#51 Skrevet April 10, 2009 Hvem har fått ansvaret for stand-plasser på dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 10, 2009 Endelig, konge bra! Hyggelig å se at dere har nok folk til å arrangere også. Ser iallefall slik ut når det ikke er spurt noen plass etter hjelp/frivillige... Det blir det blir. Jeg anntar at du stiller som nattevakt på campen? hehe Hvem har fått ansvaret for stand-plasser på dette treffet? Ingen enda, men det blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 10, 2009 Dette blir bra Jeg kommer iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 10, 2009 Det blir det blir. Jeg anntar at du stiller som nattevakt på campen? hehe Hehe, kunne vel forsåvitt tenkt meg litt mere ansvarsfulle oppgaver enn det men vi får se hva dere trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 14, 2009 Etter å ha møtt flere trivelige klubbmedlemmer på jubi-treffet på Rudskogen - og fått oppleve den flotte stemningen som er på klubbtreffene - er dette noe jeg gleder meg veldig til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 14, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder med bilen min der fra 08 sesongen. Nå begynner jeg å glede meg gitt. 2 uker til bilen er klar også nå :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 24, 2009 Jippi: cool : Jeg kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 28, 2009 Kjempe bra gutta! Akkurat 50mil på metern fra meg til baneområdet, og det er jo kortere enn til Rudskogen så Stiller nesten garantert:D Hvis det er 50 mil fra Sjøldaln, synes jeg nesten synd på dem som har tenkt å reise sørfra Feil der. Mosjøen som er 8,5 mil eller noe sørom Mo i Rana er midt i norge, altså er vel Mo i Rana i den nordre halvdelen Trodde Brønnøysund var midt i landet jeg...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 29, 2009 Hmm... høres ikke dumt ut !!! Alltid lyst å kjørt på den banen her !!Hvis kalender og alt går i boks, så mulig Racewars Sciroccoen kan gjøre sitt inntog her.. men som sagt, ikke skilt på bilen så avhengig av å kunne få kjørt med prøveskilt eller disp uten = avklart for å gidde å ta turen opp. Jeg håper du kommer Christer... Etter å ha møtt flere trivelige klubbmedlemmer på jubi-treffet på Rudskogen - og fått oppleve den flotte stemningen som er på klubbtreffene - er dette noe jeg gleder meg veldig til. Du er ikke alene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 30, 2009 Trodde Brønnøysund var midt i landet jeg...? Bare litt morro info , ifølge "RuteE6" og Truls Svensen så var Fauske halveis på E6 fra Sør til Nord Det sier litt om avstandene folk nordfra kjører også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 3, 2009 dette må jeg få med meg!! har kjørt der før å kan love at det er morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 5, 2009 FAN kor eg gled meg! Håper bare bilen holder sammen frem til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 5, 2009 Noen som kan liste opp ting en bør tenke på før banekjøring? For oss newbier, som aldri har turt å liste dekket ut på banen. Tenkte sånn nogenlunde, nye bremseklosser? ny bremseveske? nyskifta olje? gå over foringer? hvor mye mønster bør det være igjen på dekka? hvordan er det å kjøre på bane med laaaaave biler? bør en kanskje vurdere å justere opp høyda før en tar en tur på bane? Ting en absolutt burde ha med i reserve? Har en gammel A4 95mod som jeg har begynt å få litt skikk på, men er usikker på om jeg tør lufte den på bane - redd for at jeg må ta med meg bilen hjem i handleposer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 5, 2009 Bare litt morro info , ifølge "RuteE6" og Truls Svensen så var Fauske halveis på E6 fra Sør til Nord Det sier litt om avstandene folk nordfra kjører også Dette jeg også tenkte på når jeg kom med min uttalelse, men tenkte ikke helt på at E6'en dreier en god del østover oppi Finnmark. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 5, 2009 Noen som kan liste opp ting en bør tenke på før banekjøring? For oss newbier, som aldri har turt å liste dekket ut på banen. Tenkte sånn nogenlunde, nye bremseklosser? ny bremseveske? nyskifta olje? gå over foringer? hvor mye mønster bør det være igjen på dekka? hvordan er det å kjøre på bane med laaaaave biler? bør en kanskje vurdere å justere opp høyda før en tar en tur på bane? Ting en absolutt burde ha med i reserve? Har en gammel A4 95mod som jeg har begynt å få litt skikk på, men er usikker på om jeg tør lufte den på bane - redd for at jeg må ta med meg bilen hjem i handleposer Var første turen i fjor på bane, med min 97 A4. Asfalten på ACR er som et stuegulv å regne. Med andre ord, helt fantastisk nydelig og kjemisk fritt for humper! Lave biler skulle gå fint det sålenge du holder deg på asfalten I teknisk så sjekker de at det ikke er løse deler i bilen. dvs at stereo som ikke er boltet fast (slik som min) må ut. De sjekker og brmsevesken med et apparat, så om den er gammel så bytt den Og bil som leker olje er fyfy! Jeg hadde griset litt da jeg byttet filter, og måtte ta motorvask før teknisk ble godkjent! En behagelig hjelm er og å anbefale! Sjekk av bremseklosser og bremser er vell rimelig åpenbart at må være i orden, banekjøring eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 5, 2009 Mosjøen regnes som byen midt i Norge, og er ikke det geografiske midtpunkt. Når det gjelder "route E6" sin uttalelse, så er Fauske E6`s midtpunkt, og ikke Norges midtpunkt. Ved banekjøring bør bilen være teknisk i orden. Foringer og opphengsdeler/kuler får ekstra bank, så bør være OK. Oljen bør være av nyere dato. Kjølevesken bør være av nyere dato. Ingen olje, kjølevann, bremseveske eller gearolje-lekasje. Det blir også sjekket kokepunt på bremseveske, dekkmønster, at batteri er festet og at det ikke ligger løse gjenstander i bilen. Ta med ekstra bremseklosser,hjelm og godt humør. Nye dekk får man kjøpt der oppe, som regel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 5, 2009 Første gang jeg kjørte på en bane slengte jeg bilen på en service først. Dvs, bytte kjøleveske, olje, bremseveske, samt sjekk av bremser. Ellers er det bare tut å kjør hvis du følger de reglene som er ramset opp. Lønner seg ofte å kjøre litt rolig i starten (vet det ikke er lett) slik at du lærer deg å kjenne bana og bilen. ACR er perfekt for å kjøre på... Også kan man jo bare spørre noen med mer erfaring om man får sitte på en runde eller to... Det er alltid inspirerende :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 8, 2009 Snart bare 2 mnd igjen!!! Ser frem til mye banekjøring, sol, grilling, pils++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 8, 2009 da har jeg årna ferin så dette treffet er midt oppi så jeg kommer nok meget sikkert.. karnsje jeg har bil som går ann å dra på banen med også.. hvem vet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 8, 2009 Bare litt morro info , ifølge "RuteE6" og Truls Svensen så var Fauske halveis på E6 fra Sør til Nord Det sier litt om avstandene folk nordfra kjører også Her i fra har jeg 108 mil... Da igjennom Sverige. Så 95 mil igjennom Norge, som kryr av 60 soner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 9, 2009 Dette blir genialt.... Bare husk å ha godt med dekk.... ett sett dekk holder neppe hele helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 9, 2009 Hei. Tenkte bare å opplyse om at jeg driver å sjekker om vi kan få noe rabbaterte priser med hurtigruten med avreise sted Bergen til Trondheim (og alle stedene mellom) til Sandnessjøen. Hurtigrutens Callsenter kunne desverre ikke svare, så jeg har sendt en mail vedrørende dette og vil opplyse så snart jeg har fått et svar her i tråden. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste. Ville jo spart mange av oss for en heidundranes kjøretur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 9, 2009 Hei. Tenkte bare å opplyse om at jeg driver å sjekker om vi kan få noe rabbaterte priser med hurtigruten med avreise sted Bergen til Trondheim (og alle stedene mellom) til Sandnessjøen. Hurtigrutens Callsenter kunne desverre ikke svare, så jeg har sendt en mail vedrørende dette og vil opplyse så snart jeg har fått et svar her i tråden. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste. Ville jo spart mange av oss for en heidundranes kjøretur Hørt sånn tull... Vi er jo ikke båtentusiaster, vi liker jo å kjøre bil... Her er nok hvertfall ikke hurtigruten et alternativ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 11, 2009 Konge!! Dette må bare bli knallbra..Jeg kommer garantert med kamera og campingvogna på slep! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 12, 2009 Faen..Da MÅ jeg jo få bilen i orden til juli.. Regner med det blir felleskjøring fra oslo området? Sist jeg var der kjørte jeg en 96mod 318ia cab med ødelagt lambda..gikk ikke så grusomt fort men bilen var stiv som fy så hadde vel omtrent lik fart rundt hele banen:P Og syns ikke dekkene ble noe spesielt slitt heller etter noen timer kjøring. Så en helg klarer man vel med gode dekk i utgangspunktet:) Er en sinnsykt morsom bane å kjøre på ihvertfall:) Blir spennende å ratte en 2.000kg tung bil denne gangen^^, Hvordan er det med overnatting? Blir det satt opp camp på plassen eller er det likt som andre treff at vi må ordne hotell/camping selv rundt området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...