#76 Skrevet Juni 18, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 18, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 18, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 18, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 18, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 18, 2005 Beklager størrelsen på bildene Hallen ligger ved innkjøringen til Vassfjellet. 6-7 minutters kjøring fra Sandmoen. Hallen er 11 x 27 m.Primært ønsker utleier å leie ut hallen til en leietaker. Derfor ønsker vi flere interesserte til å være med. Har du et bilprosjekt, eller brygger på et prosjekt. Vær med å skape et sosialt og givende bilmiljø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 19, 2005 Lokalet har også lys i hele taket så det er mye lysere en på bildene siden vi ikke hadde på lyset da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 20, 2005 Har fått med en kompis til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 20, 2005 steika bra greier! da er vi 8! Mangler vi 2, minst dette må jo bli morro med så mange på verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 20, 2005 da fikk jeg nettop en henvendelse pr. e post ang 2 til som vil være med å leie, så jeg skal snakke litt med de å vurdere om de er seriøse nokk til å stille med pengene hver måned hehe, å da er vi 10, disse 2 er i fra bilforumet.net foresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 21, 2005 Har snakket med utleier i dag. Vi får et kontraktsforslag medio neste uke. Det er lokalagsmøte torsdag 30.06.05 ... vi kan treffes på dette møtet for å diskutere når vi vil overta hallen. Eller er det et dumt tidspunkt? - Andre forlag? Spre ryktet om et møte ... forsøk å verve flere til å være med - hallen er stor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 21, 2005 Har snakket med utleier i dag. Vi får et kontraktsforslag medio neste uke. Det er lokalagsmøte torsdag 30.06.05 ... vi kan treffes på dette møtet for å diskutere når vi vil overta hallen. Eller er det et dumt tidspunkt? - Andre forlag? Det er vel ikke lokallagsmøte før den 6. juli? (1. og 3. torsdag i måneden) Men det går jo ann å møtes alikevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 21, 2005 Det er vel ikke lokallagsmøte før den 6. juli? (1. og 3. torsdag i måneden) Men det går jo ann å møtes alikevel? 7. juli blir det vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 21, 2005 7. juli blir det vell? Det gjør det nok :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 21, 2005 Det gjør det nok :-) vi skulle bøttes før det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 21, 2005 Det er vel ikke lokallagsmøte før den 6. juli? (1. og 3. torsdag i måneden) Men det går jo ann å møtes alikevel? Å fa.. Jeg trodde det var 14 dager mellom møtene. (Stemmer vel dette mer 1. og 3 uke i mnd) Vi får engasjere lokallagsleder Eirik, til å arrangere et ekstraordinært møte neste torsdag da. Uansett, jeg håper kontraktforslaget er ferdig til denne så omtalte torsdagen ... og da må vi møtes for å finne ut hvordan vi skal "organisere" oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 21, 2005 Å fa.. Jeg trodde det var 14 dager mellom møtene. (Stemmer vel dette mer 1. og 3 uke i mnd) Vi får engasjere lokallagsleder Eirik, til å arrangere et ekstraordinært møte neste torsdag da. Uansett, jeg håper kontraktforslaget er ferdig til denne så omtalte torsdagen ... og da må vi møtes for å finne ut hvordan vi skal "organisere" oss. hm hver første og tredje uke i mnd blir natuligvis anenhver uke?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 21, 2005 hm hver første og tredje uke i mnd blir natuligvis anenhver uke?!? Tror du bør ta en titt på nærmeste kalender Emil :-) Preben: Foreslår at du gir beskjed her når du har mottat kontraktsforslaget, også tar vi et 'møte' - fortrinnsvis på kveldstid. (og denne gangen skal jeg huske det :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 21, 2005 Tror du bør ta en titt på nærmeste kalender Emil :-) Preben: Foreslår at du gir beskjed her når du har mottat kontraktsforslaget, også tar vi et 'møte' - fortrinnsvis på kveldstid. (og denne gangen skal jeg huske det :-) Det skal jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 21, 2005 hm hver første og tredje uke i mnd blir natuligvis anenhver uke?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 21, 2005 blir det ikke d da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 21, 2005 blir det ikke d da? Joda Emil ... sånn "røffli" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 21, 2005 Er vi mange nå da? 10? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 21, 2005 10 tallet er 10 men vet du av flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 21, 2005 Nei. 10 holder vel det? gi tilbakemelding når det blir salmling da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...