Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?  

116 stemmer

  1. 1. Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?

    • JA!
      71
    • Kanskje, får se nærmere !
      45


Anbefalte innlegg

Tusen takk for et flott treff. : vinke :

Jeg synes guttene som har arrangert dette virkelig fortjener ros. De var blide og imøtekommende, og laget et kjempefint treff. :klapp:

Noen innkjørnigsproblemer støter vel de fleste på de første gangene, så isteden for å klage så kan man jo bidra med å hjelpe neste gang. Det er sikkert behov for flere frivillige. ;)

 

Tusen takk for en fin dag. Ble solbrent i nakken, ja...

 

Vivian; Det var bare hyggelig å vise deg rundt. Ikke ofte man treffer "likesinnede" jenter, hehe..: cool :

Takk for lån av stol og skygge på plassen.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chroftholmen er jo et knallfint sted da, god plass med mange fine steder for photoshoot:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chroftholmen er jo et knallfint sted da, god plass med mange fine steder for photoshoot:-)

 

Det er sant:) Hadde vært et idyllisk sted å hatt treff, pluss at det er to relativt store parkeringsplasser.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jeg gleder meg til neste år og håper jeg har muligheten til å være med :) Solbrent i ansiktet og t-skjorte skille er premien min denne helga, takk skarru ha Stian, skylder på deg :P

 

bare hyggelig : haha : skal ordne partytelt til deg neste år hvis du tørr å komme på nytt besøk : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et floTT treff! Jeg tok meg turen fra Horten for å bli kjent med nye folk og se på flotte biler.

Jeg fikk bøttevis av begge deler! Nesten 70 biler på en lokaltreff? Nice!

 

Jeg er fersk i denne klubben men allerede nå stor fornøyd med at jeg er en del av VACN!

Dette var deres første arrangerte treff? Good job indeed! Stå på Telemark! =)

 

Jeg ser fram til neste VACN treff og kommer sannsynligvis til å stille opp bilen min, hvis jeg får nok tid på kveldan =)

 

Hilsen Ev.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ble litt rot med premie utdeling. Da opptelling skulle skje fra dommere begynte vi å få liten tid og det ble endel rot. Vi merket at folk ventet på premieutdeling. Og som sagt helt ferske i gamet, Men ting må prøves først, så forbedres!

Enig med Kristian. Fullt mulig å bruke reg.nr. men er ikke alle som har det, noen har navn og andre ingen ting.. Derfor tall.

Men om det er skjedd noen feil i utdelingen så skal dette sjekkes opp:)

 

Hvordan ser premielisten ut. Hvem vant "Rat-look"... Jeg måtte dra tidlig :confused: .. Eller så må jeg si at det var bra frem møte og dere (vi) var heldige med været. Når blir neste treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den som vant var den sorte enern med orange panser om jeg ikke husker feil :)

 

neste treff for i regi av oss blir til neste sommer tenker jeg med litt bedre planlegging

 

fin den din igrunn :D

 

var litt kjedelig at jeg ikke fikk vært så mye på plassen men moro å kjøre følgebil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jeg som var heldig og fikk "rat-prisen" ja, hehe. Neste treff har jeg som mål å komme blant topp 3 classic, da med samme farge over hele bilen, originalfargen L20A/marinogelb. Forøvrig samme farge som David Nilsen har på sin Golf cabriolet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et fint treff på lørdag og gratulerer til Telemark Lokallag med vel gjennomført treff. Meget idyllisk lokasjon! At det ble overfylt på plassen gjorde ingen ting.

 

Må også takke karene i Kongsbergkolonna for en knakende fin tur. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff (med steinbra vær). Jeg dro tidlig pga. behov for grillings før die Dildos-konsert i Skien seinere på kvelden, så jeg fikk ikke med meg hele treffet.

 

Til neste gang må dere sikte så høyt at dere får leie/låne plass hos PP:D (mye finere omgivelser. Nesten så fint som Skotfoss bruk). Nå som Atle Brynestad flagger ut bør det bli frigitt plass der;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff (med steinbra vær). Jeg dro tidlig pga. behov for grillings før die Dildos-konsert i Skien seinere på kvelden, så jeg fikk ikke med meg hele treffet.

 

Til neste gang må dere sikte så høyt at dere får leie/låne plass hos PP:D (mye finere omgivelser. Nesten så fint som Skotfoss bruk). Nå som Atle Brynestad flagger ut bør det bli frigitt plass der;).

 

Folket kan hverfall ikke klage på været!! Nesten til tider litt for varmt..

Neste gang skal vi prøve å ha et treff med større plass og finere omgivelser! Men dette kommer vi tilbake med tidlig neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.