Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?  

116 stemmer

  1. 1. Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?

    • JA!
      71
    • Kanskje, får se nærmere !
      45


Anbefalte innlegg

Takker for et fint treff! Bra at noen setter igang med slike ting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for at så mange kunne komme, bra med litt negativt så vi kan gjøre det bedre, vi er klar over at det ble mye tull under utdelingen og at det blei litt mye dødtid til tider men dette er vårt første treff så noe må man feile på, kan ikke gjøre alt riktig første gang, vi var dessverre ikke så mange i klubben som var til å hjalp så må innrømme at det blei mye stress spessiellt under utdelinga. Angående dømming av bil var det lite vi i styret kunne gjøre noe med så det ble bare sånn.

 

Men takker igjen at så mange kunne komme, var helt knall vær å bare blanke biler.

Var mye utrolig flott å se på :)

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette rundt dommere blir alltids en stor diskusjon rundt at den var finere enn den som fikk den pokalen og slikt. Vi prøvde og få dommere som ikke var med fra de som styrte treffet denne dagen for at det ikke skulle bli en diskusjon rundt dette også... Så vi hadde litt forskjelige av dommere, noen medlemmer, noen ikke medlemmer og noen firmafolk. Alle hadde forskjelig syn på en bil med tanke på orginal/styling cleen/tøft utsene +++

 

Dette treffet har selfølgelig vært en stor lære for oss. Det og gå mer inn for klasseinndeling som gjøres på eksempelvis vålertreffet er fult mulig for senere anledning. Så om folk er "fornøyde" med treffet så er det ingenting iveien for og tenke større og slikt for ett senere år.

 

Vil takke alle som kom og besøkte oss denne dagen. Vi må selfølgelig beklage litt med at det var litt rot inni alt dette, noen syntes det kanskje var noe dårlig system inni dette, mye dødtid som nevnt og dette er jo ting vi må tenke på.

 

Håper flesteparten er fornøyde med treffet. Mye kan selfølgelig gjøres anderledes men vi har lært veldig mye her nå som sagt.

 

Totalt antall biler som var inne idag hos oss var 68 biler. VI så jo dette at dette ville fylles godt opp. Om vi hadde plasert biler litt anderledes kunne vi sikkert økt antallet litt. Men for senere vil vi nok tenke litt større plass og slikt for og ikke gå på en bommert....

 

Vi vil gjerne også høre respons på dette med og bruke follow car fra ett nøkkelsted. Er dette noe som var kjekt? Eller var det bare vas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker jeg også til dere som tok turen. Dette var første treffet denne gruppen har arrangert og kommer ikke til å bli det siste. Vi kommer til å prøve igjen neste år med ett sannsynlig større sted og flere muligheter m.t.p. sitteplasser, toalett, aktiviteter osv.

Fint om dere som tok turen kommer med litt ris og ros, alt dette er slik at vi kan få til ett bedre treff for dere neste år!

Igjen vil jeg takke for ett fint treff som jeg selv følte gikk helt greit! :) Og kanskje noen av dere har det slik som meg og er rimelig solbrent... :) Ha en Riktig så fin helg videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke på treffet, men jeg synes at når man har bedømming av biler så bør de som dømmer ha et lite snev av sans for detaljer. Jeg har hørt mye rart så langt, og gleder meg litt til å se bilder av vinnerbilene...

 

Hørte var mange lokale biler som vant, og det er jo bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Credz til gutta som tok initiativ til et treff, men jeg må bare si at jeg ble veldig skuffet.

 

For det første, så var det veldig mye døtid mellom tiden da det skjer noe(Prisutdeling, tautrekking osv). Burde arrangerte litt mere show/aktiviteter. Selvom det var mange fine biler så er det ikke så veldig moro å se på de samme bilene i 5-6 timer, uten å gjøre noe annet.

 

For det andre, så burde det ha vært flere sitteplasser. Lånt benker av kommunen etc.

 

For det tredje, så kan man ikke sammenligne biler i 100-200 000 klassen med en A8 som koster sikkert 700/800 000. Burde vært delt i kategorier etter prisklasse. Den røde Golf 4 GTI, som var så flott og godt gjennomført og tatt vare på fikk ikke en eneste pokal.

 

Ikke misforstå meg, A8'en er fet, men blir helt feil å sammenligne en slik dyr bil med biler i 200 000 klassen. Jeg kom ikke for å vinne, men for å sjekke litt ut hvordan et slikt treff er, da dette var mitt første. Her er det mye som må forbedres om dere vil ha flere medlemmer eller flere som skal være med på treff igjen.

 

 

Jeg å syns det var litt rar dømming av de som vant og rot osv. men alt i alt så var det mye bra biler å se:) og dette med photoshot så syns jeg at det var helt på tryne, var lissom ikke noe system på det... Jeg vil tro at hvis det kommer ett treff til neste år så vil det være MYE som er forbedret.. Men uansett Takk for treffet, syns det var ett bra tiltak fra lokal laget:) Er med neste år å jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, såpass svimete som jeg er så trodde jeg at treffet var imorgen jeg så da ble det ikke noe på meg iår. hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at dette var et supert treff! Takk til lokallaget som har gjort en flott jobb med å arrangere dette treffet! Håper dette gjentas neste år for da er jeg på plass på ny:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et fint treff med skikkelig godvær :)

 

1 Giret forsvant på vei hjem gitt.. heldigvis så skjedde det like nedi gata her : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen feil jeg lurte på under premie utdelingen er at jeg hadde utstiller bil nr 16, en golf som plutselig var blitt til kristian reinholts touran! Ville tro det var lettere å slippe sånne feil ved å bruke f.eks reg nr på bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ble litt rot med premie utdeling. Da opptelling skulle skje fra dommere begynte vi å få liten tid og det ble endel rot. Vi merket at folk ventet på premieutdeling. Og som sagt helt ferske i gamet, Men ting må prøves først, så forbedres!

Enig med Kristian. Fullt mulig å bruke reg.nr. men er ikke alle som har det, noen har navn og andre ingen ting.. Derfor tall.

Men om det er skjedd noen feil i utdelingen så skal dette sjekkes opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert oppmøte... takk for kritikk og ros, satser på å få til litt mer system neste år og litt flere aktiviteter :)

 

hilsen tullingen som kjørte follow me bilen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff! Veldig bra plass synes jeg, iallefall når det var såpass bra vær som det var i dag.. :) Håper dere drar igang et treff til neste år også!

 

Og takk til de som ble med på kolonne fra turbopower, det var morro!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til folksa som gjorde det mulig at jeg kunne være med å arrangere dette treffe (eller i hvert fall hjelpe til litte gran). Det gjeller både de som kom og de som har stått på i regionslaget lenge før jeg ble med!

 

Å ha brutt jomruhinna med dette treffet syns jeg ikke det var noe dårlig debut. Selvfølgelig var det en del ting som gikk litt som vi ikke hadde tenkt, og en del ting vi kanskje ikke hadde reflekter noe særlig over før vi sto der i dag, men stol på oss, dette skal vi vell ta opp og gå nøye gjennom på neste regionslagmøte og kanskje til og med et par møter fremover. Eller hva Stian?

 

Dette treffet syns jeg var artig, å neste år er jeg overbevist om at Telemarkstreffet 2010 vil være noe alle kommer til å huske med et tannglis fra øre til øre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til folksa som gjorde det mulig at jeg kunne være med å arrangere dette treffe (eller i hvert fall hjelpe til litte gran). Det gjeller både de som kom og de som har stått på i regionslaget lenge før jeg ble med!

 

Å ha brutt jomruhinna med dette treffet syns jeg ikke det var noe dårlig debut. Selvfølgelig var det en del ting som gikk litt som vi ikke hadde tenkt, og en del ting vi kanskje ikke hadde reflekter noe særlig over før vi sto der i dag, men stol på oss, dette skal vi vell ta opp og gå nøye gjennom på neste regionslagmøte og kanskje til og med et par møter fremover. Eller hva Stian?

 

Dette treffet syns jeg var artig, å neste år er jeg overbevist om at Telemarkstreffet 2010 vil være noe alle kommer til å huske med et tannglis fra øre til øre.

 

jepp :) blir møter om treffet og planegging av neste treff og de feila det blei idag : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For det andre, så burde det ha vært flere sitteplasser. Lånt benker av kommunen etc.

 

For det tredje, så kan man ikke sammenligne biler i 100-200 000 klassen med en A8 som koster sikkert 700/800 000. Burde vært delt i kategorier etter prisklasse. Den røde Golf 4 GTI, som var så flott og godt gjennomført og tatt vare på fikk ikke en eneste pokal.

 

 

Starter med dette jeg selv om jeg ikke har noen ting med dette treffet å gjøre:)

 

Stoler/ting å sitte på er ALDRI noe treffledelsen pleier å ta annsvar over. Som du sier så var dette ditt første treff og nå vet du til neste gang at alle tar med egene klappstoler: haha :

 

Så over til klasse inndeling. På store treff deles det over til flere klasser. Men når det er "bare" 68 biler så blir det fryktelig mange premier og fryktelig små klasser hvis man skal begyne å dele opp. Seff en fordel å dele opp for da er det flere som kommer hjem med premier: haha :

 

Selv har jeg bare en ting å klage på. Det er at jeg glemte solkrem så jeg er solbrent i nakke og panne: bråk :

 

 

Starter med å si at dette er på ingen måte kritikk. Men kan noen slenge ut bilde av den Touranen som fikk premie i VW klassen. Det er helt sikkert jeg som er blind men var over plassen flere ganger. Så ikke en eneste touran som skilte seg ut. Som sakt det er helt sikkert jeg som har vært blind derfor vil jeg gjerne bare se hva jeg gikk glipp av.:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Solbrent" JA... Premie (kun i fiskekonkurransen) hadde for såvidt ikke ventet noe mer heller "bilen går jo på stylter" Og når det gelder dødtid så vil jeg mene at sosialt samvær og bilprating med andre må få litt tildelt tid det også. Synes treffet var helt topp jeg og tror nok de fleste er enig med meg. : rock : Kommer helt sikkert til neste år også. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempe hyggelig treff alle som har arrangert og alle som deltok. Det var koselig å hilse på alle i inngangen og ta pengene deres :D

 

Alt burde kanskje være elektronisk neste år, så slipper skrifta til Freddy og meg lage problemer med oppropet av navna til vinnere :) Sitte med en laptop og OpenOffice/Excell til notere å deltagere.

 

Vinnerane kan man være enige eller uenige om, men det er fordi vi har forskjellig smak alle sammen, og på den måte kan det endre seg fra treff til treff selvom mange av de samme bilene dukker opp. Siden det er forskjellige dommere på hvert treff og fra gang til gang. Peoples choice er jo rett og slett hvilken bil som blei likt av flest personer, så er man ikke enig den er man medlem av en minoritetsgruppe denne gangen.

 

Fotoshooten var et kult tiltak, men kanskje være litt mer arrangert, selvom jeg reiste når det begynte å reine bøtter med vann. Det var jo da de fleste kom etter å ha ryddet opp treffplassen. Så litt synd med været på avsluttningen som ødela for fotoshooten, men det lille vi fikk til var litt kaos da alle hadde idéer og er man ikke personen som snakker høyest så får man ikke bildene som man ønsker. Kan f.eks dra fram folk fra klubben som vi ser at kan å ta bilder til å arrangere fotoshooten litt mere, og få litt tid på forhånd til å se for seg plassen og ålreite steder.

 

Jeg gleder meg til neste år og håper jeg har muligheten til å være med :) Solbrent i ansiktet og t-skjorte skille er premien min denne helga, takk skarru ha Stian, skylder på deg :P

 

Syns ikke det var for mye dødtid, men fikk god tid til å prate med folk og kikke på bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at jeg syntes treffet var veldig bra jeg, med tanke på at det er første gangen (?) for dagens arrangører. Utrolig bra oppmøte, både lokalt og utenfra, flotte biler og fin beliggenhet selv om det kanskje ble i trangeste laget etterhvert :)

Litt kaos må man jo regne med, men jeg er helt sikker på at det som ikke var så bra denne gangen blir veldig bra neste gang. :)

Jeg hadde iallefall en flott dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et flott treff i dag! :D

 

Knallvær, mye fine biler og masse koselige folk å skravle med! : ja :

Jeg følte ikke at det ble masse dødtid - og bortsett fra at det ble litt tull med premieutdelingen så var det ikke noe å klage på synes jeg :)

 

Og en ekstra takk til Ellen som tok seg tid til å vise meg rundt på fredagskvelden så jeg enkelt fant vaskeplass og treffplass i dag : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint treff, mange fine biler og knall vær. Takker for en TOPP tur fra /til KönigsBerg også...Let's do it again!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint treff, mange fine biler og knall vær. Takker for en TOPP tur fra /til KönigsBerg også...Let's do it again!

 

Var veldig artig vei å kjøre nedover der ja! Vi får ta en tur til i løpet av sommer`n :)

 

Jeg må bytte kasse først bare :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig artig vei å kjøre nedover der ja! Vi får ta en tur til i løpet av sommer`n :)

 

Jeg må bytte kasse først bare :P

 

Da erre bare å si ifra så får du med deg flere fra traktene så kan vi kjøre et mini treff!! :)

 

Og ser at mange er fornøyde tross alt at dette var vårt første treff som vi kommer til å arrangere igjen muligens ett annet sted pga plassen holdt akkurat idag :) (Bra beregning hvertfall)

Om det blir treff ett annet sted i Telemark neste gang, så skal vi gjøre alt for å få en større plass, finere plass og mere muligheter.

Setter pris på mange hyggelige tilbakemeldinger og samtidig kritikken slik at vi kan bedre neste treff.

Takker igjen for bra oppmøte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe sted det ligger en oversikt over vinnerbilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.