Diverse felgprosjektering: HTN Rennsport 8/9x15 - På'an igjen typ 2015

Anbefalte innlegg

Dette ble bra Mads Kristian=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet, selvom jeg ikke liker hvite felger noe særlig... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rød merker med gullskrift gjør susen her! Lekkert!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det som var planen - å få de like Prima Donna, men ble disse emblemene her i første omgang:

bbs-emblem-gelbgruen-56mm-0924336-medium

 

Men emblemene kan man jo lett skifte ut om det blir helt fiasko med disse:)

peeent :D flink du ;)

Hyggelig å høre: ja :

Tempooooo! :D

 

Ja, så hvor er bildene av felga på bil? ;)

Det kommer, det kommer. Nettopp vært på Gjøvik og levert felger og dekk til omlegging, samt blitt rana på høylys dag når jeg betalte for noen passende ventiler til hullene som Tyskerne bruker på felger/ytterringer:p 200,- for 4 ventiler: eek :

Dette ble bra Mads Kristian=)

Godt å høre at du likte det, Morten:)

Sweet, selvom jeg ikke liker hvite felger noe særlig... :)

Og takk for det, du som tipser om felger og blakker meg helt: eek : :P

Heia Toten :D

Yeah! Toten rocker (eller?): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, nå sitter de på Golfen:D Merkelig nok har jeg faktisk ikke tatt noen bilder av bilen enda, så det må vente til etter treffet i morgen, eller om noen slenger ut i en bildetråd fra Valdres:)

 

Var bare med nød og neppe jeg fikk felgene igjen i dag også, men mer om den historien i morgo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer ihvertfall to bilder, sånn foreløpig:

IMG_3132_1.jpg

 

IMG_3137_1.jpg

 

Skal få knipset noen bedre en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil Mads felgene ble bra. skulle gjerne sett den med 1" bredere felger, men forstår godt at du ikke vil kutte valse i denne fine bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt, det skjer ikke på denne her:) Den helt "råe stancen" får noen andre karer ta seg av. Hehe.

 

Men takk!

 

Noen bilder jeg akkurat tok. Merk at den ikke står helt rett her, for den stuker ikke så mye fremover som det ser ut som:

IMG_3185.jpg

 

IMG_3186.jpg

 

IMG_3187.jpg

 

IMG_3189.jpg

 

IMG_3192.jpg

 

IMG_3193.jpg

 

Og som mange pleier å si; det ser bedre ut i virkeligheten: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niceprice Mads ^^

Fin bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, Mr. Bøsterud: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magert med kommentarer her:p

 

Uansett, delte den ene HTN felgen i dag også, og det gikk lettere enn forventet. Var bare å skjære bort litt av limet i fuga, så kom den helt av seg selv, gitt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut det der : rock :

Subber ikke?

Litt ot meen hva er den røde stripa på siden laga av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut det der : rock :

Subber ikke?

Litt ot meen hva er den røde stripa på siden laga av?

Subber litt på venstre side bak i store dumper, og litt kosesubbing foran ved sving og ujevnt underlag, men det fungerer overraskende bra:)

 

De er av folie, og sitter kun på 89-modell GTi;) Tror ikke folien er så lett å få tak i ny, men alternativt kan du få noen som driver med folie å lage til noe lignende, eller sette på lister fra eldre GTi som har rød stripe på listene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads

 

My Apologies - BBS are being VERY slow!

 

I am waiting for alot of parts and have chased it again today.

 

I'll get right back to you as soon as I hear.

 

Thanks

 

Dave

Fikk denne i stad:(

 

Ingen som har to senterdeksler liggende sånn at jeg kan lakkere de sammen med de to jeg har og bruke de så lenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å lakkere Rennsportene selv også, ettersom det gikk så bra med RSene - overraskende nok.

 

Hmmm: klø :

bmw-x1-marrakesh-brown-271.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den farga der vurderte jeg en stund også ;) Stilig farge som gjør mye ut av seg samtidig som den egentlig ikke gjør det. Perfekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en brunfarge jeg i hovedsak har vurdert, men da i pulverlakk. Ettersom jeg lurer på å lakkere de selv, så er jo denne fargen muligens det beste alternativet:) Får se hva det blir til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært å knipset litt i dag, noe det ble mange bilder av:p Legger ut et par felgbilder her, og noen andre i tråden om Golfen.

 

IMG_3227.jpg

 

IMG_3224.jpg

 

IMG_3222.jpg

 

IMG_3220.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt i tenkeboksen om dagen:

IMG_3252.jpg

 

Men veit ikke om det fort kan bli litt "tacky":o Hadde jo også vært moro å sendt de til forgylling, men det koster sikkert skjorta og litt til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært å knipset litt i dag, noe det ble mange bilder av:p Legger ut et par felgbilder her, og noen andre i tråden om Golfen.

 

IMG_3220.jpg

 

Fy faen så bra så herlig denne ble med BBS og original grill! Fargen på bilen vokser seg bare bedre og berde. At du beholder buene originale og lar dimmensjonene på dekk og felg være litt "moderate", gjør dette enda bedre i mine øyne.

 

Kun 2 ting jeg ikke liker med denne bilen nå; at den ikke er min, og gullskruene på BBS'ene.

 

Litt i tenkeboksen om dagen:

Men veit ikke om det fort kan bli litt "tacky":o Hadde jo også vært moro å sendt de til forgylling, men det koster sikkert skjorta og litt til.

 

Don't do it. "Tacky" er det siste denne bilen trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, Ronny: ja : Sånne tilbakemeldinger er morsomt å få.

 

Og nei, denne bilen ble ikke kjøpt for å være en versting "stance-bil", så da må man gjøre det beste ut av det man har. Synes komboen fungerte veldig bra, og det ser temmelig bra ut irl. Gullskruer er jo en smakssak - noen liker det, noen ikke.

 

Du har rett, tacky er ikke noe denne bilen trenger:p Men i vurderingsfasen på om jeg skal ha gull sentermutter om ikke noe annet.

 

tumblr_kp6dc3ionj1qzmp7jo1_500.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller gullsentermuttergreier ( :P ) ja! Ser hundre ganger bedre ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.