Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?  

116 stemmer

  1. 1. Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?

    • JA!
      71
    • Kanskje, får se nærmere !
      45


Anbefalte innlegg

SISTE INFO OM TREFFET PÅ PLASS. ALLE VELKOMMEN!!!

 

Gi beskjed om spørsmål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme jeg å:) bare få overtalt dama også til å bli med eller gå på jobb:D hehe

å vis jeg er heldig klarer jeg å gjøre noe mere med bilen før treffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller med VAFLER hvis dette frister :D

 

Da kommer Vaffal jeg : smil :

 

Kjempe bra å dra igang dette ! :tilber:

 

Jeg møter opp ved Skienselva.. så klart..

Hvilken BIL jeg kommer med, er fortsatt litt uklart.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som skulle være i tvil om hva denne elva heter, så heter den Porsgrunnselva. Kan også dokumenteres. Hehe..

Jeg kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SATAN for noen venner jeg har...

gifter seg når det ikke passer for jeg har bestillt ferie for 4mnd sia..

Å PÅ TOPPEN så skal di ha utdrikkningslag for han den 23.. faen har gledet meg til dette..

 

Men da får jeg treffe dere på rudskogen i stede, regner med alle dere kommer der:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SATAN for noen venner jeg har...

gifter seg når det ikke passer for jeg har bestillt ferie for 4mnd sia..

Å PÅ TOPPEN så skal di ha utdrikkningslag for han den 23.. faen har gledet meg til dette..

 

Men da får jeg treffe dere på rudskogen i stede, regner med alle dere kommer der:D

 

Kunne ihvertfall kjørt vw da, så hadde det hvert en mindre å konkurrere med : smil :

 

Nei folkens!! Ikke noe tøffler her i klubben vel, så er bare å stille opp : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe:D kan jo konkurere i småbil:D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sluttet med tøfler så treffet er redda :D .........

 

 

ser frem til morgenen med rigging for alle de fine bilene som kommer, samt å kjøre "følg meg" bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert komme litt tidligere på lørdagen å hjelpe til med å rigge hvis det er behov..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm skal prøve å få med meg dette treffet! :): rock :

 

(ikke ille ment, men synest tråden er veldig rotete med diskutering internt ang treffet., hadde ikke det vært bedre å tatt planlegging etc på lokalagsiden ? )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm skal prøve å få med meg dette treffet! :): rock :

 

(ikke ille ment, men synest tråden er veldig rotete med diskutering internt ang treffet., hadde ikke det vært bedre å tatt planlegging etc på lokalagsiden ? )

 

Ta gjerne turen :)

 

Ang. denne tråden så er den skikkelig rotete med mye surr desverre. Jeg opprettet egen tråd som en intern tråd om treffet på lokallagssiden, men ingen som har giddi å skrivd videre desverre. Veldig bra at du tok det opp.

Så til dere/oss som arrangerer dette. Interne ting ang. treffet i egen tråd på lokallagssiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det veldig lite med info som står utover i tråden heldigvis. All info for treffet er og finne på #1.

 

Men ja, er blitt noe vas i tråden.

 

En administrator kan sikkert ta en liten tyddings om de føler for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg ta meg en tur innom :)

Datoen er perfekt for meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg ta meg en tur innom :)

Datoen er perfekt for meg!

 

Ser du er fra/bor i Alta? Er du sørover den helga? Velkommen skal du være hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg ta meg en tur innom :)

Datoen er perfekt for meg!

 

Alta! Her snakker vi longest distance : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bor til daglig i Alta.

 

Jeg er egentlig fra Tromsø, vokst opp ca 2mil utfor Tromsø.

 

Akkurat nå sitter jeg i Hammerfest og ser på den fine flammen ute på Melkøya :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bor til daglig i Alta.

 

Jeg er egentlig fra Tromsø, vokst opp ca 2mil utfor Tromsø.

 

Akkurat nå sitter jeg i Hammerfest og ser på den fine flammen ute på Melkøya :P

 

Så du skal kjøre ifra alta og ned ???

Det står det respekt av.

 

Kjørte tur retur tromsø i vinter. Det er langt :) 368mil på 48timer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt meg opp på kansje jeg.

Men spørsmål til dere lokale. Vi skal sitte barnevakt for 2 jenter den helgen. Er det noe rundt i nærmiljøet å finne på iløpet av dagen for dem. For da kan vi ta de med så kan dama og jentene finne på noe annet mens jeg er der. Tenkte på Bø sommerland men det er vel ikke åpent ennå. Og hvis det er åpent er det vel fare for at det er litt for kaldt for 2 små jenter en hel dag. Finnes det noe annet spennende i omerådet? Legg gjerne ut en link så vi kan se litt og kansje andre også hvis det er flere som tenker å ta med familie etc nedover som kansje ikke orker bare bil en hel dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt meg opp på kansje jeg.

Men spørsmål til dere lokale. Vi skal sitte barnevakt for 2 jenter den helgen. Er det noe rundt i nærmiljøet å finne på iløpet av dagen for dem. For da kan vi ta de med så kan dama og jentene finne på noe annet mens jeg er der. Tenkte på Bø sommerland men det er vel ikke åpent ennå. Og hvis det er åpent er det vel fare for at det er litt for kaldt for 2 små jenter en hel dag. Finnes det noe annet spennende i omerådet? Legg gjerne ut en link så vi kan se litt og kansje andre også hvis det er flere som tenker å ta med familie etc nedover som kansje ikke orker bare bil en hel dag:)

 

Hei,

 

Ja det er en badepark CA 40min og kjøre fra treffets plassering. Der er det sklier med barneområder, badstuer +++++ Jeg fant ikke noe direkte link til badeplassen men den ligger i langesund.

 

Mer info vil du finne her ;

http://barnemix.no/ferie/langesund.php

 

Der står det meste.

 

velkommen er du selfølgelig på treffet ! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt meg opp på kansje jeg.

Men spørsmål til dere lokale. Vi skal sitte barnevakt for 2 jenter den helgen. Er det noe rundt i nærmiljøet å finne på iløpet av dagen for dem. For da kan vi ta de med så kan dama og jentene finne på noe annet mens jeg er der. Tenkte på Bø sommerland men det er vel ikke åpent ennå. Og hvis det er åpent er det vel fare for at det er litt for kaldt for 2 små jenter en hel dag. Finnes det noe annet spennende i omerådet? Legg gjerne ut en link så vi kan se litt og kansje andre også hvis det er flere som tenker å ta med familie etc nedover som kansje ikke orker bare bil en hel dag:)

 

Jeg vil heller anbefale Skien Fritidspark som har helt nytt badeland og overgår Badeparken i Langesund med god margin etter det blei bygd om totalt :) Samme ingeniører som på Pirbadet i Trondheim, så ser veldig likt ut,hehe.

 

Det ligger enda kortere, type 15min fra treffplassen inn til Skien og der kan både damer og småjenter kose seg i mange timer. Egen velværing/spa avdeling til dama og masse forskjellig bassenger, sklier og bobler for småjentene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 og 7 år er dem. Både Fritidsbadet og Eventyrfabrikken skal legges frem som forslag:) Takker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer med en større og større gjeng fra kongsberg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra dette her.

Tom Rune: Gjengen blir vel bare større og større, det er brabra!!

Knut Erik: Kan også anbefale Skien Fritidspark! Vært med på bygging av denne og vært der selv noen ganger. Absolutt noe for jentene og fru. I Tilegg til Badeland har de også en himalaya park, hvor de kan klatre, slenge seg og mye annet som er kult for dem.

 

Ellers så bestilte jeg fint vær i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.