VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

noen som har bilder /film? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare takke de som hjalp meg med å bytte bremseveske, så jeg kom meg ut på banen:)

synd det ikke var så stor oppmøte.. men morro likevell:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare takke de som hjalp meg med å bytte bremseveske, så jeg kom meg ut på banen:)

synd det ikke var så stor oppmøte.. men morro likevell:)

 

Du var vel ikke alene om å bytte bremseveske: rolleyes var da nesten ingen som kom gjennom testen...

 

var jo en som ikke fikk grønt etter å ha skiftet veske engang: eek : (han fikk kjøre da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempetreff med mye banekjøring:) synd det kom så få...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder /film? :)

 

Har noen få bilder og ganske mye film. men må konvertere filmene og laste de opp til youtube først.

 

Sitter på hotellet i mo i rana nå og skal ikke begynne på hjemturen til "vestfold" før i morgen.

 

regner med at det blir laget en tråd på mediaforumet så da legger jeg ut alt etter hvert.

 

 

Ps. Til alle dere som ikke gadd/kunne komme så er det både dumt og synd for det blir sansynligvis IKKE noe treff her til neste år pga dårlig oppmøte.: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også en del bilder. Må bare få ført over på pc og sett gjennom de først :)

 

Topp helg med supert vær. Bare synd det var så dårlig oppmøte :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier bare til dem som ikke møtte at dere gikk glipp av en topp helg og håper at hvis man får til noe slikt en annen gang at folk stiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst må jeg si jeg er skuffa over oppmøtet i helgens treff..Dette kunne blitt så myye bedre med flere oppmøtte på både utstilling som på banekjøringa.Når folk først maser og klager over at det er så langt å kjøre til treff sørover, og først når noen ordner ett slikt arrangement så forventer man at det kommer litt folk og..Jeg fikk inntrykk av at det var mest folk "sørfra" som deltok på banekjøringa..

Jeg var her mest for kjøringa si skyld,så alt i alt var det greit å bare luffe seg utpå bana når man ville uten noe som helst kø :)

Vi som kom fra Ålesund har i hvertfall hatt ei kjempehelg her oppe.

 

All takk rettes til de ansvarlige som gjorde dette treffet mulig, og alle oppmøtte som tok turen : ja :

 

Jeg skal garantert opp igjen hit så fort tjangsen byr seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var han karen i fra (mosjøen?) som satt sammen med oss i Trøndelag teltet lørdagskvelden? :)

Fikk aldri med meg hva han het :)

 

Morro å vite bare :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen få bilder og ganske mye film. men må konvertere filmene og laste de opp til youtube først.

 

Sitter på hotellet i mo i rana nå og skal ikke begynne på hjemturen til "vestfold" før i morgen.

 

regner med at det blir laget en tråd på mediaforumet så da legger jeg ut alt etter hvert.

 

 

Ps. Til alle dere som ikke gadd/kunne komme så er det både dumt og synd for det blir sansynligvis IKKE noe treff her til neste år pga dårlig oppmøte.: gråter :

 

 

Gleder meg til å se:D

 

Er så mesunnelig på dåkker som va der!! Hadd nye dekk og alt i orden til og dra men pokkers sjef på jobb kun ikke je me fri alikavell: mad :: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var han karen i fra (mosjøen?) som satt sammen med oss i Trøndelag teltet lørdagskvelden? :)

Fikk aldri med meg hva han het :)

 

Morro å vite bare :)

 

Det er stor fare for at det var Kent Inge Storesund.

Rød Corrado

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilket blad de engelskmennene lagde reportasje om KTM bilen for :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble kommandert på jobb (hadde egentlig ordna meg fri), så jeg fikk ikke tatt turen desverre.

Hadde gledet meg til dette i lengre tid, så det var skikkelig nedtur å ikke komme seg nedover.

 

Håper at noen av dere godtfolk som var der fikk tatt masse bilder som vi hardt arbeidende slaver får se hva som var der ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stor fare for at det var Kent Inge Storesund.

Rød Corrado

 

Stemmer , stemmer :)

 

Takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer , stemmer :)

 

Takker :)

 

det var meg det ja:) takk for selskapet, trivelig gjeng dere trøndere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du var vel ikke alene om å bytte bremseveske: rolleyes var da nesten ingen som kom gjennom testen...

 

Fikk grønt med en gang jeg :)

 

Kjempetreff med finvær og mange mil på banen. Må si jeg er misunnelig på alle de som ikke stilte pga de skulle gjøre noe morsommere enn å kjøre på ACR. De hadde det artig de...........

 

Uansett en "skandale" at så lite folk stilte opp. Siden det er så liten interesse i klubben så kanskje et samarbeidstreff med en eller flere andre klubber er en mulighet? VAG eies jo av Porsche så burde være en naturlig klubb å spørre. De er ivrige etter å kjøre på bane også og ikke redd for å kjøre til ACR ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk grønt med en gang jeg :)

 

VAG eies jo av Porsche så burde være en naturlig klubb å spørre. De er ivrige etter å kjøre på bane også og ikke redd for å kjøre til ACR ;)

 

Grønt her også :)

 

Enig med deg , En samkjøring med andre burde være en mulighet :)

Men vi har jo ikke hørt resultatet enda :) (iallefall ikke jeg)

VW/Audi eier tviler tydeligvis på at bilene holder så langt som til ACR :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen.

 

1600 km i en einzer med div ristende deler er litt vel røft.... Var jo så lur at jeg invisterte i slke røde motorfester å....

 

Kjøte istykker følgende og fikk desverre ikke mer enn 8 - 9 mil på banen

 

Slakke styresnekke

Måtte lage cola (ble solo) cach tank

Ødelagt tårnlager

 

Skulle tross alt kjøre 715 km hjem igjen med den å..... Muttern som holder drivaksingen løsna forresten 2 ganger på vei hjem.....Heldigvis datt ikke hjulet med skiva og full pakke av, så det var bare å skru til med skralla lell :)

 

 

Noen som vet hvilket blad de engelskmennene lagde reportasje om KTM bilen for :)

 

carmagazine

 

Tror det blir en festelig reportasje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyckar att det var en kanonfin ting att det blev treff på Acr. Muligens så e det sånn att det faktum att folk befinner seg på ferie akkurat nå, som gjorde att oppmøtet ikke blev 100%. Samarbeid gjerne med Porsche klubben neste gang (må bli en neste gang), vi er ikke mange porscheeiera her i området, men ett trettiotalbilar ska ikke vara noe problem att få frem. Di ansvarlige kan gerne høre med Bech i bodø(selger brukte porsche). Siden så har vi ju Seat som sikkert har en å annen baneintressert person. Kan meddela att det fungerer heilt fint att kjøre A8 med diesel o tiptronic, og opplevelsen av att få kjøre bane e ju alltid grei!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grønnt her også gitt :-)

 

Veldig synd at flere ikke kommer på dette treffet gitt. Vet ikke hvorfor folk ikke dukker opp jeg, skjønner jo at noen skrur bil, men kan ikke være så mange. Trøndelagfylkene stod jo for neste 50% av bilene utpå bana...

 

Uansett var det jo en drøm for oss som kom for å kjøre på bana :-) En runde der var jeg faktisk helt alene utpå der :-) Det er jo luksus for 400kr :-) Så tusen takk for de som arrangerte treffet. Foreslår at neste år så starter dere tidligere med reklame for treffet, og tildligere påmelding slik at man får ett inntrykk av hvor mange som kommer.

 

Og de som skylder på at de har for "svak" bil for å kjøre utpå bana så er det veldig synd. Her lærer man å kjenne bilen som man ikke har mulighet til noen andre steder, og da har det ikke noe å si om man har 100hk eller 1000 hk.

 

Ellers så var det knall at vi hadde instruktør der oppe. Det hjalp masse, og nå var det faktisk mulighet for å få han med seg i bilen også. Og ikke minst få en tur i anne type folkevogn (Les GT3 RS). Det er bare å begynne å spare, kanskje man har råd når man er 150 år :-)

 

Har filmet endel, men rakk ikke å ta så mange bilder, da jeg var opptatt med å kjøre hele tiden :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk treff! Dere som ikke dukket opp gikk virkelig glipp av noe!!!

Nydelig vær, var vel oppe i 25 grader på søndagen, og ikke en sky på himmelen!

Masse trivelige folk, nei bare trivelige folk :)

Og banen er helt rå :tilber:

Vi lå på en camp litt sør for mo, og hadde det som plommen i egget.

 

Eneste negative med denne helgen var: lite oppmøte, elendig vei over namskogan og at fluene oppe i nord har hjelm og rustning!:P

 

Legger ut en del bilder i mediaforum nå strax!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk over 50% av de som kjørte bane i helga var fra sør for trondheim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt bra helg med masse hyggelige folk og bra vær.. Fantastisk bra bane, og sandfelle ;)

 

Her har mange gått glipp av en perfekt banehelg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var noen som fikk testet sandfellen å ja: rolleyes

 

Er helt enig med flertallet her.

Topp helg for de som var der. Luksus med tanke på hvor mye man fikk kjørt for 400,-

Synd dersom det ikke blir gjennomført igjen med tanke på oppmøtet.

Er også overrasket over hvor lite folk nordfra som møtte opp. Vertfall fikk jeg inntrykk av at møringer og trøndere var overrepresentert.

Må bare takke de som har ordnet og stått på for å få til denne helgen.

Kanskje bør ett evt. neste treff legges til en helg utenom fellesferien for å øke oppmøtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en kjempe helg, heilt rå bane å kjøre på!:)

kommer garantert neste gang også,

vi paserer snart trondheim no, lang tur men helt klart verdt det:)

hilsen oss 10 fra ålesund:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.