Diverse felgprosjektering: HTN Rennsport 8/9x15 - På'an igjen typ 2015

Anbefalte innlegg

Det er M7 som er mest brukt på skrudde felger, så ville forundret meg om disse var noe annet;) Fine gjenger, ja.

 

Flotters, Morten: ja : Jeg kan røske med meg en bolt fra verkstedet i dag, så kan du få den i kveld eller i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er M7 som er mest brukt på skrudde felger, så ville forundret meg om disse var noe annet;) Fine gjenger, ja.

 

Flotters, Morten: ja : Jeg kan røske med meg en bolt fra verkstedet i dag, så kan du få den i kveld eller i morgen!

 

Er det M7 ja? da har nok ikke vi noe av det desverre, er mest 6 og 8 å oppover vi bruker,

men ta med en du, er jo verdt ett forsøk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det:) Kan jo hende disse er en av få som bruker M6, så absolutt verdt forsøket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble knall Mads! Har et forslag til senteremblem, men må få skissert litt så kan jeg vise deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skisser i vei, og sleng det ut, Petter: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laget et tre alternativer selv også.

 

Paintskisse1.jpg

 

Paintskisse2.jpg

 

Paintskisse3.jpg

 

Selv om man ikke ser det så godt på bildene, så er det en kant rundt skriften også, som enten er grå eller brun. Heller litt mot den første selv, men får leke meg mer i Paint en annen gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om man ikke ser det så godt på bildene, så er det en kant rundt skriften også, som enten er grå eller brun. Heller litt mot den første selv, men får leke meg mer i Paint en annen gang:)

 

Synes også den første tok seg best ut :)

 

Ellers er jo dette bare helt knall : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg også. Og for å gjøre det enda vanskeligere, bestemte jeg meg likeså godt for å lage enda flere alternativer:p Btw, skulle ikke du ha med et ratt når du hentet motoren, eller husker jeg feil? Om så, skal jeg sende dette til deg, eller hva skal jeg gjøre med det? Husket pår det når jeg leste signaturen din:)

 

4:

Paintskisse4.jpg

 

5:

Paintskisse5.jpg

 

6:

Paintskisse6.jpg

 

7:

Paintskisse7.jpg

 

8:

Paintskisse8.jpg

 

9:

Paintskisse9.jpg

 

10:

Paintskisse10.jpg

 

11:

Paintskisse11.jpg

 

12:

Paintskisse12.jpg

 

13:

Paintskisse13.jpg

 

14:

Paintskisse14.jpg

 

15:

Paintskisse15.jpg

 

16:

Paintskisse16.jpg

 

Er 12, 14, 15 og 16 jeg heller mest mot, men aner ikke hvem av de fire. Er btw rød det skal være, ikke rosa som det ser ut som - skyld på paint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hot tips: Om du bruker pg up/down og scroller med på siste posten din, så er det kun senterkoppen som skifter på bildene dine, og man ser tydelig forskjellen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gjorde det flere ganger nå, og har bladd frem og tilbake i Windows, men det er så sabla vondt å få bestemt seg:p Likte den orange kontrasten mot brunfargen, så er kanskje 16 eller 14 jeg går for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer på 14 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det så overraskende bra ut jeg også, uten at det blir for tacky:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, skulle ikke du ha med et ratt når du hentet motoren, eller husker jeg feil? Om så, skal jeg sende dette til deg, eller hva skal jeg gjøre med det? Husket pår det når jeg leste signaturen din:)

 

Stemmer vel det, det hadde jeg helt glemt av selv også :o

 

(Sendte en PM jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liker nr 14 best :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også, så da blir det nok noe lignende det:)

 

Paintskisse14.jpg

 

Får stikke på ABM en dag og få de til å trykke opp noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til RS; Synd disse ikke er å få i 70mm:

bbs-emblem-blausilber-56mm-0924401-mediu

 

: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvordan det er å splitte/dele BBS-emblemene og få ønskede farger og tekst inni den blanke greia igjen? Om noen skjønner vissvasset mitt nå:P

 

Edit: Altså å trykke opp noen emblemer som passer med de riktige fargene, forså å få di limt på sånn det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går muligens ann å legge det i kokende vann... Da løsner limet hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke en dum idé. Skal prøve det med et emblem jeg har liggende til overs etter jeg pusset opp RMene, så får vi se om det fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lenge etter måtte jeg oppi verkstedet for å hente det ene emblemet, og det funket fjell å koke det.

 

Sånn ser det ut når det er delt i to deler:

IMG_3452.jpg

 

IMG_3453.jpg

 

Skal få kjøpt inn blå og rød lakk en dag, så skal jeg sjekke om jeg får til noe med det emblemet her.

 

De 3 alternativene jeg tenker på å ha:

Emblem1.jpg

 

Emblem2.jpg

 

Emblem3.jpg

 

Tipper det blir sånn som den første, med bilens farge som bunn og marsrød på bokstavene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra arbeid Mads ;) Fett flagg forresten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, flagget pynter opp det: ja :

 

Venter og venter på dekslene til RSene, men det er BBS som er treige og ikke får sendt de videre til Justmatz - BBS har sikkert nok å gjøre fra før:p Men jeg skulle få med ett BBS emblem gratis for at jeg hadde vært så tålmodig:D Måtte jo spørre, og det var ikke noe problem. Så da er emblemer i boks, og da mangler det bare å ødelegge de så jeg får custom merker. Tror det blir hvit bakgrunn, blå skrift og rød skygge. Eventuelt motsatt med skyggen og skrifta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er de to alternativene jeg har å velge i nå:

Customembem1.jpg

 

Customembem2.jpg

 

Synes begge så kule ut, og ikke minst skikkelig 80-tallspreg over det:) Må sove litt på det før jeg bestemmer meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har grublet på det mye, og blir nok den nederste jeg går for, ja:) Da må jeg bare vente på noen kroner, så skal foliemannen som tipset om disse felgene få et lite oppdrag.

 

Trenger fortsatt senterdeksler og emblemer - selv om alt er i bestilling - så skrik ut dersom du har noe liggende. Vil ha felgene komplette, og jo før, jo bedre.

 

Fikk forøvrig dekk til Rennsportene i dag, så da mangler jeg bare å splitte en felg for å få på breiere ytterring, fuge og skru i samme de to siste felgene før dekk blir lagt på: ja :

 

IMG_3596.jpg

 

IMG_3598.jpg

 

IMG_3594.jpg

 

IMG_3602.jpg

 

Ser vel ikke så dumt ut dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.