

Men det er en annen diskusjon.

Får håpe man blir like heldig med været til helga som det er nå. Da blir nok dette et helt supert treff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det har blitt grodd gress på campen i år?

Husker i fjor var det helt håpløst med varmt tørt vær og støv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det har blitt grodd gress på campen i år?

Husker i fjor var det helt håpløst med varmt tørt vær og støv...

Er det campen egentlig er henn'a? Bak go-cart banen?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det campen egentlig er henn'a? Bak go-cart banen?: klø :

Ned til høyre rett etter du har svingt inn mot banen. Et ganske stort jorde inni skogen der.

Med mindre de har endret den, da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ned til høyre rett etter du har svingt inn mot banen. Et ganske stort jorde inni skogen der.

Med mindre de har endret den, da :P

aha, jeg har sett en avkjøring ned der, men trodde det var til et privathus jeg da, hvis vi tenker på samme avkjøringen som er ved porten: klø :. Så det er der nede det ligger. Har aldri vært der nede. Kan sikkert se etter etterpå, tenkte jeg skulle gå lang tur med bikkjefantene og kan sikker stikke nesa innom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor var vi der helga etter "gatebil" og da var det mye støv og lite gress.

I år er vi vel heldigere sånn sett for "gatebil" er jo på rudskogen nå. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

savner litt mer info om dette treffet i første tråden. tider og pris osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

savner litt mer info om dette treffet i første tråden. tider og pris osv.

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=291

Priser:

Inngang kr. 50,- pr. person og kr. 50,- pr. bil

Banekjøring: kr. 400,- (uavhengig om du ønsker å kjøre 1 eller 2 dager)

Utstilling: kr. 100,- pr. bil

Vi aksepterer kun kontant betaling, så husk å ta med deg penger. I tillegg til klubbeffekter vil det også være mulig å kjøpe forfriskninger, is og mat inne på området på dagtid.

Program:

Lørdag:

08:00 - Porten åpner

09:00 - Førermøte

09:30 - Banekjøring- og teknisk kontroll starter

10:00 - Førerevalueringsskonkurranse starter

17:00 - Banekjøring avsluttes

Søndag:

08:00 - Porten åpner

11:00 - Bedømming starter

12:30 - Førermøte

13:00 - Banekjøring starter

13:30 - Bedømming avsluttes

15:00 - Premieutdeling

16:00 - Banekjøring avsluttes

Camping for klubbmedlemmer finner sted på en dedikert campingplass på baneanleggets vestre kant. (til høyre når man ankommer området) Her finnes det enkle toalettfasiliteter og mulighet for strøm. Både campingvogner og telt er velkomne.

For de som foretrekker noe mer luksus finnes både Heia Hotell og Haslemoen Hotell i baneanleggets nærhet.

Heia Hotell er reservert klubbmedlemmer denne helgen, så her skal det bare være å ringe og presentere deg som klubbmedlem for å booke rom. Det skal også være mulig å få gunstige priser på Haslemoen.

Det er tillatt å nyte alkohol men husk på at bilkjøring og alkohol ikke hører sammen. Det vil bli foretatt alkotest før banekjøring og de med promille får selvsagt ikke kjøre.

Vi ønsker også at hele familier skal kunne ta turen til Hovedtreffet, så ha dette i bakhodet når laget blir lystig utover kvelden.

Da gjenstår det bare å ønske velkommen til en knallhelg den 6-7 Juni på Vålerbanen.

-Vel møtt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et tips: Ha med Myggspray! Myggen har kommet for fullt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et tips: Ha med Myggspray! Myggen har kommet for fullt!

Det skal være sikkert og visst. Det er helt jævlig mye mygg her, og de er store og sultne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være sikkert og visst. Det er helt jævlig mye mygg her, og de er store og sultne!

Det er sånn Solør-myggen er. Og det blir nok værre den nærmeste tiden.

Regner med at du har merket den, så ofte som du er borti her. Har nok sett deg en noen ganger den siste tiden. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sånn Solør-myggen er. Og det blir nok værre den nærmeste tiden.

Regner med at du har merket den, så ofte som du er borti her. Har nok sett deg en noen ganger den siste tiden. : vinke :

Ja, jeg bor jo på Sparbymoen (Arneberg), så det er ikke så rart vet du. ;)

Vi skal ha en liten camping der under hovedtreffet for Kristiansund og Oslo Lokallag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg bor jo på Sparbymoen (Arneberg), så det er ikke så rart vet du. ;)

Vi skal ha en liten camping der under hovedtreffet for Kristiansund og Oslo Lokallag.

Så du har flyttet hit? Eller bare innom titt og ofte?

Så det er der festen blir? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.