Anbefalte innlegg

Ja... i USA! :P

 

For de som må ha det inn med teskje og røde piler at launchdato i europa er 26. oktober, så hjelper kanskje dette :D

 

forza-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Elkjøp ja, men mange andre sider viser den 23.

Men har innsett det sjøl nå etter å vært innom x-antall spillsider at det faktisk kommer den 26. I og med de fleste har satt det som release dato.

Så er nok bare og stålsette seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står jo også på xbox.com sine egne sider om spillet, som jeg linket til først, det bør jo være "offisielt" og troverdig nok.. Men uansett, kommer jo ut på fredag da. Ikke så lenge å vente nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk spillet i postkassen i dag, så nå blir det gaming etter trening! :thumbup::D

 

Forza Horizon på 130" lerret = EPIC! :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det i dag jeg også :-) så bli testing etter litt 2.7biturbo eksos sveising :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lokale game stop butikken(down town) har den inne på lager men brå nekter å legge det ut før fredag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nå bare spør jeg.. Har jeg kjøpt forza horizon eller need for speed underground 2? Hva i 11. er dette for noe crap??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nå bare spør jeg.. Har jeg kjøpt forza horizon eller need for speed underground 2? Hva i 11. er dette for noe crap??

 

Det var akkurat det samme jeg tenkte etter to timers spilling. Jeg visste at storyen kom til å være litt teit med at alle skulle være så coole i spillet, og jeg var litt bekymret for at kjøreegenskapene ikke skulle være så bra som i tidligere Forza spill. Så jeg har brukt litt tid på å se på diverse tester av spillet som har fortalt meg at vi som er hardcore simulator fans ikke trenger å bekymre oss. Dessverre så ble jeg allerede bekymret når jeg satte meg bak rattet på min røde Corrado VR6. Kanskje det bare var den som var rar? Hadde jo tross alt ikke rukket å prøve den i Forza Motorsport 4. Det var først når jeg fikk E90 M3en min at jeg skjønte ting ikke var på stell. Bilene har fått mye bedre veigrep, og jeg føler at det er alt for lett å holde de på veien. Det er bare å holde inne full gass hele tiden og svinge og bremse litt når det trengs. Det jeg synes var positivt med spillet var kveldskjøringen og musikken, men det veier ikke opp for kjøreegenskapene spillet leverer. Er det flere som er enige eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spillt dette siden tirsdag og er skuffa og lei allerede. Har kjørt på hele mapen og har 87% bonus på bildeler. Kontoen er stappfull av penger men bilene er enten for dyrt eller jeg har de allerede.

 

Ikke nok biler. Kjedelig motorlyd på VR6 (men jeg er jo VR6 enthusiast da...)

 

374km/t med Nissan GTR klarte jeg i går.

 

Finetuning er ikke mulig. Dekktrykk etc.

 

Hadde vært litt morsomt med 1/4mile drag... Nope

 

Nei, mandag få jeg teste Assassins Creed 3... Det er sikkert ingen skuffelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for at dere deler erfaringene her! :) Jeg kjøper nok ikke dette spillet. Synd. Forza på åpne veier kunne blitt grisebra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Forza Horizon er et helt ok spill, det er ikke det man kan kalle en simulator, selv med alt av hjelpemiddler av og "simulator" styring på. Horizon ble sånn TDU2 egentlig skulle vert ish. men kommer fortsatt til å spille det, jeg synes det er ganske underholdene(kun spillt ca 8t) får se hvordan det drar seg ut med div updates. kommer en rally update 18.desember btw.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vel si det så enkelt at dette spillet ikke har noen ting i Forza motorsport serien å gjøre. Ikke at jeg har prøvd 1ern, men fra 2ern, 3ern og 4ern er det helt fjernt. Det er jo praktisk talt need for speed. Bortsett fra at de har med noen gamle menyer fra forza, som upgrade shopen. Men det de har gjort her er jo bare å ta med seg alt av biler, upgrades, felger og dill fra forza 4, fjerna mange biler og rett og slett gitt hele spillet ei barnslig innpakning. Sånn som need for speed underground 2 er pakket inn. Har ikke vært så skuffa siden jeg kjøpte PS3 for å spille GT5 på.. Men så er jeg over snittet glad i Forza 2-3-4 kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spillet kunne vært fett hadde man bare hatt kjøreegenskapene fra Forza 4. Men når de er borte og det i tillegg nesten ikke finnes brå svinger i spillet, så blir det veldig kjedelig. Det blir som du sier, akkurat som NFS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha kjøpt Forza 1,2,3 og 4 på utslippsdatoen så måtte jeg nesten bare fortsette trenden.

 

Helt klart et underholdende spill med særdeles mye god musikk samt at det også er litt tøft å kjøre på natta (Da jeg kjørte Corradoen på kvelden fikk jeg litt tilbake følelsen av å være 18 år igjen).

Derimot feller Forza Horizon seg inn sammen med spill du kan spille på vors med gutta, når ikke stor konsentrasjon er påkrevd.

 

Kjenner jeg etter kan jeg faktisk føle litt Forza i kjøre-egenskapene, men de er døyvet sterkt ned med hockeyhjelm, puter under armene ryggskinne, susp og påsydde votter på hendene.

Dette er ikke et fullgodt Forza-spill, men mer som et innfyll for å kunne vinne tid til å kunne lage et sterkere Forza 5.

Jeg føler det er litt som Kvikk Lunsj med blåbærsmak - kun lansert for at folk skulle få øynene opp for produktet igjen.

 

btw, må innrømme jeg smilte ganske godt da jeg prøvde RUF Yellowbird. Fantastisk bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte også horizon, blir nok noen timer med det også tipper jeg. Skal vi lage en egen tråd for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jæven te surving a.. har ikke hørt makan te syting siden den tredje turboen din gikk føyken, :-) er da litt artig underholdning detta.,,:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jæven te surving a.. har ikke hørt makan te syting siden den tredje turboen din gikk føyken, :-) er da litt artig underholdning detta.,,:-)

 

Selv om du er partyboy og kundetilfredstiller i møllers tran og bil, må da du også se at dette er dritt fra a til b. Jeg fortsetter på forza 4 og ser om jeg noen gang i verden blir ferdig med det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det minner veldig om TDU og Burn Out Paradise... Og ja, kjøreopplevelsen er ikke i nærheten av så bra som i forza2,3,4... Det er blitt litt for lite realistisk.. Men skal nok spille noen timer til før jeg legger det på hylla.. Har brukt litt tid på å kjøre rundt og finne rabattgreiene så har over 60% rabatt nå alt.. Penger er ikke så stort problem, foreløpig ihvertfall.. Men noen biler koster jo veldig mye da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Horizon er helt OK hvis en klarer å gi litt beng og ta spillet for hva det er. Men skjønner godt at de som forventet at dette ville bli som Forza 4, bare med landevei blir litt skuffet. For meg blir dette et kjærkomment avbrekk fra hardcore racing, med cruising og kjøring når jeg bare føler for å kjøre uten nødvendigvis å kjøre race. Men satte boxen min til UK for å slippe unna å få tekst og tale på norsk, der burde de lagt inn et valg i menyen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor valgte du det? i systemvalg for xboxen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, ligger under settings - language and locale. Velger engelsk på språk og UK på lokasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig synd for de som ikke skjønner at dette ikke er basert på simulatorne turn10 tidligere har kommet med.. selvfølgelig, forza 2, 3 & 4 er jo helt smashing.. ikke noe å si på det.. er ikke veldig mye annet de kan gjøre bedre enn i forza 4, så THUMBS UP for at de turte å prøve noe nytt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig synd for de som ikke skjønner at dette ikke er basert på simulatorne turn10 tidligere har kommet med..

 

Har du ikke fulgt med i timen? Turn10 har jo presisert akkurat at det basert på Forza 4 og at fysikk og kjøreegenskaper skal være flyttet rett over. Og at det ikke skulle bli noe arcade-lignende spill som folk hadde bekymringer for

 

Hopp til 1.15 i dette klippet, så får du det omtrent ordrett sånn fra utviklerene:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.