Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?  

116 stemmer

  1. 1. Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?

    • JA!
      71
    • Kanskje, får se nærmere !
      45


Anbefalte innlegg

Kan hende jeg dukker opp hos turbopower i morgen tidlig hvis ikke det bøtter ned når jeg våkner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det synes jeg du skal.. ;)

 

Det er meldt fint vær så det BURDE ikke endre seg nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bil shina:D og Senket litt til, bare håpe på bra vær.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bil shina:D og Senket litt til, bare håpe på bra vær.....:)

 

Nydelige felger Mats! Jeg ser for meg en solfylt dag i morgen! :) Vi sees på treffet!

 

Angående kollonekjøring for min del, så dropper jeg det pga overtidsjobbing i natt... Jeg kommer til treffet etter åpningen+++. Vi sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bil shina:D og Senket litt til, bare håpe på bra vær.....:)

 

noen som er heldige :D orka ikke skru mer ned når det øser ned : bh : ordna til treffet i hele dag så bilen er ikke shina heller : haha : blir tidlig opp i morgen å shine : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er/var vasket og klar:) Men nå regner det IGJEN:( Tar turen nedover i morgen og slipper av dama og 2 små jenter på eventyrfabrikken før treffet i morgen. Har med en ustabil GPS men med litt krangling så finner den vel veien for meg. Litt vel mye forlangt at hele kolonna skal være med meg å levere jentene så følger kolonna til vi kommer ned ditt så får jeg bare ta en liten avstikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OPPDATERT FØRSTE TRÅD ANG. PREMIER!!!

 

ALLE VELKOMMEN FOR EN SOLRIK DAG LANGS PORSGRUNNSELVA !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da reiser vi halv 10 fra Horten. Håper å rekke 10.30 følgebilen, evt. 10.50.

 

Satser på godvær, og på å se masse fete VAG produkter. Sees i morgen! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følgebilen vil være og finne en HVIT Audi A3 sportback med sotet ruter og av nyere årgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A3 i hvit er rått, så regner med å finne den lett. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da reiser vi halv 10 fra Horten. Håper å rekke 10.30 følgebilen, evt. 10.50.

 

Satser på godvær, og på å se masse fete VAG produkter. Sees i morgen! :-)

kjører strekningen hver mandag bare omvendt, "uten" trafikk kl.0430 om morgenen. Og dere må nok satse på 10.50 følgebilen :) God tur!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede spottet en Golf 4 R 32 i skien! hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et KANON vær! KNALL blå himmel og det begynner å tørke opp! Minsten våknet kl 5, og jeg la meg kl 1.... OPPLAGT :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et KANON vær! KNALL blå himmel og det begynner å tørke opp! Minsten våknet kl 5, og jeg la meg kl 1.... OPPLAGT :P

 

Jeg kan Bekrefte dette! KNALL VÆR! Og det regnet kl.0100 i natt. snart tørt!!!

 

Velkommen til Grenlandstreffet 2oo9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kommer til og bli knall !

 

Ingen dårlige unnskyldninger finnes her nå for og ikke komme !!!!!

 

VELKOMMEN ALLE SAMMEN !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke med meg noen , men tror jaggu jeg tar en tur opp til turbopower alikavæl :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy så fint vær da gitt :D:D:D ut å shine bil :D og følgebilen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke med meg noen , men tror jaggu jeg tar en tur opp til turbopower alikavæl :D

 

god prioritering :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy.. for et godvær. Her ser vi at til og med værgudene elsker VAG :P Ut og vaske litt bil før avreise halv 10. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Telemark lokallag for en trivelig dag i sola :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff!

 

Ang den premien som ingen fikk som var nr 17 visstnok. Så skal det være en bil(var vel først en golf , og deretter ble det en passat når det ble lest opp) mellom nr 16 Kristian Lundtveit og nr 18 Simen Økstad. Fint om dere skjekker ut dette, bør jo ikke være feil når det gjelder premieutdelingene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det dukker opp litt bilder fra treffet etterhvert:-) Skulle gjerne värt det men fikk det ikke til denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å legge ut noen i løpet av kvelden:) har bare200 bilder å leite gjennom:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Credz til gutta som tok initiativ til et treff, men jeg må bare si at jeg ble veldig skuffet.

 

For det første, så var det veldig mye døtid mellom tiden da det skjer noe(Prisutdeling, tautrekking osv). Burde arrangerte litt mere show/aktiviteter. Selvom det var mange fine biler så er det ikke så veldig moro å se på de samme bilene i 5-6 timer, uten å gjøre noe annet.

 

For det andre, så burde det ha vært flere sitteplasser. Lånt benker av kommunen etc.

 

For det tredje, så kan man ikke sammenligne biler i 100-200 000 klassen med en A8 som koster sikkert 700/800 000. Burde vært delt i kategorier etter prisklasse. Den røde Golf 4 GTI, som var så flott og godt gjennomført og tatt vare på fikk ikke en eneste pokal.

 

Ikke misforstå meg, A8'en er fet, men blir helt feil å sammenligne en slik dyr bil med biler i 200 000 klassen. Jeg kom ikke for å vinne, men for å sjekke litt ut hvordan et slikt treff er, da dette var mitt første. Her er det mye som må forbedres om dere vil ha flere medlemmer eller flere som skal være med på treff igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.