Anbefalte innlegg

noen her som har erfaring med innkreving av privat gjeld med innkassofirma?noen som vet hvor mye de tar?f.eks torpedoinnkasso,de møter også opp på døra til skylderen,noe som kan hjelpe.

 

har satt fristen til og betale gjelden til 1.jan,men ettersom han ikke har klart og betale de siste 4k på 6måneder,så får jeg nok ikke noe nå heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det en 55" samsung 7serie da ;) så blir spennende å se om den går klar av hylla som henger over tvn ;) fikk en som var ferdig kalibrert, men tar kalibreringen til elkjøp med en liten klype salt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det en 55" samsung 7serie da ;) så blir spennende å se om den går klar av hylla som henger over tvn ;) fikk en som var ferdig kalibrert, men tar kalibreringen til elkjøp med en liten klype salt ;)

 

Link? Pris? Lurer på det samme selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elkjøp i dag til 9995kr men var kun i dag :P reiste først til hamar å da ble den siste snappa forann ansiktet mitt så fikk tak i en på lillehammer. Gjøvik og elverum hadde igjen da jeg ringte før i dag men uvisst om det er igjen nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man det ikke lavere? Er ikke no billig bil i bruk da skjønner jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja. Er man veldig snill på gassen skal man nok klare det. Problemet er ofte at man må tukte mindre motorer mere og da bruker de like mye som større motorer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mye annet bra å velge av 3`er golfer som er i den standen til den prisen!;)

Burde vel gå billigere på langkjøring!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om noen som skulle kjøpt billig Micra? Eu godkjent til november trur jeg, 7000kr! Starter og går som ei klokke!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil skal man kjøpe seg a? Egentlig satt et tak på 120 000 ettersom det skal bli prioritert å bruke penger på et eller annet krypin etterhvert...

 

Kriterier:

- Plass til barnevogn (type sammenleggbar med 3 hjul)

- Plass til bakovervendt barnesete (Besafe izi x3)

- Isofix

- Helst under 120 000

- Helst ikke så lang km-stand (kanskje akkurat byttet regreim? : rolleyes)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45756356

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45647627

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45666014

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3C har ihvertfall grei plass til 2stk x3 seter om du ikke er altfor lang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3C har vel noen centimeter bedre beinplass enn Touran. Jeg kan ikke sitte foran X3 i touranen i allefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen felger passer perfekt på veldig lav Golf 3?:) Med tommer, innpress og bredde?:) Trenger tips til sommern;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få klutch felgene for 4k om du henter dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fristen til og betale går ut i dag,skal sende en melding til han i morgen,så om han ikke kommer med noen løsninger da,så får jeg vurdere et par løsninger.

kan politianmelde han,men det blir garantert henlagt,ellers så er det privat inkasso,ellers så har jeg en tidligere bekjent som/har vanker oppi i h-a huset på bergsøgda,men da kan det falle lite grann tilbake på meg,om de "drar" strikken litt langt,men ingen skal lure meg for flere tusen kroner ustraffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir for dumt å "lure" folk for penger ved å kjøpe felger å ikke betale for de, åsså når de ikke har råd til å gjøre opp for seg så ber de om å få levere de tilbake..

Smålig å prøve å sko seg på klubbmedlemmers naivitet.

[/mittsynpåsaken]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han skulle egentlig bare låne dem imens han pusset opp igjen bbs felgene,men så begynte han og mase på og kjøpe dem,og tilslutt så sa jeg ja til 9k,fikk betalt 5k etter en liten stund,resten skulle jeg få så fort han fikk lønning,men tiden gikk og gikk,så sendte til slutt en melding til han,da beklaget han seg,så han skulle prøve og få overført litt penger når han fikk lønning,dette er vel et par måneder siden nå,men ingen penger dukket opp på kontoen,så sendte en ny melding 29-10,der jeg foreslå at han kunne snekkere litt oppi huset for pengene han skyldte meg,ettersom han har jobbet som snekker,denne gadd han ikke svare på,så prøvde og sende ny melding et par uker senere,men da hadde han skrudd av for mottak av personlige meldinger.

27 nov så sendte jeg en sms til han,da beklaget han på nytt,og sa at han hadde helt glemt av dette,og at han hadde hatt så mange regninger og betale,noe jeg egentlig driter i,ga han frist til 1.jan med og betale,eller levere tilbake felgene,men felgene tar jeg kun tilbake om de ikke er mere skadet en når han hentet dem

ellers så får han låne pengene av kjerringa si,eller foreldrene,eller banken.

 

det som også irriterer meg,er at han alldri har tatt kontakt,og klarer man ikke og spare opp 4k i løpet av 6 måneder,da er man ikke interesert i og gjøre opp for seg,men jeg vet akkurat hvor han bor,kjørte forbi der i dag,men så ikke golfen,sto kun en blå Audi a4 eller a6 der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er dette Stian? Så vi vet hvem vi ikke skal handle med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ingen hemmelighet hvem dette er,kim rune haugen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja, så fin ut den :)

Men blir nok litt dyr. Skal jeg kjøpe "så dyr" bil, så kunne jeg ha lagt på "litt til og litt til" og enten sitte der med en 2.0tdi 4m eller en splitter ny octavia med mindre motor og litt utstyr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.