Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?  

116 stemmer

  1. 1. Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?

    • JA!
      71
    • Kanskje, får se nærmere !
      45


Anbefalte innlegg

Vet ikke hva vi ble enige om jeg Petter? Dan kan vel sikkert slenge seg på hvis vi kjører om Drammen, men vi kjører kanskje via Hvittingfoss?

 

 

hvis dere kjører hvittingfoss, så er jo det perfekt. da kommer dere ut i rundkjøringa før Larvik. Og det er jo perfekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå inn på turbopower.no så ser dere når vi reiser fra kongsberg... kan dere regne ut når vi er der sånn ca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis dere kjører hvittingfoss, så er jo det perfekt. da kommer dere ut i rundkjøringa før Larvik. Og det er jo perfekt.

 

Vel, det kommer jo ann på om man velger å kjøre omveien ut på E18 via Larvik. ;) Korteste og raskeste vei fra Kongsberg til Porsgunn er å kjøre: Hvittingfoss, Svarstad, Siljan og Skien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du blir med til Lørdag Torstein??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen fra Oslo som skal på dette treffet? Vurderer sterkt å dra, men bilen er desverre ikke ferdig enda, men den er kjørbar... Jeg vet ikke om jeg gidder å stille den ut, så lenge det ikke finnes pris for styggest bil :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen fra Oslo som skal på dette treffet?

 

Se på lokallags siden til Oslo. PK har startet en tråd der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du blir med til Lørdag Torstein??

 

Såklart!! Jeg jobber med å få til det. :) Har allerede gjort Dennis oppmerksom på at jeg og bilen er å finne på Moane lørdag morgen. Dette ser jeg frem til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det kommer jo ann på om man velger å kjøre omveien ut på E18 via Larvik. ;) Korteste og raskeste vei fra Kongsberg til Porsgunn er å kjøre: Hvittingfoss, Svarstad, Siljan og Skien.

 

Spørs om ikke vi velger den ruta;) Den veien jeg kan best til plassen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men har de asfaltert den veien nå? var helt forjæ***ig tidligere i våres! Hull over alt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve og komme på dette da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært å kikket på plassen idag :) sopa og fin så dette blir bra ..... husk at hvis noen møter opp på telemarksporten så kommer blandt annet jeg til å kjøre follow me bil fra der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får prøve å stille i rat-klassen med min da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men har de asfaltert den veien nå? var helt forjæ***ig tidligere i våres! Hull over alt!

 

Jeg kjører Holmestrand (Grelland, der dere tar av fra E18) til Skien hver dag.. : faint :

De asfalterer der daglig nå, men om de ikke blir ferdige med "siste del", så ta det rolig ned mot Hvittingfoss.. DER er asfalten helt j*#¤*ig.. : bråk :

Håper de får tatt det stykket snart ! : ja :

 

 

Og kryss fingrene for at dere ikke treffer på noen hesteeiere.. DE har goooood tid..

Der sitter IQ'en baki vogna.. : dum :

 

Når regner man å være v Grelland?

Hiver meg på kolonnen der tenker jeg.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men har de asfaltert den veien nå? var helt forjæ***ig tidligere i våres! Hull over alt!

 

Vet ikke helt hvilken vei du mener nå, men det er iallefall 2 uker gammel asfalt på 90% av strekningen Kongsberg-Hvittingfoss nå, så der er det veldig bra!! :) Vet ikke hvordan resten er nedover mot Svarstad, men det er ikke så ille tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg skal dra så tar jeg fergen fra moss til horten, så da kunne jeg tenkt meg å ha noen å kjøre sammen med derfra:)

 

Bare å hyle ut på lokallags siden til vestfold hvis du vil kjøre med noen av oss fra Horten/Tbg :)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=155530

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvilken vei du mener nå, men det er iallefall 2 uker gammel asfalt på 90% av strekningen Kongsberg-Hvittingfoss nå, så der er det veldig bra!! :) Vet ikke hvordan resten er nedover mot Svarstad, men det er ikke så ille tror jeg.

 

Det er Hvittingfoss veien, fra Holmestrand/Grelland (avkjøringen fra E18) jeg tenker på, siste del ned mot Hvittingfoss sentrum..

Der er det håpløst dårlig..

 

Men resten av veien er ikke så gal.. MYE er heldigvis nyasfaltert.. :)

 

Bare å hyle ut på lokallags siden til vestfold hvis du vil kjøre med noen av oss fra Horten/Tbg :)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=155530

 

Dere reiser vel ikke over/via Holmestrand/Hvittingfoss dere nei?

Fra Horten er det jo like greit, men Tønsberg folket vil vel ikke kjøre den veien..? : klø :

 

Når regner man at kolonnene går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere reiser vel ikke over/via Holmestrand/Hvittingfoss dere nei?

Fra Horten er det jo like greit, men Tønsberg folket vil vel ikke kjøre den veien..? : klø :

 

Når regner man at kolonnene går?

 

Tja. Tipper at vi kjører E18 nedover. Har aldri kjørt over Siljan, så er like greit å kjøre E18. Burde vel ikke være så mye trafikk da det er tidlig på en lørdag. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en tur jeg også, noen som skal kjøre fra Follo/Østfold som tar Bastøfergen lørdag morgen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som noen sikkert nevnte tidligere i tråden er vi en del som starter fra Kongsberg (lokalene til TurboPower.no)...Møtes kl. 08.30 å kjører derfra igjen ca. kl. 09.30. Ruten blir Kongsberg, Hvittingfoss, Svarstad, Siljan og Skien...Som Harald nevnte så skal asfalten være BRA...:P

 

Er bare å slenge seg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kommer til å møtes ved telemarksporten ? (avkjøringa fra e 18 ) blir følgebil for de som ønsker det derifra og til treffet :)

 

 

Statoil Telemarksporten er jo ett nøkkelsted de aller fleste kjenner til. Vi vil ha en followit car på STATOIL TELEMARKSPORTEN KLOKKEN 10.30, 10.50 og 11.30 som vil frakte dere som ikke er kjent i området trygt og kjappest fram til utstillingsplassen !

 

for de som kjører på GPS så har du en adresse her som kan føre deg rett plass

 

Dokkvegen 10

3920 Porsgrunn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer overskyet på pent.no, men yr hadde overskyet på sine sider på onsdag. Så vi stoler 100% på YR, så ønsker vi alle velkommen til Grenlandstreffet 2oo9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crap vær idag til shining av bil :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får prøve å stille i rat-klassen med min da :)

 

Fint å se noen som har slik look. Da tror jeg jeg kan stille ut også... :confused: Været i Oslo stoppet meg i å legge på farge over hele bilen. Men jeg prøver å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på lokallags siden til Oslo. PK har startet en tråd der.

 

Jeg gjør det enkelt.. Jeg drar ned på hytta i Stavern i dag(fredag)... Så drar jeg direkte ned derifra. E18 fra Larvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.