VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

Så du har flyttet hit? Eller bare innom titt og ofte?

Så det er der festen blir? ;)

 

Jeg har flyttet hit ja, men jobber fortsatt i Oslo så det blir ukependling på meg.

Men samboeren min, Renate, bor her fulltid og jobber på Montesorri-skolen på østsiden her.

 

Det blir nok mere som en familiecamping regner jeg med, siden det er med små barn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja, sånn å forstå. Vælkømmin tell Solør da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, Johan.

 

Langtidsvarselet har jo blitt mye bedre enn det var da, og 1 stakkars mm nedbør i døgnet tåler vel de fleste? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er campen på samme sted som i fjor, eller er den flyttet opp på plassen ved siden av banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er campen på samme sted som i fjor, eller er den flyttet opp på plassen ved siden av banen?

 

Alt dette er opplyst i tråden på hovedsidene:

Camping for klubbmedlemmer finner sted på en dedikert campingplass på baneanleggets vestre kant. (til høyre når man ankommer området) Her finnes det enkle toalettfasiliteter og mulighet for strøm. Både campingvogner og telt er velkomne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde vært en sånn stor banner ved siden av NBS reklama her sånn gatebil hadde.. må jo nesten leite for å finne info om treffet i forhold til gatebil greia som lyste opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er campen åpen fra fredagen ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er campen åpen fra fredagen ? :)

 

Jaja, obligatorisk å komme på fredag da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, obligatorisk å komme på fredag da..

 

Regnet med det ja, men når på dagen kommer folk da? Er vel ikke vits å være der så tidlig: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører en kolonne fra Vestfold/Horten ca kl 12.00 pga rush i Oslo... Så vi er jo tidlig der oppe egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å dra fra drammen rett etter jobb på fredag, og kommer garantert til å stå i det overnevnte oslo-rushet: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en sak til.. Helt vilt med pollen her nå. Bilen blir helt gul over natta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel dukke opp her på søndag vel:) selv om bilen ikke er lakkert enda:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F... været i helga lover ikke bra! :( :(

Sjekket yr.no nå, ser at de spår regn og 12 og 14 grader ....huff! (får håpe de spår feil sånn som mange andre ganger..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nedover på søndag hvis været tilater det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok en tur på Søndag hvis kassebytte går etter planen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig gjort å legge treffet på Våler til den helga jeg skal gifte meg ;) Men men får trøste meg med at jeg har 3 VAG å velge mellom til bryllupsbil da : VW Eos 2.0 TDI,VW Passat CC 2.0 TDI og Audi A8 4.0 TDI. Plass i kirka ble bestilt 11 august ifjor så kan ikke kalles dårlig planlegging heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart spm, noen som har noen form for muligheter å få sett landskamp på Lørdag på treff eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. må man melde seg på dette treffet eller kan man bare komme. har egentlig planer om å komme bare på søndag og stille ut bilen min. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. må man melde seg på dette treffet eller kan man bare komme. har egentlig planer om å komme bare på søndag og stille ut bilen min. :)

 

Er bare å møte opp :)

Til dere andre. Litt regn tåler vi :) Mye gode kle i VACN shopen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt dumt spørsmål men er det lov å kjøre med showskilt på bana ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt dumt spørsmål men er det lov å kjøre med showskilt på bana ?

 

Helst ikke tenker jeg. Anntagligvis vil noen ikke like det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå lagt ut en artikkel angående påmelding til utstilling og banekjøring på hovedsidene, Den finner dere her.

 

For de av dere som er for late til å klikke på den går den i all hovedsak ut på at registering til banekjøring og/eller utstilling i år skjer digitalt. Det vil finnes en touchskjerm i sekreteriatet hvor du taster inn medlemnummer og velger hva du ønsker å melde bilen din på i. Det er derfor viktig at dere har med medlemskortet deres eller i det minste husker medlemsnummeret deres ;)

I tillegg er det også en fordel om dere husker å registerer bilen deres under profilen på hovedsidene.

 

 

Hvorfor skal vi så pålegge dere alt dette arbeidet? Joda... det vil nemlig spare de frivillige som er med å få Hovedtreffet til å gå rundt en hel masse arbeid.

 

Denne løsningen gjør også at vi for første gang i historen kan arrangere avstemning i utstillingen på sms. Hver vil får ett unikt nummer og alle som er tilstede på treffet blir dommere.

Det er jo to kjente saker at det ofte er vanskelig å få nok dommere til å hjelpe til, og uansett hvem som dømmer blir det klaging i etterkant.

Med en slik løsning slipper vi dommere og alle får være med å bestemme. (nesten helt i forumets ånd, synes dere ikke ;) )

 

Å stemme koster 1 kr pr mld, så vi flår ingen og har ikke innført en slik løsning for å tjene penger. Det lar seg gjøre å stemme på flere biler, men ikke å stemme på en bil flere ganger.

 

Løsningen er selvsagt gjenbrukbar og vil kunne brukes på flere treff fremover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut på en måte, men liker ikke att det ikke er dommere. Men min perosnelige mening, ser ikke for meg att en masse randoms ofte får med seg alle detaljer på en bil som ofte er brukt masse tid på å ikke minst er ganske innovativt til tider :D

 

Men skal ikke slakte før ting er prøvd :D

 

Mulig det kunne vært et publikum valg på VW og et på Audi heller bare da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.