#176 Skrevet Mai 28, 2009 Dar ligge link i offtopic.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Mai 29, 2009 Någen som har plass t ein halvape fram og tbake her forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Mai 29, 2009 Bli det ikje Touran på dg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Mai 29, 2009 Blir iche våler me S2en jallefall, trenge nye aksling nytt feste t diff å ein oljeslange. Muligt d bler A6 men e iche sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Mai 29, 2009 Du kan nok evnt. sidda på me meg Tysse, hvis bilen min e klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Mai 29, 2009 Bli det ikje Touran på dg?? Joda, men fruen (aka generalen ) trenge på død og liv bilen: klø : Så må evt. bli Poloen, men den e så daustygg at det vil eg helst sleppa:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Mai 29, 2009 Jeg har sikkert plass i GTI bilen til Kjell Kjekt å være fleire som kommer fram med 50% dårligere hørsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Mai 30, 2009 Hehe. Nå e d ikkje bare du Arne så må stilla i ein bil så ikkje e i showstand Akkurat d me sitteplassa t folk tror eg ikkje blir noge problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Mai 30, 2009 Joda, men fruen (aka generalen ) trenge på død og liv bilen: klø :Så må evt. bli Poloen, men den e så daustygg at det vil eg helst sleppa:o Sitt på med meg Arne? hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Mai 30, 2009 Hehe, godt det ikje bare e meg som ikje har showbil:o Ja, Eirik kan eg det? Hadde vert sweet:D Eller vil du og ha selskap i GTi`en Øivind? E me og blir øredøv eg:p Men håpe nå i det langa og breia at eg kan stilla med Touranen då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Mai 31, 2009 Eg har hatt oppstart på bilen igjen i dag! Så nå e d noge lakking i mårå, montering av resten på mandag og tirsdag, så ska ann på takst på onsdag. Så ska eg ver klar t vålertur... sånn ca Og om nogen vil sidda på så e d bare kjekt me selskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Mai 31, 2009 Håper det er noen som fremdeles har noen walki-taklier igjen fra tidligere kolonner det var litt greit, men til de som skal invistere, ikke kjøp til 29,90 på humbugsjappe, de suger bare strøm, og er pill råtne på mottak og sending.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Mai 31, 2009 ..har forresten plass i bilen hvis ikke Kjell plukker ut passasjersetet før turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg har ett par jeg tenkte å ta med meg hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 1, 2009 Passasjersete kan han ikke plukke ut. Jeg skal jo sitte på rundt våler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 1, 2009 De her walki-talkiane Kor får me handla sånne henne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juni 1, 2009 Eg har to Fredrik, har logge i bilen siden våler i fjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juni 1, 2009 Clas Ohlson sine er okei veldig fornøyd med mine iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juni 1, 2009 (endret) Eg har to Fredrik, har logge i bilen siden våler i fjord Men då e det jo gudd: rock :.....siden du ska sitta på me meg, så sleppe eg å handla Hekkan eg glede meg nå....Det e godt me har AirCondition i 100`en min Andreas: smil :...Ligavel konne der blitt rimelig varmt inni der, i denne tempraturen så e ute nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juni 1, 2009 Kjekt me AC, men der e dessverre ikkje spesielt gode meldinger for neste helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juni 2, 2009 Nei, e ikje akkurat de beste vermeldingane foreløpig...men regner med den forandrer seg like mange ganger som det er dager t me reiser. Men alikevel...hadde jo vert digg med fint vær: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juni 2, 2009 Være blir bra.. bare vent å sjå! Hehe.. Blir kongevær! Åja, BTW... Eg trenge ein bil som ha med seg partytelte fram og tbage. He ikje plass i min desverre då det ser ud som eg ska ha 4 stk i bilen min inkl,. mg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juni 2, 2009 Hehe, jaja klart det blir fint ver...me bare drikke det fint viss ikje Kor stort e teltet? E plass hos meg hvis eg har bil: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juni 2, 2009 Det ekje såååå stort.. Hehe.. Ca ein 100x40x30 eller ng sånt sammenpakka? Hehe.. E elendig på mål egentlig.. Fekk d jo greit inn i Touran i fjord og med masse ekstra plass då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juni 2, 2009 Hehe, kan sikkert slenga det baki Touranen. Et aent sprøsmål, kjøre me forbi Sharif på veien? Har bestillt felger derfra og fonne ut i etterkant at det kan ta sin før de komme: mad : Så lurte på å pila innom på veien og fått de t å slengt det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...