Anbefalte innlegg

Ble litt skuffa av HOREZON jeg også. Ble litt kjedelig etter ca 5 timer. Sladde effekten med quattro er ikke noe bra syns jeg og ikke er det noe fin sladde vei med fine sladde svinger.

Ja helt enig, ser ut som at dette er en Need For Speed liksom.

Men en ting er fint med dette spillet er at man kan kjøre litt fritt på gata osv. Blir litt lei av å bare kjøre rundt og rundt på samma bana på Forza 4 også :P

Men alt i alt så står forza 4 på første plass på "lista mi" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men dr*t nå i horizon, er det noen som har runna forza motorsport 4?? Det er jo udugelig stort da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da har første bilpakke til Horizon kommet ut, 10 dager etter release. Let the melkekuing commence :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt pakka ikke kom før, runna spillet på 3 dager :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spillet var helt ok til cruising.. men en ting som plager meg er att så snart man får litt sladd i fart så kutter han motoreffekten.

testet supra med full trimm.1-2 gir i sirkel er ingen problem men når jeg legger inn 3 gir og mye større sirkler så er det bare såvidt det går.virker som det ligger litt antispinn inne uansett om den er slått av. kan holde full gass å bare kjøre i sirkel. pratet med flere som har opplevd dette. skjer på alle bile visst rompa kommer godt ut å da kutter han effekt..flere som opplever dette som svært irriterende ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål ang Horizon; Begynner man med en Corrado VR6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det gjør man. Høres ikke ut som en VR6 dog :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spillet var helt ok til cruising.. men en ting som plager meg er att så snart man får litt sladd i fart så kutter han motoreffekten.

testet supra med full trimm.1-2 gir i sirkel er ingen problem men når jeg legger inn 3 gir og mye større sirkler så er det bare såvidt det går.virker som det ligger litt antispinn inne uansett om den er slått av. kan holde full gass å bare kjøre i sirkel. pratet med flere som har opplevd dette. skjer på alle bile visst rompa kommer godt ut å da kutter han effekt..flere som opplever dette som svært irriterende ?

 

Ikke lagt merke til dette, og jeg kjører stort sett i 3/4 gir for å få 200-250 000 poeng med sport quattron

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det gjør man. Høres ikke ut som en VR6 dog :P

 

Ene filmen helt i starten hører man den velkjente vr6 lyden, men i spillet høres det ut som en firrer.. hehe ræva!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det før man bytter den ut? Liker å bygge og oppgradere uten å måtte bytte til en annen bil vært race ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endelig fått laga meg gameseat etter at jeg fikk nok av å hålde bortet som egentlig skulle holde rattet mit : bh :

Ratt og pedaler er FANATEC CSR med CSR Elite full justerbare betaler i ALU og alu gir spakene.

Fått mekka på en håndbrekk på ene I gir spaken også lengere nede er det H gir ;)

 

Også reiv ut RECARO sete i ene type85 80 jeg har stående:p

 

Her er det noen bilder ;)

 

img1957l.jpg

img1956x.jpg

img1954e.jpg

Kompis (prøvepilot) :D

img1959hl.jpg

 

Og en VELDIG fornøyd pus som har fått seg ny recaro seng :D

img1960an.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt fleire som ikke er plaget med det..alt av hjelpemidler er slått av..sportqutroon min daffer og ut når jeg sladder med en del fart :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt fleire som ikke er plaget med det..alt av hjelpemidler er slått av..sportqutroon min daffer og ut når jeg sladder med en del fart :/

 

Sportquattro'n min er full trimma med bare sport dekk og den orker ikke så mye for å si det sånn.. Jeg er drit lei av HORIZON så nå er det er forza 4 som er tingen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Gikk til anskaffelse av g27 og xcm adapter her om dagen for å få en litt bedre spillfølelse på Forza.

Jeg koplet nøyaktig slik som de viser på youtube men rattet er helt dødt!

Eller motstanden fungerer.

Noen som har vært borti lignende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har ratt og pedaler? Hva er anbefalt?

Tenkte å kjøpe :D

Vil ha noe som ikke koster 5000kr, men som likevel funker greit :)

Noen som selger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har ratt og pedaler? Hva er anbefalt?

Tenkte å kjøpe :D

Vil ha noe som ikke koster 5000kr, men som likevel funker greit :)

Noen som selger?

 

Anbefaler å kjøpe FANATEC vare veldig bra kvalitet og billig;-)

Hvis du ser bildene jeg la ut av rattet mitt alt det betalte jeg 350€ tror jeg det var og fikk ratta levert på døre tredje dagen;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk for en brukt G27 siden jeg har ps3 i tillegg. Xcm boksen skal få dette til å snakke med xbox ved å "kopiere" håndkontrollen. Hvor bra det funker er jeg noe usikker på, da jeg ikke har fått det til å virke ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært ålreit og få til noe råning online med 8stk, bare loke rundt i gatene og slikt :P Ta noe dragrace etc.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler å kjøpe FANATEC vare veldig bra kvalitet og billig;-)

Hvis du ser bildene jeg la ut av rattet mitt alt det betalte jeg 350€ tror jeg det var og fikk ratta levert på døre tredje dagen;-)

Kan du linke til det? skjønner ikke helt det greiene på fanatec sida, er endel å velge mellom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo meget bra dette Aslan :)

 

Takk takk Bård Even:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler å kjøpe FANATEC vare veldig bra kvalitet og billig;-)

Hvis du ser bildene jeg la ut av rattet mitt alt det betalte jeg 350€ tror jeg det var og fikk ratta levert på døre tredje dagen;-)

 

hvor bra kvalitet er det vi snakker om her på rattet, giret etc? hvordan er det å kjøre vanlig løp med det, og hvordan er det å drifte med? (og hvilke instilling har du ratt på da? ) normal eller den andre instillingen på forza4?

 

og kan du gi meg en liste av navn på det giret,håndbrekket, og pedalene, og hva ditt intrykk av disse delene er? vurderer å lage noe lignende ramme som du har=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle sammen, legg meg til som venn i forza. Vil ha flere norske å spille med. Lei disse skravlesyke britene og japsene:p brukernavn: Dinge89

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.