Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?  

116 stemmer

  1. 1. Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?

    • JA!
      71
    • Kanskje, får se nærmere !
      45


Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis kommer! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner og se ut som det kommer en god del! Blir bra! *løpe ut i garasjen og polere bil* :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg å se at så mange melder sin interesse :) kjører forbi plassen daglig å den ligger fint til med tanke på sola og tidspunktet treffet er :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner og se ut som det kommer en god del! Blir bra! *løpe ut i garasjen og polere bil* :P

 

ja blir bra at det er lang helg den helgen treffet er...samling hos deg for å polere bil da Anders, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi håper det beste ! Været er meldt pr. dags dato Delvis skyet. Svak vind, 2,8 m/s fra sør. Halv sol med en sky forran. Om det bare kan holde seg slik blir det knall ! Beste er jo om det blir strøkent vær ! MEN mye kan enda endre seg....

 

 

ALLE ER SELFØLGELIG VELKOMMEN !!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser frem til å komme og møte andre entusiaster!

 

Vi sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et spm.

 

Ser at det er spesialpris på solfilm hvis man skal ha dette gjort på treffet? Pris på toning av alle ruter utenom frontruta på en A3 2005, 3dørs.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja lurer på samme her. pris på solfilm til audi tt?:) forresten er det profesjonell soting eller biltema greier??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at firmaene henger på forumet og kan svare på spørsmål. Og ja, er proff soting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at firmaene henger på forumet og kan svare på spørsmål. Og ja, er proff soting.

 

Noen fra lokallaget som kan stikke innom de og høre evt? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite trolig de står på dagen og monterer ettersom dette tar litt tid vell ?

 

jeg har ikke hatt noe direkte kontakt med firmaene som kommer, Er Freddy som har hatt den delen, men regner med det blir slik at det må bestilles time til en godgod pris. Hvem priser vi snakker om vet vi ikke. Dette avhenger heelt sikkert litt hva slags bil, sedan/avant, ruter bøyd begge veier++++ Så det beste blir nok om man møter opp og viser bilen man ønsker film på .

 

Vell møtt til grenlandstreffet !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg dessverre melde avbud pga at jeg må starte turen til Hammerfest tidligere enn planlagt :(

 

Dere får ha et strålende treff og så får vi satse på at været blir bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere som skal kjøre ifra kongsberg/drammen/horten. Når suser dere forbi larvik sånn ca??

Skal til fadærn i larvik. så hadde vært morro å kjøre sammen med noen nedover derifra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dan jo :D Tjukken på Shell Klokkarstua her;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere som skal kjøre ifra kongsberg/drammen/horten. Når suser dere forbi larvik sånn ca??

Skal til fadærn i larvik. så hadde vært morro å kjøre sammen med noen nedover derifra!!

Jeg kommer til å kjøre fra Horten, det kan være kjekt å kjøre sammen... er det noen flere som er med på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er tre som kjører gjennom Drammen hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dan jo :D Tjukken på Shell Klokkarstua her;)

 

 

 

Hehe, hallo ja.

 

Skal på treff sammen vi a :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å kjøre fra Horten, det kan være kjekt å kjøre sammen... er det noen flere som er med på dette?

 

Aner du sånn ca når du har tenkt til å kjøre??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er tre som kjører gjennom Drammen hvertfall:)

 

Når drar dere ifra drammen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er tre som kjører gjennom Drammen hvertfall:)

 

Meg, du og alex du snakker om? :) vi skulle være ekstra tidlig ute for å få stilt ut med stian, skulle vi ikke det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva vi ble enige om jeg Petter? Dan kan vel sikkert slenge seg på hvis vi kjører om Drammen, men vi kjører kanskje via Hvittingfoss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, var vel planen å kjøre den ruta? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mulig, vi har vel egentlig ikke diskutert det skikkelig? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å kjøre fra Horten, det kan være kjekt å kjøre sammen... er det noen flere som er med på dette?

 

hvis jeg skal dra så tar jeg fergen fra moss til horten, så da kunne jeg tenkt meg å ha noen å kjøre sammen med derfra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.