Anbefalte innlegg

Hadde nesten samme tilfelle med han jeg også Stian, men jeg fant en annen løsning på problemet :) vi er ikke venner lengre og jeg gidder ikke snakke med han mer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen felger passer perfekt på veldig lav Golf 3?:) Med tommer, innpress og bredde?:) Trenger tips til sommern;)

 

16" 8" til 9" bredde og et fra ryndt 20 eller lavere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kim rune sendte meg en sms i dag tidlig og spurte meg om det gikk bra med nedbetalingsplan,hadde kun et krav,og det skulle ikke være bare noen hundre i måneden,så han foreslo 2000kr måneden,så jeg godtok det,og satte et krav om at de 4k skulle være nedbetalt innen utgangen av februar,så om det blir gjennomført,så er jeg ferdig med saken,men hadde alldri sett for meg at det skulle ta 8 måneder,men men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har da klart å skaffe meg bil i riktig merke og tenkte det var på tide å melde meg inn :)

Tråd kommer etterhvert da det begynner å skje noe til våren ;)

 

Så nå er du ikke alene lenger Vivian : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater sånne idioter som ikke klarer å gjøre opp for seg... Kjøpte felger av en skikkelig bavian i fjor, han solgte felger han IKKE hadde... Jeg valgte å stole på han og brukte ikke finns betalingsgaranti. Gud, så mange unnskyldninger jeg fikk undervegs, før han innrømte at han aldri hadde sendt felgene i posten. Måtte ty til å kontakte familiemedlemmene hans for å få de tilbake, fikk da drapstrusler i retur. Stabil kar, tidligere eller fremdeles medlem her også, mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag negativ iTrader på de som dere har handla med som oppfører seg slik.

 

Kurrant at vi andre også slepper unna å handle med slike folk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har da klart å skaffe meg bil i riktig merke og tenkte det var på tide å melde meg inn :)

Tråd kommer etterhvert da det begynner å skje noe til våren ;)

 

Så nå er du ikke alene lenger Vivian : smil :

Gratulerer og velkommen!

Det er bra at Vivian får litt selskap, men jeg håper da vi mannfolka/gutta er godt selskap også da! :D

 

Skynd deg å lag tråd om bilen nå så vi får se hva du pønsker på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen!

Det er bra at Vivian får litt selskap, men jeg håper da vi mannfolka/gutta er godt selskap også da! :D

 

Skynd deg å lag tråd om bilen nå så vi får se hva du pønsker på :)

 

Jada, for all del :) Masse bra selskap her :)

Får sjå hva jeg får til!:P

 

Kom gjerne med forslag på felg forresten!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen felger passer perfekt på veldig lav Golf 3?:) Med tommer, innpress og bredde?:) Trenger tips til sommern;)

Kommer helt an på. Alt fra 7x15 til 8x18. Bilder og info om diverse felg/dekkoppsett i denne tråden.

 

Ville glatt ha styrt unna Passat 3c om du ikke er glad i verkstedutgifter, Espen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde satsa knallhardt på runde felger jeg assa..

Prøvde noen urunde på grevlingen og VriÅttern ei stund, funka dårlig.. Så jeg har konvertert tilbake til runde hjul igjen.. :D

[/hysteriskmorsom]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater sånne idioter som ikke klarer å gjøre opp for seg... Kjøpte felger av en skikkelig bavian i fjor, han solgte felger han IKKE hadde... Jeg valgte å stole på han og brukte ikke finns betalingsgaranti. Gud, så mange unnskyldninger jeg fikk undervegs, før han innrømte at han aldri hadde sendt felgene i posten. Måtte ty til å kontakte familiemedlemmene hans for å få de tilbake, fikk da drapstrusler i retur. Stabil kar, tidligere eller fremdeles medlem her også, mener jeg.

 

Skader ikke å henge ut med navn her heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde satsa knallhardt på runde felger jeg assa..

Prøvde noen urunde på grevlingen og VriÅttern ei stund, funka dårlig.. Så jeg har konvertert tilbake til runde hjul igjen.. :D

[/hysteriskmorsom]

 

Haha.. prøve på det da ;p

 

Men nå kan du kikke i allefall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kim rune sendte meg en sms i dag tidlig og spurte meg om det gikk bra med nedbetalingsplan,hadde kun et krav,og det skulle ikke være bare noen hundre i måneden,så han foreslo 2000kr måneden,så jeg godtok det,og satte et krav om at de 4k skulle være nedbetalt innen utgangen av februar,så om det blir gjennomført,så er jeg ferdig med saken,men hadde alldri sett for meg at det skulle ta 8 måneder,men men

 

For noen felger du i utgangspunktet skulle ha 9k for? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen felger du i utgangspunktet skulle ha 9k for? :o

 

Jeg bare siterer Stian for å gi en oppklaring.. :)

han skulle egentlig bare låne dem imens han pusset opp igjen bbs felgene,men så begynte han og mase på og kjøpe dem,og tilslutt så sa jeg ja til 9k,fikk betalt 5k etter en liten stund,resten skulle jeg få så fort han fikk lønning,men tiden gikk og gikk,så sendte til slutt en melding til han,da beklaget han seg,så han skulle prøve og få overført litt penger når han fikk lønning,dette er vel et par måneder siden nå,men ingen penger dukket opp på kontoen,så sendte en ny melding 29-10,der jeg foreslå at han kunne snekkere litt oppi huset for pengene han skyldte meg,ettersom han har jobbet som snekker,denne gadd han ikke svare på,så prøvde og sende ny melding et par uker senere,men da hadde han skrudd av for mottak av personlige meldinger.

27 nov så sendte jeg en sms til han,da beklaget han på nytt,og sa at han hadde helt glemt av dette,og at han hadde hatt så mange regninger og betale,noe jeg egentlig driter i,ga han frist til 1.jan med og betale,eller levere tilbake felgene,men felgene tar jeg kun tilbake om de ikke er mere skadet en når han hentet dem

ellers så får han låne pengene av kjerringa si,eller foreldrene,eller banken.

 

det som også irriterer meg,er at han alldri har tatt kontakt,og klarer man ikke og spare opp 4k i løpet av 6 måneder,da er man ikke interesert i og gjøre opp for seg,men jeg vet akkurat hvor han bor,kjørte forbi der i dag,men så ikke golfen,sto kun en blå Audi a4 eller a6 der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare siterer Stian for å gi en oppklaring.. :)

 

Hehe, var nok bare jeg som var full og ikke så det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lyst til å sende melding til han Kim Rune på facebook for å spørre om jeg kan kjøpe de felgene av han, for å se hva han sier! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er svinghjulet på denne da?kammerat av meg hadde 2006 passat 1,9tdi 130hk,gikk ikke mere en et par uker etter kjøp før han måtte skifte svinghjul på den.

 

Utdyp? :)

 

Det gjelder vel det meste av VAG.. Tror jeg styrer unna BKD motor og DSG-kasse i allefall.

 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45947444

Denne så kurrant ut.

 

- - - Updated - - -

 

vet at felgene ligger for salg der,var det 7k?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du bør passe på er vel å kjøpe Common Rail motoren, noe denne ikke har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er svinghjulet på denne da?kammerat av meg hadde 2006 passat 1,9tdi 130hk,gikk ikke mere en et par uker etter kjøp før han måtte skifte svinghjul på den.

 

Svinghjul er verst på DSG-biler. 2006 kom ikke med 130hk, da måtte de ha vært 3BG (overligger)

Om de chippes og kjøres på lavt turtall med høyt dreiemoment går svinghjulene :)

 

 

Det du bør passe på er vel å kjøpe Common Rail motoren, noe denne ikke har.

CR kom ikke før 2009 vel? 1,6tdi eller 2,0tdi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker for bare et par år siden at medlemmene her inne gjorde narr av bilforumet,men nå har vacn fint klart og ta igjen bilforumet,og gått forbi dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker for bare et par år siden at medlemmene her inne gjorde narr av bilforumet,men nå har vacn fint klart og ta igjen bilforumet,og gått forbi dem

 

akkurat der er jeg ikke ennig ;) men ting begynner å gå noe stokk over stein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utdyp? :)

 

Det gjelder vel det meste av VAG.. Tror jeg styrer unna BKD motor og DSG-kasse i allefall.

 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45947444

Denne så kurrant ut.

Håndbrekk, innsug, clutch, svinghjul, turbo, instrumenter, ledningsnett til instrumenter, rust (praktisk talt overalt), etc, etc. Alle er dyre reperasjoner med mindre du ikke gjør det selv/privat/får det på garanti:) Jeg veit ihvertfall at jeg aldri skal ha en 3c.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.